[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

ODPOWIEDZ
skuter1975

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: skuter1975 »

Czy ktoś z kolegów zna takie urządzenie? Jakieś opinie?
http://allegro.pl/show_item.php?item=2526513602
jonson22
Forumowicz
Posty: 788
Rejestracja: 04 wrz 2009, 00:36
Auto: ...
Model: ...
Skąd?: Warszawa

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: jonson22 »

skuter1975, Ja ostatnio podobne używałem i byłem mega zadowolony można nim zrobić zdecydowanie więcej rzeczy niż takim za 50zł ( też posiadam i tnie połączenia i nie ze wszystkim się łączy) ja miałem do zabawy taki :
http://viaken.pl/pl/diagnoskopy-v-scan/ ... olski.html
Tygrys22
Forumowicz
Posty: 4
Rejestracja: 19 lip 2012, 18:50

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: Tygrys22 »

A powiedzcie mi jakim interfejsem i programem mogę ustawić, aby pompka która pompuję paliwo szybciej się załączała/szybciej paliwo "popędzała"? Da się takie coś zrobić czymś? Chodzi mi o moment jak jest zapłon.
jonson22
Forumowicz
Posty: 788
Rejestracja: 04 wrz 2009, 00:36
Auto: ...
Model: ...
Skąd?: Warszawa

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: jonson22 »

Tygrys22, Po co chcesz to robić na seryjnym silniku?
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: szymekgd »

Michal
byrt
Forumowicz
Posty: 326
Rejestracja: 03 lip 2012, 23:02

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: byrt »

Tanszy
Droższy

Czym się te dwa kable różnią? Obydwa pasują, żeby sprawdzić kąt wtrysku w 1m?
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: szymekgd »

byrt pisze:Czym się te dwa kable różnią?


Cena? Mam niebieski i wystarcza, jezeli chcesz wydac wiecej kasy to szukaj fejsa ktory ma dodatkowo CAN'a.
Michal
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4506
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Skąd?: Zabrze

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: Roxon40 »

Droższy ma te same funkcje pewnie co ten tańszy ale już gorzej z jego funkcjonalnością jeśli chodzi o WIN7
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
waldi1971
Forumowicz
Posty: 9
Rejestracja: 08 sie 2012, 18:40

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: waldi1971 »

byrt pisze:Tanszy
Droższy

Czym się te dwa kable różnią? Obydwa pasują, żeby sprawdzić kąt wtrysku w 1m?


Witam
ja mam ten droższy kupiony u Viaken i jestem z niego bardzo zadowolony działa u mnie bez problemu z win 7 32bit, wcześniej miałem kupiony u innego sprzedawcy taki podobny jak ten niebieski i to był błąd bo tańszy interfejs miał problemy z komunikacją. Nie wiem jak będzie u ciebie z sprawdzeniem kąta wtrysku ale u mnie z adaptacją immo programem VAG-COM 409.1 wszystko dobyło się według opisu na forum. Najlepiej się skontaktować z sprzedawcą Viaken napewno też coś doradzi.
Pozdrawiam
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: szymekgd »

waldi1971 pisze:ja mam ten droższy kupiony u Viaken i jestem z niego bardzo zadowolony działa u mnie bez problemu z win 7 32bit


A ja mam ten tanszy i dziala mi na win7 64bit ;) Musialem tylko jakies bibloteki microsoftu wrzucic, ale to tylko z powodu starego SP. Na 99% kable maja te same funkcje, lepszy kabel to kilka stowek.
Michal
ODPOWIEDZ