Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
o
ozio21
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 26 gru 2011, 10:38
Auto: 1M
Model: 1.9 ASV
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: ozio21 »

Może to i głupie pytanie, ale czy pompa vacum może być przyczyną przeładowywania turbiny ?
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

ozio21, nie, moze byc tylko przyczyna niedoladowania - doladowanie jest max gdy sztanga jest wciagniecta max do gruchy, a to ma miejsce przy poprawnym (ok. -0.9) podcisnieniu dawanym przez pompe vacum.
Michal
o
ozio21
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 26 gru 2011, 10:38
Auto: 1M
Model: 1.9 ASV
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: ozio21 »

Dzięki śliczne już wszystko rozumiem, czyli jak miałem zepsutą gruchę, wymienili na nową i dalejprzeładowuje to już zostaje tylko geometria.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

ozio21 pisze:wymienili na nową i dalejprzeładowuje


Na poczatek regulacja dlugosci sztangi, jezeli tego nie zrobili.
Michal
o
ozio21
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 26 gru 2011, 10:38
Auto: 1M
Model: 1.9 ASV
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: ozio21 »

s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

ozio21, turbina nie przeladowuje, rozumiem, ze wydluzyles sztange? Jezeli tak to odrobine za mocno-turbina pozno wstaje, przy 3000obr wspolcz. n75 powinien wynosic ok. 65-68% wiec masz sporo zapasu.
Michal
o
ozio21
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 26 gru 2011, 10:38
Auto: 1M
Model: 1.9 ASV
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: ozio21 »

Turbina dzisiaj była ponownie czyszczona, a wcześniej była wymieniona gruszka, bo była zepsuta. Na szczęście czyszczenie było na gwarancji. Podobno od zepsutej gruszki coś się w turbinie porobiło i było przeładowanie.

Sztanga chyba nie była ruszana, ale auto tera jeździ jak jeszcze nigdy przedtem.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

ozio21 pisze:ale auto tera jeździ jak jeszcze nigdy przedtem


Ale turbo za pozno wstaje...
Michal
Awatar użytkownika
cash
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 31 lip 2012, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV+
Lokalizacja: Lublin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: cash »

Proszę o analizę logów

Stat.

Log (0 - 003)
Log (1 - 004)
Log (2 - 000)
Log (3 - 011)


Kąt wtrysku za duży? Bo wydaje mi się, że z 1,5l pali za dużo.

Dynamiczne

Log (0 - 003)
Log (1 - 011)

Przy logu skanowanie grupy011 ok 3,5-3,7obr/min przestał jechać tzn chyba notlauf poszedł i do 4 nie dobiłem.


Po logach zeskanowałem błędy polskim vagiem i poszedł błąd, że Przekroczone maksymalne ciśnienie doładowania.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

cash pisze:Przy logu skanowanie grupy011 ok 3,5-3,7obr/min przestał jechać tzn chyba notlauf poszedł i do 4 nie dobiłem.


Przeciez log jest zrobiony w trybie awaryjnym...
Michal
ODPOWIEDZ