Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

szymekgd, raczej masz na myśli błąd 17965 ;) :idea:

A mi kuwa się turbo zaczęło w tryb awaryjny bawić i to akurat teraz jak chcę auto wirusować :evil:
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Sony pisze:szymekgd, raczej masz na myśli błąd 17965 ;) :idea:


Dokladnie ;)

Sony pisze:A mi kuwa się turbo zaczęło w tryb awaryjny bawić i to akurat teraz jak chcę auto wirusować :evil:


Logi nie byly idealne, ale jak napisalem "nie ma notlaufa, nie ma problemu", teraz jest, wiec na poczatek przegon auto i rozruszaj gruche ;)
Michal
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

Tak też właśnie robię :P 3-4 bieg i zabawa od 2000 do 4000 daję w pedał dajmy na to do 3 tys. sekunda przerwy i but do 3500, sek. przerwy i but do 4000, następnie hamowanie silnikiem do 2000-2500 i tak w kółko...
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Skoro ciagniesz do 4000obr to kiedy zalacza Ci sie awaryjny? ;)

Podlej gruche wd40 i gazuj/odpuszczaj w ok. momentu odciecia...
Michal
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

szymekgd, tryb awaryjny włączył mi się przy 4200 na 3 biegu. A na 4 standardowo w okolicy 3500 :P Z Tym, że miałem od 1500 pedał w podłodze tak jak przy robieniu logów, które pewnie będzie trzeba trzasnąć ;)
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

No to czworeczka i wachlowanie miedzy 3000-4000obr, pewnie jak poczekasz do lata z wirusem to geometria sama sie rozrusza ;)
Michal
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

szymekgd, czekać to ja nie chcę zbyt długo :D Pojeździmy, zobaczymy ;)
dialog1979
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 12 lip 2011, 21:56
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI 110KM
Skąd?: Legnica

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: dialog1979 »

Byłem u mechanika z rekalamacją. Powiedział że on sprawdzał na innym programie nie Vagu i u niego było 66. Co do turbuny, to co mam zrobić?? Nie oddawać auta?? Powiedział że za uszczelkę i zawór przed turbina chce 1000 zł. Nie mam nikogo kto mógłby mi pomóc w tym temacie. Jak mogę sprawdzić czy na 100% mam walniętą uszczelkę i co z turbiną. Proszę napiszczie mi krok po kroku co i jak mam zrobić.Z góry dzięki.
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Jezeli robisz log 000BS i pokazuje 85st. to jest 85st. i w kazdym vagu/stacjonarnym urzadzeniu bedzie to samo, chyba, ze gosc to leszcz i robi zwykly log 000, a wtedy ECU wprowadza poprawke i rzeczywiscie moze byc 66st.

Zmien mechanika, przeplacisz 1000zl, gosc "zrobi" glowice i zawor, a objawy zostana, pozniej okaze sie, ze turbine trzeba regenerowac i wpedzisz sie w spirale...

Turbine sprawdzisz robiac logi dynamiczne, auto nie ma mocy czy odcina?
Michal
dialog1979
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 12 lip 2011, 21:56
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI 110KM
Skąd?: Legnica

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: dialog1979 »

Rozumiem. Ale co mam do niego znó iść żeby mi zmniejszył kąt czy samemu zrobić?!?? Moc ma ale odcina przy 120 km/h i potem jest zamuł. Ten mechanik niby najlepszy w mieście :(
Nie wiem do kogo mogę się jeszcze udać... Co do logów dynamicznych to nie mam z kim ich zrobić... Spróbuję je z kimś zrobić... A jakie objawy uszczelki pod głowicą?!
ODPOWIEDZ