dominikk1990 pisze:czy zwalić to na brak kataliztora??
Jezeli jest to specyficzny swist turbiny to tak, lub na "zmeczona' plecionke na wydechu za turbina.
Duzo oleju wylales z IC?
dominikk1990 pisze:czy zwalić to na brak kataliztora??
szymekgd pisze:Czy auto ma wejscie diagnostyczne OBD i czy masz kabelek do podlaczenia? Na spalanie ma min. wplyw przeplywomierz, ustawiona dawka paliwa na pompie, wtryski i czesc z nich mozna ocenic podlaczajac komputer. A jak na wyzsze spalanie zareagowal mechanik, cos zasugerowal?
szymekgd pisze:Bledy to nie wszystko...Przydadza sie logi statyczne kilku grup: 000BS, 001, 003, 003BS, 004BS, 007, 011, 013. Skoro smierdzi nieprzepalona ropa to wg. mnie wypadaloby sie przyjrzec przeplywce i turbinie - zle dobrana mieszanka i/lub wtryskom - leja, oczywiscie zapach ropy kilka minut po rozruchu, szczegolnie gdy jest zimno jest akceptowalny. Auto odpala bez dluzszego krecenia?