Tak też właśnie robię 3-4 bieg i zabawa od 2000 do 4000 daję w pedał dajmy na to do 3 tys. sekunda przerwy i but do 3500, sek. przerwy i but do 4000, następnie hamowanie silnikiem do 2000-2500 i tak w kółko...
szymekgd, tryb awaryjny włączył mi się przy 4200 na 3 biegu. A na 4 standardowo w okolicy 3500 Z Tym, że miałem od 1500 pedał w podłodze tak jak przy robieniu logów, które pewnie będzie trzeba trzasnąć
Byłem u mechanika z rekalamacją. Powiedział że on sprawdzał na innym programie nie Vagu i u niego było 66. Co do turbuny, to co mam zrobić?? Nie oddawać auta?? Powiedział że za uszczelkę i zawór przed turbina chce 1000 zł. Nie mam nikogo kto mógłby mi pomóc w tym temacie. Jak mogę sprawdzić czy na 100% mam walniętą uszczelkę i co z turbiną. Proszę napiszczie mi krok po kroku co i jak mam zrobić.Z góry dzięki.
Jezeli robisz log 000BS i pokazuje 85st. to jest 85st. i w kazdym vagu/stacjonarnym urzadzeniu bedzie to samo, chyba, ze gosc to leszcz i robi zwykly log 000, a wtedy ECU wprowadza poprawke i rzeczywiscie moze byc 66st.
Zmien mechanika, przeplacisz 1000zl, gosc "zrobi" glowice i zawor, a objawy zostana, pozniej okaze sie, ze turbine trzeba regenerowac i wpedzisz sie w spirale...
Turbine sprawdzisz robiac logi dynamiczne, auto nie ma mocy czy odcina?
Rozumiem. Ale co mam do niego znó iść żeby mi zmniejszył kąt czy samemu zrobić?!?? Moc ma ale odcina przy 120 km/h i potem jest zamuł. Ten mechanik niby najlepszy w mieście
Nie wiem do kogo mogę się jeszcze udać... Co do logów dynamicznych to nie mam z kim ich zrobić... Spróbuję je z kimś zrobić... A jakie objawy uszczelki pod głowicą?!