[ALL] Wykresy z hamowni

Czyli szeroko pojęte modyfikacje naszych aut.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4506
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Skąd?: Zabrze

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: Roxon40 »

Nie Bartek w naszym przypadku jakiekolwiek mody to trzeba zacząć do FIMC mój już na programie puchł strasznie więc z trudem mi wyciągnęli te 137 KM
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
Awatar użytkownika
rafrut6
Forumowicz
Posty: 1401
Rejestracja: 23 lut 2010, 21:30
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 2.3 V5
Skąd?: Olsztyn-LW

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: rafrut6 »

Każde zwiekszanie mocy wiąże sie z kolejna modyfikacja. Ja FMIC założe latem teraz jest zima także sie nie zagotuje ;-) Jeden woli amorki drugi nowe turbo indywidualna sprawa każdego z nas ;-)
http://www.rbauto.eu
POLECAM
:)
Było Toledo ALH 165/350NM
Było S1 -180/400 NM
Jest Toledo 2.3 AGZ 150
K@mil
Forumowicz
Posty: 140
Rejestracja: 29 lip 2011, 19:11
Auto: Toledo
Model: 1M
Skąd?: Toruń

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: K@mil »

ASV jak ocenicie ?
Ostatnio zmieniony 18 gru 2012, 17:56 przez K@mil, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
bartekmk
Forumowicz
Posty: 1669
Rejestracja: 05 mar 2011, 20:55
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV++
Skąd?: Katowice

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: bartekmk »

mocna seria, widać ze silniczek zdrowy:)
K@mil
Forumowicz
Posty: 140
Rejestracja: 29 lip 2011, 19:11
Auto: Toledo
Model: 1M
Skąd?: Toruń

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: K@mil »

bartekmk pisze:mocna seria, widać ze silniczek zdrowy:)


Seacik ma teraz ok 114tys :D więc coraz jestem zadowolony z kupna właśnie tego egzemplarza :)

Jak dbać o to aby ta mocna seria została ?
Szymek08
Forumowicz
Posty: 1687
Rejestracja: 22 sie 2009, 17:18
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF+
Skąd?: Piła

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: Szymek08 »

Prosta sprawa - lej porządny olej silnikowy, zanim silnik się nie rozgrzeje czyli nie osiągnie temp. pracy czyli ok 90 stopni to staraj się nie przekraczać 2500 obr/min. Jeśli jeździsz delikatnie to przynajmniej raz w miesiącu przegoń Tolka co by przewietrzyć turbinę. Jak dasz mu w rurę to zanim zgasisz silnik to daj mu pochodzić na wolnych obrotach coby Turbina mogła zwolnić i się troszkę schłodzić - oto cała tajemnica :-)
Bartosz_n
Forumowicz
Posty: 728
Rejestracja: 13 wrz 2011, 16:32
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9.TDI
Skąd?: Warszawa

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: Bartosz_n »

ja dodałbym od siebie jeszcze regularna wymiana filtrów.
Szymek08
Forumowicz
Posty: 1687
Rejestracja: 22 sie 2009, 17:18
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF+
Skąd?: Piła

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: Szymek08 »

wiedziałem że o czymś zapomniałem ;-)
Awatar użytkownika
bartekmk
Forumowicz
Posty: 1669
Rejestracja: 05 mar 2011, 20:55
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV++
Skąd?: Katowice

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: bartekmk »

wiesz, ja mam na liczniku 111tys i jakby nie patrzac na tyle wygląda. w rzeczywistosci jest 180k :) ja niestety nie mialem okazji sprawdzenia seryjnej mocy bo w moim juz siedzial jakis einfachowy holenderski czip na 127/297. jesli przebieg masz prawdziwy i bedziesz sie stosowal do powyzszych rad to mysle, ze zrobisz drugie tyle bez utraty kunia :)
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4506
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Skąd?: Zabrze

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: Roxon40 »

Gratuluję zdrowej serii :)
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
ODPOWIEDZ