Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
dialog1979
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 12 lip 2011, 21:56
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI 110KM
Skąd?: Legnica

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: dialog1979 »

Oki, dzięki szymek. Mam nadzieję że nie jestem bardzo upierdliwy :)
Dziś to zrobię :)

[ Dodano: 2012-03-28, 22:01 ]
Witajcie.Zrobiłem logi na zimnym silniku przy włączonej stacyjce(silnik nie włączony). Oto logi 007 i 003:
Log (0 - 003)
Log (1 - 007)
Jutro postaram się zrobić logi na rozgrzanym silniku. Mam pytanko, czy włączając BS powinna migać kontrolka grzania świec na desce?! Cały czas migała jak próbowałem sprawdzić czy działa BS.Proszę o analizę póki co logów na zimnym silniku. Pozdro.

[ Dodano: 2012-03-29, 22:50 ]
Oto logi na gorącym silniku wg wskazówek:
Log (0 - 001)
Log (1 - 004)
Log (2 - 003)
Log (3 - 004)
Log (4 - 003)
Log (5 - 000)
Log (0 - 013)
Log (1 - 007)

Proszę o analizę i powiedzenia co jest do zrobienia, poprawienia.

[ Dodano: 2012-03-30, 19:45 ]
??

[ Dodano: 2012-03-31, 23:35 ]
Ktoś mi pomoże?!!?!?!?

[ Dodano: 2012-04-01, 22:40 ]
Czy ktoś mi udzieli odpowiedzi??!!
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

dialog1979, chopie spokojnie, bo przeżywasz, że nikt Ci nie odpisuje jak żyd okupację ;) Jak ktoś coś będzie wiedział to w końcu napisze.

Przekaźnik świec możesz zdiagnozować wchodząc w VAGu w silnik i klikając Output Test czy jakoś tak. Musisz nasłuchiwać czy będzie cykanie charakterystyczne.

Logi 000 to tragedia jakaś, w ogóle nie wiem jak Ty go zrobiłeś, że kąt wtrysku wynosi 000 :D Jesteś mistrz :D

Po mojemu to masz czujnik temperatury do wymiany... Jednak poczekaj na wypowiedź szymka, bo on dysponuje większą wiedzą ode mnie w tej materii :)
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Dopisales do swojego postu i nie wyskoczylo w nowych ;)

dialog1979 pisze:Zrobiłem logi na zimnym silniku przy włączonej stacyjce(silnik nie włączony). Oto logi 007 i 003:


Zimny to znaczy po nocy, a nie o temp 30st., chyba, ze pelnia lata na poludniu Polski juz jest ;)

dialog1979 pisze:Mam pytanko, czy włączając BS powinna migać kontrolka grzania świec na desce?


Tak.

EGR zaslepiony, dawka paliwa w 001, tak jak napisalem wczesniej zmieniona na nizsza, jezeli 000 jest w trybie BS i bylo na desce 90st. to kat wtrysku masz 0st., czyli b.opozniony lub poza regulacja-przestawiony na pompie.

Do poprawki 007 i 007, maja byc obydwa na zimnym!! i rozgrzanym silniku, pozostale logi ok.
valdi_20

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: valdi_20 »

Witam, czy może ktoś luknąć fachowym okiem na moje logi, jestem początkujący nie wiem czy dobrze je zrobiłem. Tolek po czyszczeniu Turbiny, sprawdzone przewody podciśnieniowe i coś nadal jest nie tak.

http://vaglog.rtnet.pl/valdi_20_79285.html
http://vaglog.rtnet.pl/valdi_20_79286.html
http://vaglog.rtnet.pl/valdi_20_79287.html
http://vaglog.rtnet.pl/valdi_20_79288.html
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

valdi_20, w 008 widac, ze od 3200 przeplywka obcina, sprawdz filtr powietrza, zloguj stat. 003 i 003BS zeby sprawdzic prace zaworu, podmien na inna.
dialog1979
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 12 lip 2011, 21:56
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI 110KM
Skąd?: Legnica

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: dialog1979 »

szymekgd pisze:Dopisales do swojego postu i nie wyskoczylo w nowych ;)

dialog1979 pisze:Zrobiłem logi na zimnym silniku przy włączonej stacyjce(silnik nie włączony). Oto logi 007 i 003:


Zimny to znaczy po nocy, a nie o temp 30st., chyba, ze pelnia lata na poludniu Polski juz jest ;)

dialog1979 pisze:Mam pytanko, czy włączając BS powinna migać kontrolka grzania świec na desce?


Tak.

EGR zaslepiony, dawka paliwa w 001, tak jak napisalem wczesniej zmieniona na nizsza, jezeli 000 jest w trybie BS i bylo na desce 90st. to kat wtrysku masz 0st., czyli b.opozniony lub poza regulacja-przestawiony na pompie.

Do poprawki 007 i 007, maja byc obydwa na zimnym!! i rozgrzanym silniku, pozostale logi ok.


Oki. Zrobię logi na zimnym po nocy, bo zrobiłem po paru godzinach postoju-moja wina. Co do 000 BS to zrobiłem na rozgrzanym. A czy ma jakiś wpływ że między filtrem a pompą wstawiłem zaworek jednokierukowy??!! Zrobię jeszcze raz log 000BS.
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

dialog1979 pisze:Oki. Zrobię logi na zimnym po nocy, bo zrobiłem po paru godzinach postoju-moja wina.


:-D

dialog1979 pisze:Co do 000 BS to zrobiłem na rozgrzanym.Zrobię jeszcze raz log 000BS.


Zrob jeszcze raz dla potwierdzenia, ale mozesz juz umawiac mechanika na przestawienie.

dialog1979 pisze:A czy ma jakiś wpływ że między filtrem a pompą wstawiłem zaworek jednokierukowy??!!


Nie.
dialog1979
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 12 lip 2011, 21:56
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI 110KM
Skąd?: Legnica

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: dialog1979 »

Dziś zamieszczę wieczrokiem logi poprawione 007,000BS. Powiedzcie mi czy mogę któryś logiem sprawdzić turbo?? Ewentualnie uszczelkę pod głowicą??!! Które logi powinienem zrobić??
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

dialog1979 pisze:Powiedzcie mi czy mogę któryś logiem sprawdzić turbo?


Dynam 003+011, 008 + 010

dialog1979 pisze:Ewentualnie uszczelkę pod głowicą?


Nie.
Michal
dialog1979
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 12 lip 2011, 21:56
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI 110KM
Skąd?: Legnica

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: dialog1979 »

Rozumiem że te logi na ciepłym silniku ...

[ Dodano: 2012-04-04, 22:17 ]
Oto logi :
Log (0 - 007)
Log (1 - 000)
Log (2 - 007,007)
ODPOWIEDZ