Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Szczepan
Forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 11 wrz 2011, 12:35
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: Turek

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Szczepan »

szymekgd, Odebrałem właśnie sprzęt od gwintowania z śrub 4 są teraz 5.
Czy trzeba tam jakieś śruby o większej wytrzymałości na temperatury czy mogą być zwykłe na imbus?
A może trzeba je z jakimś klejem wkręcić żeby się nie odkręciły co prawda są tam wysokie temperatury ale chyba nie powinny się same wykręcić :?:
''Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać.''
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Czy trzeba tam jakieś śruby o większej wytrzymałości na temperatury czy mogą być zwykłe na imbus?


Pewnie musza byc o fabrycznej twardosci...

A może trzeba je z jakimś klejem wkręcić żeby się nie odkręciły co prawda są tam wysokie temperatury ale chyba nie powinny się same wykręcić :?:


Jak bedziesz wklejal to Ci rozmiarowki gwintownikow zabraknie :mrgreen:

Ja bym smarem miedzianym/grafitowym przesmarowal, ale to pomysl laika w tym temacie ;)
Michal
Awatar użytkownika
Szczepan
Forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 11 wrz 2011, 12:35
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: Turek

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Szczepan »

Pewnie musza byc o fabrycznej twardosci...

Wydaje mi się że są zwykłe może wytrzymają a jak nie to nowe turbo :-/

[ Dodano: 2012-04-17, 20:25 ]
Mam takie pytanie czy gdyby nie wytrzymały te nowe prze gwintowane śruby co trzymają kierownice i się któraś urwała to uszkodzi się sama turbina czy może gorzej silnik też może ulec awarii :?:
''Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać.''
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Szczepan, piszesz o korpusie? Nie wystepuja tam duze sily, wiec martwisz sie na zapas.
Michal
Awatar użytkownika
Szczepan
Forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 11 wrz 2011, 12:35
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: Turek

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Szczepan »

szymekgd, Nie na obudowie tylko w środku turbiny co trzymają kierownice te trzy torxy.
Już poskładałem turbo i wszystko do kupy auto odpalone i jazda zdecydowanie dynamiczniejsza po wyczyszczeniu turbiny :lol:
Zrobiłem nawet nowe logi jak byś mógł to zerknij fachowym okiem czy wszystko w porządku:
Statyczny http://vaglog.rtnet.pl/szczepanxx_81557.html
Dynamiczny http://vaglog.rtnet.pl/szczepanxx_81556.html
''Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać.''
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Szczepan, olej statyczny 011, albo loguj go w trybie BS, to co zamiesciles nic nie mowi, oprocz tego, ze obroty biegu jalowego masz nierowne :-P

W dynamicznym widac,ze turbina ladnie i rowno wkreca sie na obroty, jezeli mozesz to rob ten log razem z 003, jest mniejsza rozdzielcosc pomiaru, ale taki uklad zawiera wiecej informacji.
Michal
Awatar użytkownika
Szczepan
Forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 11 wrz 2011, 12:35
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: Turek

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Szczepan »

szymekgd, Tryb BS nic mi nie mówi nie wiem co to za skrót :-D
Co może być objawem nie równych obrotów biegu jałowego :?:
szymekgd pisze:W dynamicznym widac,ze turbina ladnie i rowno wkreca sie na obroty,

No po czyszczeniu turbiny to dobra wiadomość.
Nie bardzo łapie że mam robić log 003 razem z 011 co prawda można chyba zrobić 3 logi bo tyle jest pozycji w programie naraz :) Czyli wpisuje w pierwszej rubryce 003 i poniżej 011 i robie log zapisuje to jako jedno ?
''Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać.''
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Szczepan pisze:Tryb BS nic mi nie mówi nie wiem co to za skrót :-D


BS - Basic Setting, masz ikonke w vag com'ie.

Co może być objawem nie równych obrotów biegu jałowego :?:


Zloguj porzadnie ;)

Szczepan pisze:Czyli wpisuje w pierwszej rubryce 003 i poniżej 011 i robie log zapisuje to jako jedno ?


Dokladnie.
Michal
dialog1979
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 12 lip 2011, 21:56
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI 110KM
Skąd?: Legnica

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: dialog1979 »

Witajcie po dłuższej przerwie:) Otóż tak. Jestem po wizycie u dobrego znajomego mechanika.Co się okazało?! Uszczelka miała przedmuchy-wymieniona plus planowanie głowicy. Turbina wyczyszczona- łoaptki były tak zapieczone że się wogole nie ruszały. Jutro jadę w dłuższą trasę autostradą około 130 km więc sprawdzę jak sięzachowuje auto, czy nie ma notlaufa i czy płyn nie będzie mi wywalał zbiornik. Po przyjeździe napiszę i zrobię logi. Jakie mam zrobić logi statyczne a jakie dynamiczne?!
Pozdro.
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

dialog1979, stat 000BS i 003BS, dynam. 008 z 010 wystarcza dla zaspokojenia ciekawosci.
Michal
ODPOWIEDZ