Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

cash pisze:Przy okazji pozostałej drogi do domu zrobiłem log GR015, żeby poobserwować spalanie. Na kompie w samochodzie pokazuje np. 4.7, a na vagu 3.7l. VAG dobrze pokazuje?


W vagu masz chwilowe, w kompie do sredniego czy chwilowego porownujesz?

Geometria lub sztanga gruchy stoi w max dolad...
Michal
Awatar użytkownika
cash
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 31 lip 2012, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV+
Lokalizacja: Lublin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: cash »

szymekgd pisze:W vagu masz chwilowe, w kompie do sredniego czy chwilowego porownujesz?


Chwilowego.

szymekgd pisze:
Geometria lub sztanga gruchy stoi w max dolad...


Co z tym zrobić?
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Chwilowego.


Odczyt powinien byc zblizony.

cash pisze:Co z tym zrobić?


Naprawic :-D

Sprawdz organoleptycznie jaki zakres ruchu ma sztanga.
Michal
Awatar użytkownika
cash
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 31 lip 2012, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV+
Lokalizacja: Lublin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: cash »

szymekgd pisze:
Odczyt powinien byc zblizony.



W Vagu litr mniej pokazuje.


szymekgd pisze:
Naprawic :-D

Sprawdz organoleptycznie jaki zakres ruchu ma sztanga.


Ok sprawdzę jak się rusza, ale jakieś czyszczenie turbo/n75 będzie trzeba robić?
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Ok sprawdzę jak się rusza, ale jakieś czyszczenie turbo/n75 będzie trzeba robić?


Podmien n75 z n18.
W Vagu litr mniej pokazuje.


Nie wiem co o tym sadzic, nie sadze zeby ecu wyliczalo rozne wartosci spalania, ja bym sugerowal sie vagiem.
Michal
Awatar użytkownika
cash
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 31 lip 2012, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV+
Lokalizacja: Lublin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: cash »

Podmieniłem, ale tak jakby gorzej. Przejechałem się kawałek, złapał 90st, to zawracam i już chyba na dwójce przy 3tys obr lub mniej notlaufa złapał...

Przy okazji zdejmowanie węży od turbo zobaczyłem coś i nie wiem to jakiś odpowietrznik? Ale nic do niego nie jest podczepione? Tak samo filtr powietrza widać...tak nie dostaje jakiegoś lewego powietrza? KLIK
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

cash, nie mam czegos takiego u siebie, wiec nie wiem co to jest, ale wyglada na waz wodny.

cash pisze:i już chyba na dwójce przy 3tys obr lub mniej notlaufa złapał


Sztanga lekko chodzi, rozpinales ja od turbiny? Odpenij wezyk od gruchy, zaslep go i zloguj auto dynam. 003 i 011, po cisn. dolad bedzie widac, czy kierownice sa ustawione w pozycji max doladowania.
Michal
Awatar użytkownika
cash
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 31 lip 2012, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV+
Lokalizacja: Lublin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: cash »

szymekgd pisze:cash, nie mam czegos takiego u siebie, wiec nie wiem co to jest, ale wyglada na waz wodny.


a filtr powietrza może tak wystawać jak na zdjęciu?

szymekgd pisze:Sztanga lekko chodzi, rozpinales ja od turbiny? Odpenij wezyk od gruchy, zaslep go i zloguj auto dynam. 003 i 011, po cisn. dolad bedzie widac, czy kierownice sa ustawione w pozycji max doladowania.


Rękę tam wsadziłem i sztang dość ciężko się wciska. Wężyk od gruchy to chodzi o ten co ciśnienie idzie i wchodzi od dołu do turbo? A log dynamiczny to może dopiero w środę, gdyż nie mam laptopa :/
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

cash pisze:Rękę tam wsadziłem i sztang dość ciężko się wciska.


Zdjales przed wciskaniem wezyk? Dla pewnosci przydaloby sie sztange z turbiny odpiac i upewnic sie co haczy, psiknac wd40 i rozruszac reka tez nie zaszkodzi.

cash pisze:Wężyk od gruchy to chodzi o ten co ciśnienie idzie i wchodzi od dołu do turbo?


Wezyk podcisnienia wychodzacy z n75 do gruchy, bez tego wezyka sprezyna w gruszce powinna wypchnac sztange i przestawic kierownice w pozycje min. doladowania.
Michal
Awatar użytkownika
cash
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 31 lip 2012, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV+
Lokalizacja: Lublin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: cash »

szymekgd pisze:
Zdjales przed wciskaniem wezyk? Dla pewnosci przydaloby sie sztange z turbiny odpiac i upewnic sie co haczy, psiknac wd40 i rozruszac reka tez nie zaszkodzi.


Nie nie bo od góry to nic nie widziałem, jutro wjadę na kanał zdejmę osłonę i od dołu będzie chyba lepsze dojście.

szymekgd pisze:
Wezyk podcisnienia wychodzacy z n75 do gruchy, bez tego wezyka sprezyna w gruszce powinna wypchnac sztange i przestawic kierownice w pozycje min. doladowania.


To jutro zdejmę i się przejadę, a log postaram się zrobić w środę. Poza tym dzięki wielkie :) A i jeszcze jak z tym filtrem? KLIK
ODPOWIEDZ