Skasować się da - ale pojawia się po jeżdzie. test robiłem na zgaszonym silniku tylko z przełączoną stacyjką, czy może to ma wpływ na ten błąd 17571. Czy silnik powinien być na jałowym biegu?
Mam na turbinie oprócz głównego numeru jeszcze na końcu 220V a jak widzę na innych do kupna jest wybite 500V czy nie będzie żadnych jaj po zakupie, będzie pasować ?
''Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać.''
dialog1979 pisze:Dalej załapuję mi błą. Pytanie czy przy prędkości 120-130 km jak łapie mi notlaufa, ma na to wpływ grucha?
Jezeli jest skorodowana to trzeba ja przesmarowac/rozruszac i powinno pomoc, jezeli jest skorodowana/nieszczelna to powinno byc niedoladowanie.
Była smarowana , rozruszana. Ale dalej tak samo chodzi. Jakiś pomysł na skorodowaną gruchę
[ Dodano: 2012-07-12, 00:32 ] Jeszcze jedno Co może być powodem, po oczyszczeniu turbiny, po kilku tygodniach znów się osadza sadza czarna na turbinie, co może być powodem.?
ja mam taki problem z turbo ze raz sie wlacza a raz nie.... gdy przyspieszam przykladowo na trojce i dam mu gazu slychac turbine i samochod przyspiesza tak jak powinien a czasem jest tak ze przyspiesza jak wół i nie slychac turbo.
czego to moze byc wina? ktos mi powiedzial ze moze to byc wina przeowdu dolotu do turbo
[ Dodano: 2012-07-12, 00:32 ] Jeszcze jedno Co może być powodem, po oczyszczeniu turbiny, po kilku tygodniach znów się osadza sadza czarna na turbinie, co może być powodem.?
Lejace wtryski lub olej wpadajacy przez niezaslepiony egr