ozio21
Forumowicz
Posty: 150 Rejestracja: 26 gru 2011, 10:38
Auto: 1M
Model: 1.9 ASV
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Post
autor: ozio21 » 10 wrz 2012, 19:23
Może to i głupie pytanie, ale czy pompa vacum może być przyczyną przeładowywania turbiny ?
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280 Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22
Post
autor: szymekgd » 10 wrz 2012, 21:00
ozio21 , nie, moze byc tylko przyczyna niedoladowania - doladowanie jest max gdy sztanga jest wciagniecta max do gruchy, a to ma miejsce przy poprawnym (ok. -0.9) podcisnieniu dawanym przez pompe vacum.
Michal
ozio21
Forumowicz
Posty: 150 Rejestracja: 26 gru 2011, 10:38
Auto: 1M
Model: 1.9 ASV
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Post
autor: ozio21 » 10 wrz 2012, 21:33
Dzięki śliczne już wszystko rozumiem, czyli jak miałem zepsutą gruchę, wymienili na nową i dalejprzeładowuje to już zostaje tylko geometria.
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280 Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22
Post
autor: szymekgd » 11 wrz 2012, 08:12
ozio21 pisze: wymienili na nową i dalejprzeładowuje
Na poczatek regulacja dlugosci sztangi, jezeli tego nie zrobili.
Michal
ozio21
Forumowicz
Posty: 150 Rejestracja: 26 gru 2011, 10:38
Auto: 1M
Model: 1.9 ASV
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Post
autor: ozio21 » 18 wrz 2012, 15:50
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280 Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22
Post
autor: szymekgd » 18 wrz 2012, 17:15
ozio21 , turbina nie przeladowuje, rozumiem, ze wydluzyles sztange? Jezeli tak to odrobine za mocno-turbina pozno wstaje, przy 3000obr wspolcz. n75 powinien wynosic ok. 65-68% wiec masz sporo zapasu.
Michal
ozio21
Forumowicz
Posty: 150 Rejestracja: 26 gru 2011, 10:38
Auto: 1M
Model: 1.9 ASV
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Post
autor: ozio21 » 18 wrz 2012, 19:41
Turbina dzisiaj była ponownie czyszczona, a wcześniej była wymieniona gruszka, bo była zepsuta. Na szczęście czyszczenie było na gwarancji. Podobno od zepsutej gruszki coś się w turbinie porobiło i było przeładowanie.
Sztanga chyba nie była ruszana, ale auto tera jeździ jak jeszcze nigdy przedtem.
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280 Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22
Post
autor: szymekgd » 18 wrz 2012, 21:00
ozio21 pisze: ale auto tera jeździ jak jeszcze nigdy przedtem
Ale turbo za pozno wstaje...
Michal
cash
Forumowicz
Posty: 313 Rejestracja: 31 lip 2012, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV+
Lokalizacja: Lublin
Post
autor: cash » 19 wrz 2012, 20:14
Proszę o analizę logów
Stat.
Log (0 - 003)
Log (1 - 004)
Log (2 - 000)
Log (3 - 011)
Kąt wtrysku za duży? Bo wydaje mi się, że z 1,5l pali za dużo.
Dynamiczne
Log (0 - 003)
Log (1 - 011)
Przy logu skanowanie grupy011 ok 3,5-3,7obr/min przestał jechać tzn chyba notlauf poszedł i do 4 nie dobiłem.
Po logach zeskanowałem błędy polskim vagiem i poszedł błąd, że Przekroczone maksymalne ciśnienie doładowania.
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280 Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22
Post
autor: szymekgd » 19 wrz 2012, 20:49
cash pisze: Przy logu skanowanie grupy011 ok 3,5-3,7obr/min przestał jechać tzn chyba notlauf poszedł i do 4 nie dobiłem.
Przeciez log jest zrobiony w trybie awaryjnym...
Michal