Witam, szukałem ale nie mogę znaleźć konkretnej odpowiedzi, w który przewód mam wpiąć zaworek kierunkowy, jak ma być ustawiony i dać go przed czy za filtrem.
Często mam problem z rozruchem po nocy, ciepły pali idealnie, kąt wtrysku 53, świece dobre prąd dochodzi, filtr paliwa nowy, bez bąbelków w wężyku,oringi na zaworku podgrzewacza nowe, akumulator nowy 74ah, bipy dobre co trochę świadczy chyba o kompresji że też jest dobra. Nie jest jakoś tragicznie ale nie odpala tak jak powinien, myślę że paliwo może mi się cofać. Jeśli to nie pomoże zregeneruje rozrusznik a później mi braknie pomysłów.
1M AHF 2000r. 210tyś. km.
Ostatnio zmieniony 29 sty 2012, 22:53 przez pioottr, łącznie zmieniany 4 razy.
Zawór za filtrem na przewodzie nr. 3, oczywiście kierunek logiczny, strzałka do silnika. Dając na powrocie będzie to nielogiczne. Wymień też podgrzewacz.
Moje pytanko czy ten zaworek pomaga i jest odczuwalna różnica przy odpalaniu, bo mi tez zimny chwile kręci i się zastanawiam czy nie założyć go jeśli będzie poprawa.
Sopel1910, zanim potniesz wężyk z montażem zaworka zwrotnego to odpal vaga wejdź w engine>login>12233>adaption>05>będziesz miał wartość 32768 to daj np. 32770 test>save i sprawdź jak odpala. Jak kiepsko to możesz się skusić jeszcze deczko zwiększyć. Jak to nie pomoże to bym regenerował rozrusznik.
no ja mam toledo II 1.9 tdi 110 KM, w fotce którą kolega wrzucił mam pod nr 3 wężyk czarny ale dalej ten cieńszy przeźroczysty i jak idzie paliwo do silnika to widać że idą tam bombelki paliwa...
pioottr, ja mam ten zaworek oryginalny wpięty odwrotnie poznaje po zabezpieczeniu i w tej chwili sam sie zastanawiam czy to jest oby na pewno poprawnie