[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ODPOWIEDZ
Mexicana17
Forumowicz
Posty: 48
Rejestracja: 19 sty 2012, 20:34

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: Mexicana17 »

witam mam takie pytanie ja podejrzewam ze mam zapieczone lekko
kierowniczki bo la;pie mi tryb awaryjny przy predkosci tylko 160 i wiecej
zona jezdzi tylko krotkie odcinki po miescie i podejzewam ze dlatego sa to
poczatki czy jest jakas mozliwosc bez rozkrecania przedmuchac taka turbinke
zeby ten nagar wypalic niewiem moze na maxa obroty ma 2-4 biegu co o tym
myslicie pomozec cos ??dziekuje
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: szymekgd »

Mexicana17, 3 lub 4 bieg i zmiana obrotow miedzy 2-3tys na dluzszym odcinku, sprobuj psiknac wd40 w trzpien gruchy i rozruszac go recznie
Mexicana17
Forumowicz
Posty: 48
Rejestracja: 19 sty 2012, 20:34

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: Mexicana17 »

może cos pomóc mowisz taka zmiana obrotów no dzieki spróbuje moze ten nagarek sie jakos przepali lekko sie kierowniczki rozruszajaaa a wd 40 chyba da rade prsynac bez rozbierania tam niczego na to ciegnoo ja mysle
Awatar użytkownika
bartek
Forumowicz
Posty: 2115
Rejestracja: 04 lis 2008, 21:12
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Olsztyn

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: bartek »

wd pomoże na krótko, żeby rozruszać kierownice to 3bieg i gaz w podłogę do 4.2tys, potem 4bieg i tak samo. powtórzyć kilka razy może pomoże ;-)
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
www.rbauto.eu
Zapraszamy
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: szymekgd »

bartek, po co do 4tys? Nie chodzi o to zeby kierownice przelecialy magiczna granice tylko, zeby wytarly nagar w miejscu ktorym sie przycinaja, jak dla mnie do tego wystarczy 3tys obr.
Awatar użytkownika
bartek
Forumowicz
Posty: 2115
Rejestracja: 04 lis 2008, 21:12
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Olsztyn

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: bartek »

do 3 to PSJ :lol:
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
www.rbauto.eu
Zapraszamy
Mexicana17
Forumowicz
Posty: 48
Rejestracja: 19 sty 2012, 20:34

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: Mexicana17 »

czyli na 3 biegu do ponad 3 tys na dłuższym odcinku z przerwami puszczajac gaz i dodajac do znowu powyzej 3 tys obrotow
Awatar użytkownika
bartek
Forumowicz
Posty: 2115
Rejestracja: 04 lis 2008, 21:12
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Olsztyn

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: bartek »

po sofcie kręcimy do 4,5tyś ;-) wiadomo, że nie zawsze
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
www.rbauto.eu
Zapraszamy
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: szymekgd »

bartek, zgadzam sie, przy 3 powinno biegi sie zmieniac, co nie zmienia faktu, ze wspolcz. n75 ma prakt. najwyzsza wartosc w tych okolicach, czyli mamy skrajne polozenie kierownic,wiec po co wyzej wkrecac?
Awatar użytkownika
bartek
Forumowicz
Posty: 2115
Rejestracja: 04 lis 2008, 21:12
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Olsztyn

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: bartek »

szymekgd, popatrz na wykresy z hamowni
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
www.rbauto.eu
Zapraszamy
ODPOWIEDZ