[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ODPOWIEDZ
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: szymekgd »

Sprawdz uklad paliwowy, w szczegolnosci czy pompa daje je na wtryski, na rozrzad dla spokoju tez mozesz zerknac.
xxkoniu90
Forumowicz
Posty: 9
Rejestracja: 11 wrz 2011, 22:38

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: xxkoniu90 »

Na rozrząd patrzałem tylko tak przez rozchylenie osłonki i wygląda wporzadku pasek.

A jak sprawdzić czy pompa daje pod odpowiednim cisnieniem ale tak zeby sie nic nie zapowietrzyło
Sprawdziłem tylko czy wogole daje przez odpiecie przewodu powrotnego i paliwo z niego leciało
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: szymekgd »

Zbiornika na pewno nie wysuszyles? Mi sie zdazylo i musialem dlugo krecic, wciskac lekko gaz, zeby auto zagadalo..
Pasek mogl przeskoczyc na kole pompy, ale to skrajnosc, skoro pompa daje i paliwo wraca powrotem to nie mam pojecia co moglo pasc, pompa ma dac paliwo, wtryski zapodac do cylindra i musi odpalic...
xxkoniu90
Forumowicz
Posty: 9
Rejestracja: 11 wrz 2011, 22:38

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: xxkoniu90 »

No wałśnie problem w tym że nie da sie długo kręcić bo jak przekręce kluczyk to auto zachowuje sie tak jak by odpaliło zaraz gaśnie po pierwszym tak jakby wybuchu mieszanki i potem jak sie trzyma kluczyk to słychac jak rozrusznik tak rzęźi (nie wiem jak to nazwac) ale nie kręci juz dwumasem
Awatar użytkownika
marek_igor
Forumowicz
Posty: 2000
Rejestracja: 29 wrz 2011, 06:32
Auto: Alfa 166
Model: 2.4 jtd
Skąd?: Niepołomice

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: marek_igor »

nikt nie bierze pod uwagę winy rozrusznika ?
xxkoniu90
Forumowicz
Posty: 9
Rejestracja: 11 wrz 2011, 22:38

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: xxkoniu90 »

Nie nie rozrusznik kręci dobrze.

PROBLEM ROZWIĄZANY !!

Teraz tak nie wiem dokładnie jak to sie nazywa więc opisze po chłopsku na rurze która idzie od filtra powietrza do kolektora ssącego jest klapką która odcina przepływ powietrza podczas gaszenia auta i ta owa klapka się zacieła i odcinała powietrze przez co auto chciało odpalic na tyle ile starczalo powietrza odpalało a potem gasło

Jesli ktos bedzie miał kiedys taki problem to niech sprawdzi.

Dzieki chłopaki za chęć pomocy :)
Awatar użytkownika
dominik
Forumowicz
Posty: 1167
Rejestracja: 04 cze 2009, 21:35
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Kraków

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: dominik »

xxkoniu90 pisze:Teraz tak nie wiem dokładnie jak to sie nazywa więc opisze po chłopsku


chyba o gaszak chodzi :)
xxkoniu90
Forumowicz
Posty: 9
Rejestracja: 11 wrz 2011, 22:38

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: xxkoniu90 »

No wziąłem sie za ten gaszak i przed czyszczeniem wyglądał tak
Obrazek
Obrazek
Poświęciłem chwile i oto efekty

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Jesli ktos ma ciepło w garażu i wiecej czasu to na pewno jest to w stanie zrobić lepiej :)
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: szymekgd »

Tak, klapa gaszaca, niezle ;)
Awatar użytkownika
DzieX
Administrator
Posty: 3171
Rejestracja: 22 cze 2011, 09:58
Auto: Seat
Model: Toledo 1M
Skąd?: Nadarzyn
Kontakt:

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: DzieX »

O siet..
SEAT Toledo .:R32 4x4: forum facebook blog | VW Polo | RENAULT Laguna | SEAT Leon
ODPOWIEDZ