Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

cash pisze:Wracając do spalania kurcze lipa...


Logi sa ok, nie tu lezy problem. Filtr powietrza, paliwa wymieniony? Silnik pracuje rownomiernie, tarcze sie nie grzeja?

Przeplywka caly czas wskazuje w trybie awaryjnym-musiales wtyczke poluzowac lub trafiona wiazka/uszkodzona przeplywka, w 011 turbina nierowno pompuje-pewnie kierownice sie przycinaja, ale skoro bledu 17965 nie zapisalo to jest szansa, ze rozruszasz. Blad 17964 to nieosiagniete cisn. dolad., w tym logu nie widac dlaczego, moze blad zapisal sie przy poprzednich logach-bez wezyka w silowniku turbiny.

ps jezeli edytujesz post to nie pokazuje sie w opcji "nowe posty"...
Michal
Awatar użytkownika
cash
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 31 lip 2012, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV+
Skąd?: Lublin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: cash »

szymekgd pisze:
Logi sa ok, nie tu lezy problem. Filtr powietrza, paliwa wymieniony? Silnik pracuje rownomiernie, tarcze sie nie grzeja?



Filtr powietrza dopiero wczoraj wymieniłem, a paliwa już jakiś czas temu, a tarcze hmmm..ostatnio przejechałem parę km, dotknąłem tarcze i palce poparzyłem.

szymekgd pisze:Przeplywka caly czas wskazuje w trybie awaryjnym-musiales wtyczke poluzowac lub trafiona wiazka/uszkodzona przeplywka, w 011 turbina nierowno pompuje-pewnie kierownice sie przycinaja, ale skoro bledu 17965 nie zapisalo to jest szansa, ze rozruszasz. Blad 17964 to nieosiagniete cisn. dolad., w tym logu nie widac dlaczego, moze blad zapisal sie przy poprzednich logach-bez wezyka w silowniku turbiny.


Z błędem 17964 chyba tak jak piszesz. Teraz tylko ten z g70 wyskakuje. No nic zobaczę wtyczkę i dobrze by było przepływkę podmienić?

szymekgd pisze:ps jezeli edytujesz post to nie pokazuje sie w opcji "nowe posty"...


Tak tak wiem, tyle, że ja nawet nie edytowałem, tylko dodaje odpowiedź do poprzedniej i też nie widać.

Dzięki! :)
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

cash pisze:Filtr powietrza dopiero wczoraj wymieniłem


Spalanie tez zalezy od niego.

cash pisze: dotknąłem tarcze i palce poparzyłem.


Jezeli tylne to bardzo mozliwe, ze reczny nie odbija. Jezeli nie hamowales gwaltownie i to faktycznie hamulce trzymaja to oprocz wzrostu spalania uwalisz tarcze i klocki oraz lozyska.

cash pisze:Teraz tylko ten z g70 wyskakuje


Sprawdz wtyczki przy przeplywce i komputerze oraz wiazke - przeplywka w wiekszosci przypadkow przeklamuje ilosc powietrza, ale oczywiscie jest mozliwosc uszkodzenia jej elektroniki. Jezeli podlaczenia sa ok i dalej wystepuje blad to sprobuj podmienic, jej tryb awaryjny rozpoznasz po stalej wartosci 550 w logu dynam. 003
Michal
Awatar użytkownika
cash
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 31 lip 2012, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV+
Skąd?: Lublin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: cash »

szymekgd pisze:
Jezeli tylne to bardzo mozliwe, ze reczny nie odbija. Jezeli nie hamowales gwaltownie i to faktycznie hamulce trzymaja to oprocz wzrostu spalania uwalisz tarcze i klocki oraz lozyska.



Akurat patrzyłem przednie, będę obserwował :)

szymekgd pisze:Sprawdz wtyczki przy przeplywce i komputerze oraz wiazke - przeplywka w wiekszosci przypadkow przeklamuje ilosc powietrza, ale oczywiscie jest mozliwosc uszkodzenia jej elektroniki. Jezeli podlaczenia sa ok i dalej wystepuje blad to sprobuj podmienic, jej tryb awaryjny rozpoznasz po stalej wartosci 550 w logu dynam. 003


Ok dzięki bardzo, posprawdzam i jakoś postaram się załatwić przepływkę na podmianę.
Ok dzię
ozio21
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 26 gru 2011, 10:38
Auto: 1M
Model: 1.9 ASV
Skąd?: Mińsk Mazowiecki

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: ozio21 »

Logi sprawdzające czy od ostatniego loga nic się nie zmieniło.
http://vaglog.rtnet.pl/ozio21_101627.html
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

ozio21, turbina wstaje późno, bo dopiero od około 2100 obrotów. Zapewne kwestia regulacji na gruszce :roll:
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Sony pisze:Zapewne kwestia regulacji na gruszce :roll:


Na pewno jest zapas. Chyba,ze nie ma przeplywu-kat do wycinki lub za mala dawka paliwa na jalowym...
Michal
ozio21
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 26 gru 2011, 10:38
Auto: 1M
Model: 1.9 ASV
Skąd?: Mińsk Mazowiecki

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: ozio21 »

No właśnie tak ciągle walczę z tą turbiną i ciągle mam takie uczucie, że zaraz po odpaleniu samochodu na zimnym turbina się bardzo szybko wkręca, a po rozgrzaniu do 90 to już jej szybkość o wiele spada.
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

ozio21 pisze:a po rozgrzaniu do 90 to już jej szybkość o wiele spada.


Za cieple powietrze w dolocie?
Michal
ozio21
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 26 gru 2011, 10:38
Auto: 1M
Model: 1.9 ASV
Skąd?: Mińsk Mazowiecki

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: ozio21 »

Ostatnio zmieniony 01 gru 2012, 12:38 przez ozio21, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