Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
ozio21
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 26 gru 2011, 10:38
Auto: 1M
Model: 1.9 ASV
Skąd?: Mińsk Mazowiecki

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: ozio21 »

Nie już po tym wężyku auto dobrze jedzie :D
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

ozio21, logi tez to pokazuja, chociaz mozna sie przyczepic do dlugosci sztangi gruchy ;)
Jak dla mnie mozna sprobowac ja minimalnie skrocic, tak zeby turbina wiecej pompowala w dolnym zakresie, a dla 3000obr byl wspolcz. n75 w ok. 68%.
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

Dziś wspólnie z kolegą lucassiuss mieliśmy małego spocisza i zrobiliśmy logi Naszych furek. Bardzo proszę o diagnozę :)

lucassiuss logi:
Grupa: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_74864.html
Grupa: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_74866.html
Grupa: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_74863.html
Grupa: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_74865.html

Sony logi:
Grupa: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_74870.html
Grupa: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_74867.html
Grupa: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_74869.html

Grupa: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_74868.html (IV bieg)
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Sony, nie ma notlaufu nie ma problemu ;)

ps. u lucassiuss'a bylo grzebane przy sztandze gruchy, albo w niedalekiej przyszlosci czeka go czyszczenie kierownic, a u Ciebie, od ostatnich logow ktore zamiesciles, widac poprawe w zbijaniu cisn. przez n75, jak dla mnie mial za wysoka wartosc, ale teraz turbina nie trzyma zadanego cisnienia na stalym poziomie ;)
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

szymekgd, sztangę to on wymienił na nową :)

szymekgd pisze:ale teraz turbina nie trzyma zadanego cisnienia na stalym poziomie ;)
To pewnie źle :P ?
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Sony, no to teraz ladnie wchodzi mu na obroty, taki lekki tunning ;) Przy prawidlowo wyregulowanej dlugosci sztangi i 3000obr rzeczywiste cisn.doladowania ma byc rowne zadanemu, a wypelnienie n75 ok.68%
Dlaczego zle, nie ma notlaufu jest ok ;)
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

szymekgd, no to gitara :D Może jednak odżałuję na chipa w tym roku :P Dzięki ;)
Bambusek
Forumowicz
Posty: 53
Rejestracja: 15 lut 2012, 11:33

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Bambusek »

Witam,
Jak cos jest zle to prosze mnie poprawic :-)

Dzisiaj zrobilem po raz pierwszy w zyciu - mam nadzieje ze dobrze :-) Logi dynamiczne mojego Tolka :mrgreen:

Prosze o sprawdzenie i sugestie co jest z nim nie tak ;/

000: http://vaglog.rtnet.pl/lukaszekk1988_75441.html
003: http://vaglog.rtnet.pl/lukaszekk1988_75443.html
008, 010, 011: http://vaglog.rtnet.pl/lukaszekk1988_75445.html

Dodam tylko ze ni bylo mowliwosci zrobienia w pelnym zakresie obrotow poniewaz lapal mi notlaufa :(
Moze powinienem zrobic wszystkie oddzielnie, jesli tak to jutro to poprawie :)
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

O tym,ze kat do poprawki to juz wiesz ;) Turbina pompuje na maxa, wiec pewnie kierownice stoja, dla zasady mozesz sprawdzic sterowanie nia, ew.zlogowac auto na wypietym z gruchy podcisnieniu. Przeplywka ladnie mierzy, na przyszlosc dawaj dynam. 003 z 011.
Bambusek
Forumowicz
Posty: 53
Rejestracja: 15 lut 2012, 11:33

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Bambusek »

Ok dzieki wielkie za informacje :) Turbawke i tak mam do czyszczenia ;)
Na przyszlosc bede wiedzial jak robic logi ;) teraz robilem to pierwszy raz :) Wyczyszcze turbo i wstawie logi jeszcze raz - tym razem lepiej zrobione ;) chyba :D
ODPOWIEDZ