Prace serwisowe po stronie hostingodawcy zostały przesunięte na 05.04 od godz. 22 do 06.04 godz. 6 rano. Forum będzie wtedy niedostpęne. Z uwagi jednak na specyfikę prac, czas niedostępności może się wydłużyć.

[1L/1M] VAG Podstawy i teoria

Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4493
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Skąd?: Zabrze

[1L/1M] VAG Podstawy i teoria

Post autor: Roxon40 »

A czy ktoś z was ma sprawdzony program i może się "podzielić" który współpracuje z kabelkiem najlepiej Viakena z Win7 64bit ?

Mam VCDS Lite ale wiadomo że nie wiele moge zrobic bo to wersja niby testowa, mam Polski Vag 4,9 ale niby mogę wszystko ale jak chcę coś zrobić to przestaje się łączyć z autem. Trochę tak średnio mi się widzi tylko sprawdzenie błędów i ich skasowanie :/
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
atari

[1L/1M] VAG Podstawy i teoria

Post autor: atari »

z 64bit jest problem. Ja ma na netbuku 7 32bit i normalnie mi chodzi vag com. MOze jakas wirtualna maszyne zainstaluje i tam XP 32bit.
Awatar użytkownika
Centek15
Forumowicz
Posty: 670
Rejestracja: 30 paź 2011, 16:55
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 2.0 16V ABF
Skąd?: Ruda Śląska

[1L/1M] VAG Podstawy i teoria

Post autor: Centek15 »

Witam. Zaczynam przygodę z VAG-iem (kiedyś trzeba się tego nauczyć, zwłaszacz, że muszę pokasować masę błędów, skonfigurować automatyczne otwieranie szyb w module komfortu i parę inncyh drobnostek).
Moje autko to toledo 1L 2.0 8v z 92r (silnik 96r). Mam złącze do VAG'a w aucie pod zaślepką drążka zmiany biegów (dwa kable, biały i niebieski chyba 2-pin'owe)
Prosiłbym tylko i pomoc w doborze programu i okablowania żeby pasowało do mojego auta i działało na WIN 7 32bit.
Podajcie jakąś aukcję na allegro z takim programem i odpowiednim kablem (jak się nie mylę to jest OBD I ?? )
Dzięki z góry.

[ Dodano: 2012-11-09, 19:53 ]
Czy to będzie dobre? http://allegro.pl/interfejs-vag-usb-kkl ... 35548.html

[ Dodano: 2012-11-09, 19:56 ]
Widzę, że na większości aukcji piszę SEAT modele od 93r.... ja mam 92r, ale silnik 96 razem z komputerem przekładany, mam ABS, moduł komfortu, wtyczkę OBD... będzie to działać skoro pisze, że od 93r?
Był: 1L 2.0 8v 2E 115KM 1992r
/viewtopic.php?t=6298
Jest: 1L 2.0 16v ABF 159KM 1995r :)
/viewtopic.php?t=7999
Obrazek Obrazek
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L/1M] VAG Podstawy i teoria

Post autor: szymekgd »

Centek15 pisze:skonfigurować automatyczne otwieranie szyb w module komfortu


Marzyciel :)

Kup najtanszego viakena z obd1 i w zupelnosci wystarczy, wejdziesz w abs, immo (jezeli masz) i moze, ale niekoniecznie w silnik.
Michal
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4493
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Skąd?: Zabrze

[1L/1M] VAG Podstawy i teoria

Post autor: Roxon40 »

A program myślę że VAG_COM 3.11 lub Polski Vag 4.9 powinien w zupełności wystarczyc
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
Awatar użytkownika
Centek15
Forumowicz
Posty: 670
Rejestracja: 30 paź 2011, 16:55
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 2.0 16V ABF
Skąd?: Ruda Śląska

[1L/1M] VAG Podstawy i teoria

Post autor: Centek15 »

szymekgd pisze:
Centek15 pisze:skonfigurować automatyczne otwieranie szyb w module komfortu


Marzyciel :)

Czemu marzyciel? :D Słyszałem że jak ma się moduł komfortu, to można w niego wejść i zmienić te opcje, nawet na naszym forum to wyczytałem :D (przypominam, że moje auto ma silnik i większość elektryki w tym moduł itp z rocznika 1996)
Podacie jakąś aukcję na allegro z POLSKIM programem VAG i odpowiednim kablem? Od razu zamówię i będę mieć zabawę :)
Był: 1L 2.0 8v 2E 115KM 1992r
/viewtopic.php?t=6298
Jest: 1L 2.0 16v ABF 159KM 1995r :)
/viewtopic.php?t=7999
Obrazek Obrazek
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L/1M] VAG Podstawy i teoria

Post autor: szymekgd »

Centek15 pisze:Słyszałem że jak ma się moduł komfortu, to można w niego wejść i zmienić te opcje, nawet na naszym forum to wyczytałem :D


Ale w postach o 1M, u nas - posiadaczy czarnego pudelka nic nie poustawiasz.

Centek15 pisze:Podacie jakąś aukcję na allegro z POLSKIM programem VAG


Wygooglasz ez problemu.

Centek15 pisze:i odpowiednim kablem?


Wytarczy ten: http://allegro.pl/najtanszy-vag-usb-kkl ... 23990.html W naszych autach ma te same opcje co kabelek kkl+can - sprawdzalem.
Michal
Awatar użytkownika
Pendzik
Forumowicz
Posty: 144
Rejestracja: 28 sie 2011, 07:58

[1L/1M] VAG Podstawy i teoria

Post autor: Pendzik »

Mam pytanie, czy ma ktoś dostęp do Polskiego Vaga 4,9 Jeśli tak proszę o podpowiedź w jaki sposób go zdobyć :?:
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7070
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[1L/1M] VAG Podstawy i teoria

Post autor: Sony »

Pendzik, napisz do mnie na PW i podaj adres email to Ci prześlę.
Awatar użytkownika
Szczepan
Forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 11 wrz 2011, 12:35
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: Turek

[1L/1M] VAG Podstawy i teoria

Post autor: Szczepan »

Panowie gdzie w vag można zobaczyć jaki prąd idzie z alternatora do aku?
Bo jestem pewien że kiedyś widziałem w vagcom w voltach.
''Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać.''
ODPOWIEDZ