DzieX pisze:Oryginalny mikrostyk ma dwie wypustki mocujące go.
To nie są "wypustki" tylko plastikowe bolce, które można wypchnąć i umocować na nich nowy mikrostyk.
DzieX pisze:Oryginalny mikrostyk ma dwie wypustki mocujące go.
GangstaMarc pisze:Mikrostyk, albo zimne luty... w zamku.
Koszt: dobrej jakości mikrostyk pasujący p&p = 19 zł
http://allegro.pl/mikrostyk-zamka-vw-au ... 78188.html
(kiedyś były sporo tańsze... zostało mi jeszcze kilka)
zimne luty = 0 zł
Aby to zrobić nie musisz być elektronikiem... Wystarczy prosta wiedza w postaci odkręć śrubkę lub złóż tak jak było... przydaje się podstawowa umiejętność lutowania W przednich drzwiach bardzo prosto wyciąga się zamki więc cała naprawa to robota na jakieś 2 godzinki. Z tyłu trzeba się trochę napocić z wyciąganiem zamka. Robiłem to już parę razy i częściej problemem są zimne luty niż mikrostyk. Takie mikrostyki jak na tej aukcji działają już w moim Tolku ponad 2 lata więc uznaje je za warte kupna. Jak już wyciągniemy stary zamek i mamy go na stole to moim zdaniem lepiej wymienić mikrostyk. Przynajmniej mamy oryginał... a jak kupimy używkę i nigdy nie wiadomo ile tam mikrostyki wytrzymają Jakbyś bywał w świętokrzyskim to mogę Ci to naprawić...
DzieX pisze:Niestety nie raz Gdzie to się wysuwa?
Mexicana17 pisze:witam a czy wie ktos jak odłączyć alarm fabryczny poniewazx mam zepsuty mikrostyk najprawdopodnbniej i jak zamykam auto to włącza sie ta trąmbka a alarmem czy da sie to jakos wyłączyć ta sama trombke ? zeby nie wyla przy zamykaniu
szymekgd pisze:DzieX pisze:Ciekaw jestem jak ten mikrostyk pasuje p&p.
Ma znormalizowany wymiar.
ozio21 pisze:Czy ten mikrostyk będzie pasował ?
http://allegro.pl/mikrostyk-zamka-vw-au ... 28785.html