[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ODPOWIEDZ
mrowa_83
Forumowicz
Posty: 20
Rejestracja: 05 lip 2012, 11:04

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: mrowa_83 »

oby się udało - parę stówek w kieszeni - a jak się nie uda to oddam do regeneracji he he :-x
dialog1979
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 12 lip 2011, 21:56
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI 110KM
Skąd?: Legnica

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: dialog1979 »

szymekgd pisze:
Sony pisze:dialog1979, do poprawy masz z pewnością kąt wtrysku


Pytanie czy auto mialo 90st. i czy log jest w BS?

Sony pisze:Następnie zrób logi dynamiczne grup: 008, 010, 011 (każdą grupę zrób osobno)


Na poczatek raczej 003 + 011, zeby zobaczyc jak sie ma cisnienie doladowania do ilosci powietrza...

Witajcie znów po długiej przerwie. Pytanie. Miałem czyszczoną ostatnio turbinę dwukrotnie i robioną uszczelkę pod głowicą. Dalej załapuję mi błą. Pytanie czy przy prędkości 120-130 km jak łapie mi notlaufa, ma na to wpływ grucha? Z tego co mówił i pokazywał mechanik grucha jest skorodowana i się zacina.
Kurde muszę w końcu zrobić te logi dynamiczne :(
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: szymekgd »

dialog1979 pisze:Dalej załapuję mi błą. Pytanie czy przy prędkości 120-130 km jak łapie mi notlaufa, ma na to wpływ grucha?


Jezeli jest skorodowana to trzeba ja przesmarowac/rozruszac i powinno pomoc, jezeli jest skorodowana/nieszczelna to powinno byc niedoladowanie.
Michal
Awatar użytkownika
Szczepan
Forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 11 wrz 2011, 12:35
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: Turek

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: Szczepan »

Panowie lepiej kupić używaną turbinke czy może regenerowaną bo co do regenerowanych to ludzie nie są zbyt zadowoleni. Idzie w ogóle kupić nówke turbine ?
Awatar użytkownika
Kitaj
Forumowicz
Posty: 2816
Rejestracja: 01 lip 2008, 23:52
Auto: E46 330xd/A6 C5 2.8
Model: M57D30/2.8 ALG
Skąd?: Okolice Oławy

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: Kitaj »

Szczepan pisze:Idzie w ogóle kupić nówke turbine ?


Idzie, pewnie za 4 tyś albo i więcej ;-)
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*] :(
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*]
------------------------------
Jest:
:579: :585: BMW E46 XD M57D30 "Karwan" :585: :579: Obrazek
:579: BMW E39 M54B25 "Na Leniu" :579:
------------------------------
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: szymekgd »

Kitaj, tylko czy to bedzie nowa? Slyszalem, ze regenerowana przez garetta...
Michal
mrowa_83
Forumowicz
Posty: 20
Rejestracja: 05 lip 2012, 11:04

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: mrowa_83 »

17964 Ciśnienie doładowania - nie osiągnięta granica regulacji
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17571 Czujnik temperatury paliwa - przerwa/zwarcie do plusa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY


To są błędy na silniku - narazie tylko tak mogę sprawdzić - dynamiczne będę mógł zrobić jutro - dopiero jutro będę miał lapka. Czy można coś wywnioskować z tych statystycznych?
pewnie pierwszy błąd to związany z tym że prawdopodobnie stoją kierowniczki - poprawcie mnie jeśli się mylę.
Gdzieś wyczytałem że ten błąd jest związany z nieszczelnościa intercoolera ale to była jedna osoba która o tym pisała - nie wiem czy to może być prawda? co sądzicie?
A drugi może mieć jakiś związek z przymuleniem auta?
Ostatnio zmieniony 10 lip 2012, 20:54 przez mrowa_83, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Szczepan
Forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 11 wrz 2011, 12:35
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: Turek

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: Szczepan »

To lepiej kupić regenerowaną czy może zaryzykować i kupić używke w sumie ryzyko z obu stron.
''Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać.''
mrowa_83
Forumowicz
Posty: 20
Rejestracja: 05 lip 2012, 11:04

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: mrowa_83 »

Panowie a jakie jest wasze zdanie - bo czytając masę for w końcu trafiłem na coś takiego że to katalizator może mieć wpływ na moc auta - szczególnie przy moich objawach - brak nofaulta (czy jakoś tak) tylko od 4 nie ciągnie na obrotach???? Bo tydzień czasu przewalam fora i ja nie mam objawów że po włączeniu - wyłączeniu stacyjki (niby reset) jest lepiej? Chyba wywalę jutro katalizator i dam znać czy coś to dało...
ps. ma ktoś namiary gdzie mogę to zrobić w okolicach wołomina/radzymina ewentualnie wawa???
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: szymekgd »

mrowa_83, zapchany katalizator blokuje przeplyw spalin, ale tylko gdy jest ich malo, czyli przy wkrecaniu sie na obroty, przy wyzszych obrotach turbina bedzie krecic sie normalnie, reasumujac, moim zdaniem kat bedzie powodowal wone wstawanie turiny, ale nie blad 17964. Bledu 17571 nie daje sie skasowac?
Michal
ODPOWIEDZ