[ALL] Dziwne i niespotykane usterki / pytania

Tematy ogólno-techniczne
ODPOWIEDZ
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[ALL] Dziwne i niespotykane usterki / pytania

Post autor: szymekgd »

A moze koncowka wezyka stracila wymiar i pomoze jej skrocenie? Do tego opaska,lub plastikowy sztreps-nie wiem jak sie to fachowo nazywa ;)
Awatar użytkownika
Danielek.
Forumowicz
Posty: 1853
Rejestracja: 11 kwie 2011, 21:34
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9
Lokalizacja: WA

[ALL] Dziwne i niespotykane usterki / pytania

Post autor: Danielek. »

Panowie ma ktoś pomysł jak naprawić przycisk od dźwigni ręcznego,ponieważ chyba za mocno go wcisnąłem i wpadł trochę do środka.
Poniżej przedstawiam przykładowe foto o który przycisk-guzik chodzi


[img][img]http://img804.imageshack.us/img804/7030/sdc11845640x480.jpg[/img] Uploaded with ImageShack.us[/img]
Awatar użytkownika
rysiekkk1
Forumowicz
Posty: 318
Rejestracja: 09 paź 2010, 01:29

[ALL] Dziwne i niespotykane usterki / pytania

Post autor: rysiekkk1 »

Tą plastikową obudowę cofnij do tyłu, pewnie Ci się wysunęła lekko do przodu i wygląda to jakby przycisk był wciśnięty :-)
Awatar użytkownika
Danielek.
Forumowicz
Posty: 1853
Rejestracja: 11 kwie 2011, 21:34
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9
Lokalizacja: WA

[ALL] Dziwne i niespotykane usterki / pytania

Post autor: Danielek. »

rysiekkk1 pisze:Tą plastikową obudowę cofnij do tyłu, pewnie Ci się wysunęła lekko do przodu i wygląda to jakby przycisk był wciśnięty :-)


Na to nie wpadłem :-D Zaraz zobaczę czy to było przyczyną.
Awatar użytkownika
Kitaj
Forumowicz
Posty: 2816
Rejestracja: 01 lip 2008, 23:52
Auto: E46 330xd/A6 C5 2.8
Model: M57D30/2.8 ALG
Lokalizacja: Okolice Oławy

[ALL] Dziwne i niespotykane usterki / pytania

Post autor: Kitaj »

rysiekkk1 pisze:Tą plastikową obudowę cofnij do tyłu, pewnie Ci się wysunęła lekko do przodu i wygląda to jakby przycisk był wciśnięty :-)


Dokładnie to co pisze kolega :-) Trzeba uważać w zimie bo jak zaciągniemy i nam się zsunie rączka to wtedy nieciekawie :mrgreen:
Awatar użytkownika
Danielek.
Forumowicz
Posty: 1853
Rejestracja: 11 kwie 2011, 21:34
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9
Lokalizacja: WA

[ALL] Dziwne i niespotykane usterki / pytania

Post autor: Danielek. »

Potwierdzam dokładnie taka była przyczyna :-P
B
Blade

[ALL] Dziwne i niespotykane usterki / pytania

Post autor: Blade »

Podepnę się pod ten temat, bo nie znalazłem czegoś podobnego.
Jakiś czas temu zawiesiły mi się zegary cyfrowe ni z gruchy ni z pietruchy: Temperatura znikła całkowicie, zegarek stanął w miejscu i pokazywał tą samą godzinę, (Niestety nie zwróciłem uwagi czy zawiesił się licznik kilometrów i od przebiegu dziennego).
Później był problem z odpalaniem, po usunięciu przyczyny pod komputerem całkowicie znikło wszystko z z zegarów cyfrowych, obu jak i na prędkościomierzu i obrotomierzu.
Mechanik twierdzi, że coś jest zepsute w zegarach - miał ktoś kiedyś podobny problem?
R
Rudy
Forumowicz
Posty: 57
Rejestracja: 24 paź 2011, 22:31

[ALL] Dziwne i niespotykane usterki / pytania

Post autor: Rudy »

chlopaki ratujcie bo mnie krew zalewa :mrgreen: kupujac toledo pisczal pasek klinowy :-> wiec jakies kilka dni temu wymienilem go na nowy i bylo wszystko ok do tej pory znow zaczal piszczec :-? jak jest zimny to strasznie piszczy ale po przejechaniu kilku km piszczenie jest juz mniejsze co to moze byc naciag jest ok gdy psikne wd40 to na troche jest spokoj i znow sie powtarza co z tym zrobic? bo wstyd :-> wydaje mi sie ze nowy pasek jak zakladalem byl szerszy a teraz sie jak by wezszy zrobil :-o
Awatar użytkownika
bartekmk
Forumowicz
Posty: 1669
Rejestracja: 05 mar 2011, 20:55
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV++
Lokalizacja: Katowice

[ALL] Dziwne i niespotykane usterki / pytania

Post autor: bartekmk »

pierwszy raz odpalałem toledo na mrozie po 2 dniach stania i zauważyłem, że zanim sie rozgrzał to jak ściągałem noge z gazu to dalej trzymał na obrotach i dopiero po chwili zaczęły spadać. to jakiś problem czy tak ma być?
K
Kaspoll1988
Forumowicz
Posty: 1933
Rejestracja: 21 cze 2010, 16:52
Auto: Seat Leon 1P
Model: 2.0 TDI
Lokalizacja: Dobczyce

[ALL] Dziwne i niespotykane usterki / pytania

Post autor: Kaspoll1988 »

bartekmk, Tak ma być;) Komp zwiększa dawkę jak i wolne obory. Mogłeś zauważyć że delikatnie falowały, w dodatku ciutke nim szarpie bo komp zmienia kąt wtryskiwania paliwa. Mój stoi cały czas na polu i to jest norma, kiedys stał 2 dni w zakopcu nie odpalany, w dzień dochodziło do -12 a w nocy po -30. Na 3 dzień jak odpaliłem to trzymał obroty pod 1100. A olej po ~ 6-7 sek dopiero doszedł na góre na wałek.
ODPOWIEDZ