Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
cash
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 31 lip 2012, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV+
Lokalizacja: Lublin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: cash »

szymekgd pisze:
cash pisze:Przy logu skanowanie grupy011 ok 3,5-3,7obr/min przestał jechać tzn chyba notlauf poszedł i do 4 nie dobiłem.


Przeciez log jest zrobiony w trybie awaryjnym...


A to czyli już przy grupie 3 włączył się awaryjny...A co z resztą? Np kąt wtrysku?
o
ozio21
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 26 gru 2011, 10:38
Auto: 1M
Model: 1.9 ASV
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: ozio21 »

szymekgd pisze:Ale turbo za pozno wstaje...


Da się regulować tą gruchę bez jej wyciągania, bo chyba z dojściem jest ciężko ?
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

cash pisze:A to czyli już przy grupie 3 włączył się awaryjny...


Dokladnie

cash pisze:A co z resztą? Np kąt wtrysku?


Jezeli log 000 jest zrobiony w BS to kat jest przyspieszony, ja bym tak zostawil.

Zrob log 001


ozio21 pisze:Da się regulować tą gruchę bez jej wyciągania, bo chyba z dojściem jest ciężko ?


Moze bedzie dojscie z kanalu.
Michal
Awatar użytkownika
cash
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 31 lip 2012, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV+
Lokalizacja: Lublin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: cash »

szymekgd pisze:
Jezeli log 000 jest zrobiony w BS to kat jest przyspieszony, ja bym tak zostawil.

Zrob log 001



Tak z BS. Dziś zrobiłem komplet statycznych.


Normalnie:

Log (0 - 000)
Log (3 - 001)
Log (5 - 003)
Log (1 - 004)
Log (4 - 007)
Log (2 - 013)


BS:

Log (1 - 000)
Log (2 - 003)
Log (0 - 004)
Log (3 - 011)
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

cash, tylko do dawki paliwa w 001 mozna sie przyczepic, temp. jest stala, wiec dawka powinna tez byc stala lub zmieniac sie w niewielkim zakresie, a u Ciebie maleje od 3.8 zeby ustabilizowac sie na 3.2, moze to swiadczyc np. o walczonych odb. pradu itp., u mnie odkad ja sprawdzam roznica zmienia sie w zakresie +/- 0.2, ale o 1.5l spalania nie zwiekszy.

Duzo, to znaczy ile Ci pali?
Michal
Awatar użytkownika
cash
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 31 lip 2012, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV+
Lokalizacja: Lublin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: cash »

szymekgd pisze:cash, tylko do dawki paliwa w 001 mozna sie przyczepic, temp. jest stala, wiec dawka powinna tez byc stala lub zmieniac sie w niewielkim zakresie, a u Ciebie maleje od 3.8 zeby ustabilizowac sie na 3.2, moze to swiadczyc np. o walczonych odb. pradu itp., u mnie odkad ja sprawdzam roznica zmienia sie w zakresie +/- 0.2, ale o 1.5l spalania nie zwiekszy.

Duzo, to znaczy ile Ci pali?


Hmm...radio, czy nawiewy wyłączyłem. A co do spalania, to tak po wymianie oleju, termostatu, zresetowałem kompa i przez ok.700km bez resetu w średnim pokazywał 6l (choć wydaje mi się, że więcej), z czego 20-30% miast reszta trasy 15-25km. W tym tyg zmieniłem filtr paliwa, zresetowałem i póki co po przejechanych ok.200km pokazuje w średnim 6.5l , miasto, trasa jak wcześniej. Wg wskaźnika paliwa wychodzi lepiej jak 6.5, zatankowany do pełna, przejechanych niecałe 400km, a wskazówka już min. poniżej 1/2. Tyle o spalaniu.

Reszta logów ok? Turbo, przepływka?
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Nie sugeruj sie srednim spalaniem, do tego chlodniej sie zaczyna robic...

Reszta logów ok? Turbo, przepływka?


Tak, egr przelacza sie, geometrie turbiny przecwiczyles, ale na dobra sprawe nic to nie mowi skoro ecu wpada Ci w awaryjny juz od 1900obr, sadzac po ilosci powietrza w dynam. 003 to geometria stoi.
Michal
Awatar użytkownika
cash
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 31 lip 2012, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV+
Lokalizacja: Lublin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: cash »

szymekgd pisze:Nie sugeruj sie srednim spalaniem, do tego chlodniej sie zaczyna robic...


No tak, ale pomijając średnie spalanie to wg. moich obliczeń to spalanie wychodzi 6.5-7.5

szymekgd pisze:Tak, egr przelacza sie, geometrie turbiny przecwiczyles, ale na dobra sprawe nic to nie mowi skoro ecu wpada Ci w awaryjny juz od 1900obr, sadzac po ilosci powietrza w dynam. 003 to geometria stoi.


A nie od ok. 3,5obr? Co proponujesz z tym zrobić?
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

cash pisze:A nie od ok. 3,5obr? Co proponujesz z tym zrobić?


Od 1800 obr. masz zwiekszony apetyt na powietrze, zakladam, ze powodem jest stojaca w max doladowaniu geometria, zrob razem log dynam. 003 + 011.
Michal
Awatar użytkownika
cash
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 31 lip 2012, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV+
Lokalizacja: Lublin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: cash »

szymekgd pisze:Od 1800 obr. masz zwiekszony apetyt na powietrze, zakladam, ze powodem jest stojaca w max doladowaniu geometria, zrob razem log dynam. 003 + 011.


Zrobiłem na III i IV biegu i awaryjny znowu załapał. Na IV biegu niestety nie dokończyłem bo mi usb odłączyło.


III Bieg

IV Bieg


Przy okazji pozostałej drogi do domu zrobiłem log GR015, żeby poobserwować spalanie. Na kompie w samochodzie pokazuje np. 4.7, a na vagu 3.7l. VAG dobrze pokazuje?

Grupa 015
ODPOWIEDZ