Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

cash pisze: A i jeszcze jak z tym filtrem?


Zle dobrany wklad filtra widac? Pokrywa ma byc zamknieta.
Michal
ozio21
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 26 gru 2011, 10:38
Auto: 1M
Model: 1.9 ASV
Skąd?: Mińsk Mazowiecki

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: ozio21 »

Wrzucam logi 003, bo chcieli mi przepływkę wymienić, ale się nie zgodziłem.

003 http://vaglog.rtnet.pl/ozio21_98750.html

Na moją wyraźną prośbę ruszyli sztangę.

011 http://vaglog.rtnet.pl/ozio21_98751.html
Awatar użytkownika
cash
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 31 lip 2012, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV+
Skąd?: Lublin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: cash »

szymekgd, wyciągnąłem wąż z n75 od gruchy, w tym czasie puściłem mu logi statyczne. Sztanga chyba rzeczywiście poszła w gorę, popsikałem tam wd40, ręką też próbowałem rozruszać. Skończyłem logi i założyłem wężyk i się przejechałem i niestety to samo...na 3biegu do 3,5obr szedł, później 4 i 3,1obr i wiadomo...

Log (0 - 003)
Log (1 - 011,011,011)
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

ozio21, i db zrobiles, filtr czysty? Na sztandze jest jeszcze maly zapas, czuc roznice?


cash, przy wyciagnietym podcisnieniu z gruchy turbina bedzie dmuchala cisnienie atmosferyczne, w poprzednich stat. 011 widac, ze kierownice sie przestawiaja, w dynam. 011 bez wezyka bedzie widac jakie cisn. daje turbina, zakladajac, ze geometria stoi w poz. max. doladowania cisn. bedzie za duze.
Michal
Awatar użytkownika
cash
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 31 lip 2012, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV+
Skąd?: Lublin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: cash »

szymekgd pisze:cash, przy wyciagnietym podcisnieniu z gruchy turbina bedzie dmuchala cisnienie atmosferyczne, w poprzednich stat. 011 widac, ze kierownice sie przestawiaja, w dynam. 011 bez wezyka bedzie widac jakie cisn. daje turbina, zakladajac, ze geometria stoi w poz. max. doladowania cisn. bedzie za duze.


Ok, to jutro zrobię dynamiczny z odpiętym wężykiem.
ozio21
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 26 gru 2011, 10:38
Auto: 1M
Model: 1.9 ASV
Skąd?: Mińsk Mazowiecki

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: ozio21 »

szymekgd, czuć różnicę i to znaczną auto lepiej się zbiera, aż wyrywa. Dzięki wielkie za porady, bo warto było. Oni ustawiali vacumetrem i byli święcie przekonani, że jest wszystko dobrze. Później 2 razy podkręcali na moją prośbę i już w końcu zostawiłem, bo i tak na oko było kręcone.
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

ozio21 pisze:Później 2 razy podkręcali na moją prośbę i już w końcu zostawiłem, bo i tak na oko było kręcone.


Po logu widac, ze na sztandze jest jeszcze zapas, wiec przy okazji...
cash pisze: Ok, to jutro zrobię dynamiczny z odpiętym wężykiem.


Pamietaj,zeby zaslepic wezyk na czas logowania.
Michal
Awatar użytkownika
cash
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 31 lip 2012, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV+
Skąd?: Lublin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: cash »

Zrobione! ;-) I trochę może za późno klikałem stop, tak samemu ciężko kliknąć w czas :)

Zaślepiony: Log (1 - 003,011)

Po tym logu, zatrzymałem się, założyłem węża i brak awaryjnego!

Log (0 - 003,011)

Przegoniłem go porządnie na 3 i 4 biegu do 4, 4-5obr przez parę km i awaryjny się nie załączył ani razu, ale na momentami (bardzo krótkimi) delikatnie mulenie było, jak się sprawa teraz ma? :)
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

cash pisze:jak się sprawa teraz ma?


Kierownice sie przycinaja do 3kobr., nie zlapal awaryjnego bo w granicach 3,1k n75 wymusil ich przestawienie-widac gwatowny spadek doladowania, a zeby zapisal blad przeladowanie musi trwac min. 5s. Ale skoro idzie ku lepszemu to przegon kilka razy rozgrzane auto miedzy 2-3kobr, tak, zeby kierownice sie rozruszaly w tym zakresie obrotow i moze bedzie db.

Jak pzrestanie 'lapac" notlaufy to na spokojnie zloguj dynam 003 + 011 i zobaczy sie jak sprawuje sie przeplwka, na ta chwile tnie, ale moze jest to spowodowane zawirowaniem z doladowaniem.
Michal
Awatar użytkownika
cash
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 31 lip 2012, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV+
Skąd?: Lublin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: cash »

szymekgd pisze:
cash pisze:jak się sprawa teraz ma?


Kierownice sie przycinaja do 3kobr., nie zlapal awaryjnego bo w granicach 3,1k n75 wymusil ich przestawienie-widac gwatowny spadek doladowania, a zeby zapisal blad przeladowanie musi trwac min. 5s. Ale skoro idzie ku lepszemu to przegon kilka razy rozgrzane auto miedzy 2-3kobr, tak, zeby kierownice sie rozruszaly w tym zakresie obrotow i moze bedzie db.

Jak pzrestanie 'lapac" notlaufy to na spokojnie zloguj dynam 003 + 011 i zobaczy sie jak sprawuje sie przeplwka, na ta chwile tnie, ale moze jest to spowodowane zawirowaniem z doladowaniem.


Ok, Dzięki wielkie ;)

[ Dodano: 2012-09-28, 18:59 ]
Wracając do spalania kurcze lipa...Zatankowałem dziś i spalanie wyszło 7,5l :O Na pełnym nawet 800km nie zrobię, a po mieście jak pisałem wcześniej 30% i nie butowałem mu niewiadomo jak, więcej jak 120km/h nie przekraczałem :/ Co to może być? Wrzucałem już kilka postów wcześniej logi, jeszcze raz daje linka kąt wtrysku i dawka. Ten mój problem z turbo ma na to wpływ?

Log (0 - 000)
Log (3 - 001)

[ Dodano: 2012-09-29, 16:42 ]
I niestety problemów ciąg dalszy. Jechałem wczoraj przekroczyłem 2,5obr ii nagle prawie przestał jechać. Myślałem, że mało paliwa, ale zatankowałem i to samo. Zeskanowałem go i błąd 17964 - Ciśnienie doładowania - nie osiągnięta granica regulacji, brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - błąd sporadyczny i skasowałem.
Na zimnym silniku ledwo co pod górkę da się wyjechać, jak się rozgrzeje trochę lepiej. Log 03 i 11. Dziś błąd wyskoczył 16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal .

Log (0 - 003,011)
ODPOWIEDZ