U mnie ten problem występował tylko i wyłącznie wtedy kiedy silnik był zasilany LPG na Pb problem nie występował.
Przyczyną tego były zapchane przewody od podciśnienia,(zakładałem nową instalację i takie akurat się trafiły).
Vag nie wywalał żadnych błędów.
krokowiec powodowałbym problemy z utrzymaniem wolnego biegu - wysokie obroty, falowanie, gaśnięcie. Od przepustnicy z tego, co wiem odchodzą 4 kabelki - dwa do potencjometru i 2 do styku czujnika zamkniętej przepustnicy - przy puszczeniu pedału gazu ECU dostaje z niego sygnał, czy kierowca hamuje silnikiem. Proponuję przed wymianą czegokolwiek najzwyczajniej przeczyścić styki w tych okolicach.
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
jonson22 ciekawa sprawa: wychodzi na to, że taki upierdliwy objaw może mieć bardzo wile przyczyn
Ja zauważyłem, że po wyczyszczeniu przepustnicy, problem występował tylko na LPG, natomiast na bP wszystko chodziło jak zegareczek. Po regeneracji parownika, problem zniknął całkowicie i już o nim zapomniałem