dialog1979 pisze:Która skrzyneczka?? Mozesz mi dokładnie wskazać??
Kod: Zaznacz cały
2 Faults Found:
01282 - Intake Manifold Flap change-over Valve (N239)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
17958 - Charge Pressure: Control Deviation
P1550 - 35-10 - - - Intermittent
K@mil pisze:zauwazylem ze przy gaszeniu dziwnie mu drzy auto, wiec chyba ten blad 01282 jest od tego (klapa gaszaca) jesli mogłby ktos to potwierdzić bede wdzieczny
K@mil pisze:[code]2 Faults Found:
01282 - Intake Manifold Flap change-over Valve (N239)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
zauwazylem ze przy gaszeniu dziwnie mu drzy auto, wiec chyba ten blad 01282 jest od tego (klapa gaszaca) jesli mogłby ktos to potwierdzić bede wdzieczny
kornat pisze:sprawdzaliście jak pracuje gruszka i zmienna geometria?
szymekgd pisze:Skasuj bledy, jezeli powroca to: klapa gaszaca do sprawdzenia, czyli wtyczki i elektrozawor, turbina nie ma sterowania bo przeladowuje na maxa od samego dolu (makabra), do sprawdzenia na poczatek sterowanie, czyli podcisnienia, n75 i grucha, dla testu mozecie zrzucic wezyk z gruchy i zlogowac dynam 011, jezeli auto nie zlapie notlaufa to diagnoza jest trafna.
K@mil pisze:sprawdzalem, chodzi ale ma maly skok z 1cm