Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

dialog1979 pisze:Ale co mam do niego znó iść żeby mi zmniejszył kąt czy samemu zrobić?!


Jedz, wez laptopa i mu pokaz, ja bym nie odpuscil cwaniakowi.

dialog1979 pisze:Moc ma ale odcina przy 120 km/h i potem jest zamuł.


A po zgaszeniu/odpaleniu moc wraca, czyli klasyczny notlauf, ja obstawiam zawalone kierownice turbiny, jezeli chcesz sprawdzic jego wersje to przeloz miejscami zaworki n75 i n18, z biala i czarna glowka, jak bedzie poprawa to zwracam mu honor, jezeli nie to chce Cie wywalic na jakies 200zl za wymiane n75. Ja robie sam logi dynam., ustawiam na postoju vaga i tylko klikam "log" kiedy chce zaczac logowac, jaki problem zlogowac kilka min przed wcisnieciem gazu na max i kilka min po odpuszczeniu? A laptop spokojnie na miejscu pasazera jedzie...Jezeli masz kanal i troche umiejetnosci to rozpinasz gruche od turbiny i na 100% widzisz czy kierownice stoja...

dialog1979 pisze:A jakie objawy uszczelki pod głowicą?!


Ciezki temat, jest dlugi watek o tym, auto kopci, masz wymieszany/ubywa olej, rope, plyn chlodniczy gdzies, czy tylko/az cisnienie w ukladzie jest duze? Skoro mechanik na podst. cisn. plynu stwierdzil, ze to uszczelka to zrob test na zawartosc CO2 w plynie.
Poczytaj to: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto ... ?t=2087124
Michal
dialog1979
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 12 lip 2011, 21:56
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI 110KM
Skąd?: Legnica

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: dialog1979 »

Znalazłem mechanika znajomego który wymieni uszczelke robocizna 200 zł plus planowanie głowicy 80 zł plus uszczelka. Objaw to przy dłużeszej jeżdzie tak ponad 200 km przy prędkości 120-130 wywaliło mi płyn przez odpowietrznik. Mówił że to może być też niedrożna chłodnica >!?
Co do turbiny to mówił że to mogą być łopatki i koszt 100 zł - dzwinie ze az tak tanio.
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

dialog1979 pisze:wymieni uszczelke robocizna 200 zł plus planowanie głowicy 80 zł plus uszczelka.


Szpilki tez nowe powinny byc.

dialog1979 pisze:Mówił że to może być też niedrożna chłodnica >!?


Moze byc przypchany uklad i wywala plyn, jest duzo mozliwosci, uszczelka to jedna z gorszych, a najgorsza oczywiscie peknieta glowica.

dialog1979 pisze:Co do turbiny to mówił że to mogą być łopatki i koszt 100 zł - dzwinie ze az tak tanio.


U mnie montaz/demontaz 200 + czyszczenie 200.

dialog1979 pisze:Znalazłem mechanika znajomego


W koncu! :-D
Michal
lenio
Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 24 maja 2009, 14:34
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Skąd?: Kętrzyn

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: lenio »

Proszę o analizę logów ASV 110 PS. Logi dynamiczne na 4 biegu :
http://vaglog.rtnet.pl/lenio1207_80194.html
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

lenio, ladne, jedyne co moze niepokoic to wachniecie n75 pomiedzy 2,5-2,7k obr, niby nic, ale mozliwe, ze sztanga gruchy/kierownice sie tam lekko przycinaja.
Michal
dialog1979
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 12 lip 2011, 21:56
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI 110KM
Skąd?: Legnica

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: dialog1979 »

szymekgd pisze:jezeli chcesz sprawdzic jego wersje to przeloz miejscami zaworki n75 i n18, z biala i czarna glowka, jak bedzie poprawa to zwracam mu honor,


Zamieniłem i tez przy 120 km jest notlauf. Po podpięciu pod Vag wyskoczył błąd 17965.


szymekgd pisze:Ja robie sam logi dynam., ustawiam na postoju vaga i tylko klikam "log" kiedy chce zaczac logowac, jaki problem zlogowac kilka min przed wcisnieciem gazu na max i kilka min po odpuszczeniu? A laptop spokojnie na miejscu pasazera jedzie...


Do tych logów dynamicznych mam zamiar się zabrac w tym tygodniu.

szymekgd pisze:Jezeli masz kanal i troche umiejetnosci to rozpinasz gruche od turbiny i na 100% widzisz czy kierownice stoja...

Mam kanał, tylko nigdy nie patrzyłem z dołu na turbinę, mam nadzieję że będę umiał odpiąć gruchę :)

dialog1979 pisze:A jakie objawy uszczelki pod głowicą?!


szymekgd pisze:Ciezki temat, jest dlugi watek o tym, auto kopci, masz wymieszany/ubywa olej, rope, plyn chlodniczy gdzies, czy tylko/az cisnienie w ukladzie jest duze?



Auto nie kopci,olej ubywa, płynu nie ubywa. Ciśnienie jest duże.

