Powiem Ci tak że mam używany orginał od kuzyna ze sklepu w dobrym stanie bo nowy kosztuje ponad 200 zł.
Zwłaszcza że 2 tygodnie temu wywaliłem 500 zł za na prawe łożyska na alternatorze plus napinacz
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2012, 13:05 przez Szczepan, łącznie zmieniany 1 raz.
''Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać.''
Da radę bez kanału, wyciągasz klips łączący sztangę z turbiną następnie odkręcasz te dwie nakrętki na klucz 10 (te które widać na foto). Teraz zsuń sztangę i wysuwaj na dół. Na koniec ściągnij wężyk. Nową regulujesz aby miała taką samą długość i montujesz. Uważaj na ten klipsik bo on lubi wyskoczyć przy ściąganiu abyś go nie zgubił. Jak coś jest to płytka osadcza w rozmiarze 1/4cala.
dodam że najlepiej żeby dostać sie do tej gruszki bez wymontowania turbówki jest poprzez zdjęcie tego gumowego węża który idzie od egr a później to wiadomo zabawa w ginekologa ;d
a właśnie z ta regulacja róznie jest bo ja miałem ustawiona jak na starej i pierwsze logi nie wyszly za ciekawie po wydłużeniu sztangi i zrobieniu logów szymek pisał ze jest lepiej to róznie jest chyba
Szczepan pisze:No właśnie zastanawia mnie ta regulacja jak ją ustawić żeby było dobrze.
Na "sucho" nie ustawisz, w warsztatach podlaczaja miernik cisnienia (manometr) i wg.niego ustawiaja podczas jazd testowych, nie wiem czym sie kieruja, instr. vaga mowi, ze dla odczytu przy 3000obr aktualne cisn.dolad. ma byc rowne zadanemu i wspolcz.wypeln.zaworu n75 ma wynosic ok.68%, oczywiscie log dynam. III/IV bieg.
Powinno się tak ustawić jak na tym filmie http://www.youtube.com/watch?v=7v94DGI2h7I (od 7:20) ale mało kto posiada takie coś, dlatego pisałem aby ustawić według starej. Jak nie chula jak należy to logi i się poprawia