Błędy z VAGa prośba o pomoc

ODPOWIEDZ
d
dialog1979
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 12 lip 2011, 21:56
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI 110KM
Lokalizacja: Legnica

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: dialog1979 »

Która skrzyneczka?? Mozesz mi dokładnie wskazać??
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: szymekgd »

W linku nr1 pierwszy obrazek, a w linku nr2 dokladnie ten sam ksztalt posrodku obrazka u gory obrazka.
Awatar użytkownika
OMEGA
Forumowicz
Posty: 344
Rejestracja: 24 maja 2011, 03:35
Auto: 1M
Model: ARL
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: OMEGA »

dialog1979 pisze:Która skrzyneczka?? Mozesz mi dokładnie wskazać??

Zobacz też TO
Bez vag`a się nie obejdzie.
Black gold
d
dialog1979
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 12 lip 2011, 21:56
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI 110KM
Lokalizacja: Legnica

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: dialog1979 »

Na której stronce są te linki?? Bo jest tych stron 53 :( i za dużo szukania :(

[ Dodano: 2012-01-14, 00:01 ]
Mam takie błedy:
Address 03: ABS Brakes Labels: Redir Fail! Controller: 1C0 907 379 Component: ESP 20 CAN V005 Coding: 18945 Shop #: WSC 00046 VCID: E7A1B89F9663 1 Fault Found: 01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200) 57-00 - Electric Circuit Failure

1 Fault Found:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent

A oto logi. Nie wiem czy zrobiłem dobrze. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/84b ... 6ae51.html
K
K@mil
Forumowicz
Posty: 140
Rejestracja: 29 lip 2011, 19:11
Auto: Toledo
Model: 1M
Lokalizacja: Toruń

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: K@mil »

Witam dzisiaj pobawilismy sie Tolkiem Daniela i wiec tak :)

Takie wyskoczyły błędy:

Kod: Zaznacz cały

2 Faults Found:
01282 - Intake Manifold Flap change-over Valve (N239)
            31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
17958 - Charge Pressure: Control Deviation
            P1550 - 35-10 - - - Intermittent


zauwazylem ze przy gaszeniu dziwnie mu drzy auto, wiec chyba ten blad 01282 jest od tego (klapa gaszaca) :) jesli mogłby ktos to potwierdzić bede wdzieczny

Zrobilismy tez logi ale bylo ciezko zrobic logi do 4200, bo nie pozowoliła nam na to turbinka (tryb awaryjny caly czas sie załączał)

Taki jest efekt: (rowniez prosze w imieniu Daniela o ocene)

http://tnijurl.com/log1/
http://tnijurl.com/log2/


Ja najpierw tak jak pisalem ostatnio wymienilbym te przewody bo sa w slabym stanie
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: kornat »

K@mil pisze:zauwazylem ze przy gaszeniu dziwnie mu drzy auto, wiec chyba ten blad 01282 jest od tego (klapa gaszaca) jesli mogłby ktos to potwierdzić bede wdzieczny

Dokładnie.
Co do logów to wykonuje się je osobno, sprawdzaliście jak pracuje gruszka i zmienna geometria?
d
dziubek6
Forumowicz
Posty: 259
Rejestracja: 18 lip 2010, 23:10
Auto: Toledo
Model: 1.9
Lokalizacja: Warszawa

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: dziubek6 »

K@mil pisze:[code]2 Faults Found:
01282 - Intake Manifold Flap change-over Valve (N239)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

zauwazylem ze przy gaszeniu dziwnie mu drzy auto, wiec chyba ten blad 01282 jest od tego (klapa gaszaca) :) jesli mogłby ktos to potwierdzić bede wdzieczny



Miałem ostatnio to samo i musiałem zlutować przerwany kabelek.
Chyba nie potrzebnie sobie brudzisz w temacie. Jest oddzielny do tego.
Ostatnio zmieniony 18 lut 2012, 22:39 przez dziubek6, łącznie zmieniany 1 raz.
1.9 AHF
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: szymekgd »

Skasuj bledy, jezeli powroca to: klapa gaszaca do sprawdzenia, czyli wtyczki i elektrozawor, turbina nie ma sterowania bo przeladowuje na maxa od samego dolu (makabra), do sprawdzenia na poczatek sterowanie, czyli podcisnienia, n75 i grucha, dla testu mozecie zrzucic wezyk z gruchy i zlogowac dynam 011, jezeli auto nie zlapie notlaufa to diagnoza jest trafna.
K
K@mil
Forumowicz
Posty: 140
Rejestracja: 29 lip 2011, 19:11
Auto: Toledo
Model: 1M
Lokalizacja: Toruń

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: K@mil »

kornat pisze:sprawdzaliście jak pracuje gruszka i zmienna geometria?


sprawdzalem, chodzi ale ma maly skok z 1cm

szymekgd pisze:Skasuj bledy, jezeli powroca to: klapa gaszaca do sprawdzenia, czyli wtyczki i elektrozawor, turbina nie ma sterowania bo przeladowuje na maxa od samego dolu (makabra), do sprawdzenia na poczatek sterowanie, czyli podcisnienia, n75 i grucha, dla testu mozecie zrzucic wezyk z gruchy i zlogowac dynam 011, jezeli auto nie zlapie notlaufa to diagnoza jest trafna.


blad od klapu mu skasowalem ale auto dalej dziwnie gasło, ale blad nie powrocił

Zrobi sie troszke cieplej i jak auto nie trafi juz do mechanika to sprawdze koledze wszystko :) na razie z tego co wiem dal mechanikowi zlecenie wymiany wezykow cisnienia
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: kornat »

K@mil pisze:sprawdzalem, chodzi ale ma maly skok z 1cm

Rozpinaliście gruszkę od dźwigienki turbiny? Powinna się wciskać tak ok 1,8cm
ODPOWIEDZ