A oto logi które miałem zrobić jednocześnie, a także aktualny z dziś 000BS
Log (0 - 003)
Log (1 - 007)
Log (2 - 000,000)

//Sony

Używaj CYTATÓW! :)
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2012, 00:26 przez dialog1979, łącznie zmieniany 1 raz.
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

dialog1979 pisze:Zamieniłem i tez przy 120 km jest notlauf. Po podpięciu pod Vag wyskoczył błąd 17965.


To juz wiesz,ze to nie zawor n75 i nie dales zarobic cwaniakowi.

dialog1979 pisze:Do tych logów dynamicznych mam zamiar się zabrac w tym tygodniu.


Auto jezdzi, wiec nie ma pospiechu, spokojnie zdiagnozuj problemy, a nie wpedzaj sie w koszta...

dialog1979 pisze:Mam kanał, tylko nigdy nie patrzyłem z dołu na turbinę, mam nadzieję że będę umiał odpiąć gruchę :)


Dostep jest slaby, ale dasz rade, odpinasz jeden klips i masz rozlaczona gruche z turbina, wajcha w turbinie ma sie ruszac bez zaciec miedzy ogranicznikami, jezeli nie bedzie to czyszczenie.

dialog1979 pisze:Auto nie kopci,olej ubywa, płynu nie ubywa. Ciśnienie jest duże.


Olej moze brac, to nie wyznacznik, cisnienie to problem, ale jak powiedzial Ci mechanik, moze byc uklad przytkany, pompa wody nie wymuszac odpowiedniego obiegu (ale tu temp. by sie podniosla), ogolnie dobry i uczciwy mechanik z praktyka pozadany.

dialog1979 pisze:A oto logi które miałem zrobić jednocześnie, a także aktualny z dziś 000BS
Log (0 - 003)
Log (1 - 007)
Log (2 - 000,000)


Kat dalej do poprawki, wpisz tu: http://vaglog.rtnet.pl/index.php?o=tdi_timing wartosci i zobaczysz jaka jest roznica, czerwone linie do dopuszczalna odchylka.
Na rozgrzanym czujnik db wskazuje, przydalyby sie jeszcze logi po nocy, przed odpaleniem, moze byc tak, ze w dolnym zakresie czujnik przeklamuje i wtedy jest problem z odpalaniem, logi robiles chwile po zgaszeniu auta, bo cos temp. opadla?
Michal
dialog1979
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 12 lip 2011, 21:56
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI 110KM
Skąd?: Legnica

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: dialog1979 »

szymekgd pisze:Kat dalej do poprawki, wpisz tu: http://vaglog.rtnet.pl/index.php?o=tdi_timing wartosci i zobaczysz jaka jest roznica, czerwone linie do dopuszczalna odchylka.


A powiedz mi jaki mam typ silnika, jakie oznaczenie wpisać??

szymekgd pisze:Na rozgrzanym czujnik db wskazuje, przydalyby sie jeszcze logi po nocy, przed odpaleniem, moze byc tak, ze w dolnym zakresie czujnik przeklamuje i wtedy jest problem z odpalaniem, logi robiles chwile po zgaszeniu auta, bo cos temp. opadla?


Logi robiłęm na rozgrzanym aucie i włączonym .

dialog1979, prosiłem byś czyjeś wypowiedzi wstawiał w CYTACIE! :evil: Tak trudno zrozumieć ? :/
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2012, 10:53 przez dialog1979, łącznie zmieniany 1 raz.
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

dialog1979 pisze:A powiedz mi jaki mam typ silnika, jakie oznaczenie wpisać??


W komorze silnika masz na tabliczce, pewnie siedzi ASV.


dialog1979 pisze:Logi robiłęm na rozgrzanym aucie i włączonym .


Temp. pokazuje ok. 86st., to troche ponizej temp. otwarcia termostatu (87st.), we wczesniejszych logach byla wyzsza, wiec to pewnie przypadek, ale mozesz sprawdzac przy okazji temp. wezy dochadzacych do chlodnicy, dolny, przy wejsciu do chlodnicy, ma byc wyraznie chlodniejszy do momentu otwarcia termostatu, jezeli bedzie taki po rozgrzaniu i wywali plyn to termostat sie przycina/nie otwiera i to on bedzie winowajca zamieszania.
Michal
dialog1979
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 12 lip 2011, 21:56
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI 110KM
Skąd?: Legnica

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: dialog1979 »

Powiem tak. Dolny wąż jest chłodny, górny gorący. Cały czas tak jest. Dolny jest cały czas chłodny a górny gorący. Płynu mi nie wywala. Ale po odkręceniu korka ze zbiornika wyr. jest syk i bulgocze woda, potem się uspokaja. Po odkręceniu korka ciśnienie w wężu maleje jest miękki. Przed odkręceniem korka wąż jest twardy.

[ Dodano: 2012-04-11, 14:52 ]
Sorki za cytaty :(
Dziśbyłem u znajomego. Co się okazało. To prawdopodobnie wina chłodnicy. Temp. nie p[rzekracza 90 st. ciśnienie siętworzy. Po dodaniu gazu włącza się wentylator i za chwilę się wyłącza. Jutro bedziemy odkręcać chłodnicę i sprawdzać. Przy okzaji turbina do czyszczenia.
ODPOWIEDZ