Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
G
Goodwin
Forumowicz
Posty: 5
Rejestracja: 01 lis 2011, 17:04

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Goodwin »

Tak gaz w podłodze, temperatura 88-90 i szybko spada ale to już chyba osobny temat.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Goodwin, w logu 0 kierownice leza w max doladowaniu i od 1900obr jest przeladowanie, widac, tez, ze po 5s faktycznie nie zlapales awaryjnego co jest przynajmniej zastanawiajace, bo cisn. osiaga granice pomiaru map sensora, w 2 jest nie doladowanie i jedyny tryb awaryjny moze byc spowodowany nie doladowaniem.

Przeplywka pokazuje to ile turbina ciagnie powietrza, wiec najpierw doprowadzamy turbo do ladu, a nastepnie analizujemy przeplywke, tym bardziej, ze akurat tu jest log 003 z 011.
G
Goodwin
Forumowicz
Posty: 5
Rejestracja: 01 lis 2011, 17:04

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Goodwin »

Jak dobrze pamiętam to właśnie w logu 0 złapałem awaryjny dlatego jest do 3500obr więcej nie chciał iść.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Goodwin, zakladam,ze log 2 robiles bez restartu zaplonu? Jezeli tak, to opierajac sie na logu 0 przeladowanie jest od 1900obr, sterownik probuje je zbic zwiekszajac wart. wspolcz. wypeln. n75 co nic nie daje, czyli do sprawdzenia masz, tak jak napisalem wczesniej, sterowanie turbina: wezyki, n75, grucha, geometria, do tego dorzuc log 010 zeby ocenic prace map sensora. Jezeli to nic nie pomoze, to omin n75 i podlacz gruche bezposrednio do pompy podcisn., jezeli logi beda wygladac tak samo to na 99% turbina do czyszczenia.
K
Kiziak
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 10 kwie 2010, 19:41
Auto: Toledo 2 1M
Model: 1.8 20V APG
Lokalizacja: Warszawa

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Kiziak »

Mam nowe problemy z autem aktualnie. Sonda nowa. Przepływomierz nowy.
Nie czyszczona jeszcze przepustnica.

Auto jak jest zimne ma problem z odpalaniem po wymianie przepływomierza dwa dni temu.

Od jakiegoś czasu miało problemy ze ssaniem. Po odpaleniu obroty były na poziomie 900-1000 i bardzo szybko spadały na 800 (po kilkunastu sekundach może)

Załączam log z odczytem temperatury od momentu chwilę przed odpaleniem do 58
http://vaglog.rtnet.pl/kontakt_63183.html

Tutaj jest log na trzecim biegu dynamiczny:
http://vaglog.rtnet.pl/kontakt_63182.html

Zostaje tylko wyczyszczenie przepustnicy. I dalej nie wiem co robić z tym.
Mam aktualnie ciągły błąd (nie da się skasować) 18001
M
Mauros

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Mauros »

Witam, Toledo kupiłem 2 tyg. temu i oczywiście pierwsze co zrobiłem to wymiana oleju, filtra oleju i filtra powietrza. Po wymianie auto zaczęło troszkę głośniej chodzić (było 20kkm od poprzedniej wymiany) ale przede wszystkim pojawił się świst/gwizd pomiędzy 2000-3000rpm. Właściwie to nie jestem pewien czy nie było tego przed wymianą ale słyszę teraz bardziej bo wszystkie dywany i wygłuszenia się suszą w domu z wiadomych powodów :-/
W każdym bądź razie kupiłem kabelek, podpiąłem Tolka i oto co za pierwszym razem mi się udało:
Próba dynamiczna:
Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/marc_67318.html

co myślicie?
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Jest dobrze ;)
o
ozio21
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 26 gru 2011, 10:38
Auto: 1M
Model: 1.9 ASV
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: ozio21 »

Proszę o analizę, możliwe że lekko mi pedał gazu troszeczke odskoczył z nerwów, bo sporo pojazdów było, ale nie zmienia to faktu, że nie chciał powyżej 3000 obr. iść:

I próba
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/ozio21_67427.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/ozio21_67428.html

II próba - zepsuta, w trybie awaryjnym
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/ozio21_67429.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/ozio21_67430.html
Ostatnio zmieniony 01 sty 2012, 21:27 przez ozio21, łącznie zmieniany 1 raz.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Przed druga proba trzeba bylo wylaczyc zaplon, a tak masz ja w trybie awaryjnym...

W pierwszej przeladowanie masz juz przy 1800obr, zgodnie z programem po 5s wskoczyl tryb awaryjny, sprawdz n75 (podmien) i gruche (sprawdz jak chodzi trzpien), jezeli bedzie bez zmian to na 99% turbina do czyszczenia lub byla zmieniana dlugosc trzpienia gruchy, przeplywka jest w dobrym stanie.

Mozesz odpiac wezyk podcisnienia od gruchy (zaslep go na ten czas) i zrob loga dynam. 011, do 2500obr wystarczy, jak bedzie przeladowanie to kierownice stoja w max dolad.
o
ozio21
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 26 gru 2011, 10:38
Auto: 1M
Model: 1.9 ASV
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: ozio21 »

To jednak wychodzi najdroższy wariant :(
szymekgd pisze:Mozesz odpiac wezyk podcisnienia od gruchy (zaslep go na ten czas) i zrob loga dynam. 011, do 2500obr wystarczy, jak bedzie przeladowanie to kierownice stoja w max dolad.

A co mi da te sprawdzenie, bo nie bardzo rozumiem i dlaczego nie zapalają mi się żadne kontrolki przy trybie awaryjnym ?
ODPOWIEDZ