[1M] Centralny z kluczyka kaput

Wszystko o elektryce w aucie
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
OMEGA
Forumowicz
Posty: 344
Rejestracja: 24 maja 2011, 03:35
Auto: 1M
Model: ARL
Skąd?: Okolice Krakowa

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: OMEGA »

blaze85 pisze:Kwarc przelutowałem ale nie do końca jestem przekonany że to tylko on odpowiada za częstotliwość. W moim pilocie 433MHz był 15,757 w tym nowym co kupiłem 434 tez ten sam kwarc siedział

Jeżeli tylko przelutowałeś styki to zapewne nic nie da, bo kwarc rezonuje ze złą częstotliwością.
Na pewno kwarc to 15,757, podaj nr. z scalaków?

[ Dodano: 2011-11-26, 05:30 ]
szymekgd pisze:blaze85, pewnie,ze nie ;) Uklad generatora to kwarc z conajmniej pojemnosciami,z tego, co pamietam, jedna z nich to trymer do dostrajania czestotliwosci pracy.

Taaa, są jeszcze kondensatory smd, zmiana pojemności mogła by nieco pomóc ale zabawa w dobieranie kondensatora jest bez sensu, jeżeli kwarc jest walnięty to na długo i tak to nie starczy, więc tak czy siat bez jego wymiany się nie obejdzie.
Black gold
blaze85

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: blaze85 »

Kwarc przelutowałem z nowego pilota. Wysyłałem Ci zdjęcia na poprzednich stronach.
Kwarc oczywiście 13.575 :)
Awatar użytkownika
OMEGA
Forumowicz
Posty: 344
Rejestracja: 24 maja 2011, 03:35
Auto: 1M
Model: ARL
Skąd?: Okolice Krakowa

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: OMEGA »

blaze85 pisze:Kwarc przelutowałem z nowego pilota. Wysyłałem Ci zdjęcia na poprzednich stronach.
Kwarc oczywiście 13.575 :)
A no fakt ;-)
Black gold
barneyoss

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: barneyoss »

No i niestety muszę szukać pilota.. :-| Mój moduł komfortu to 1J0 959 799 AH, zaś pilot jest 2-przyciskowy Hella 433MHz 5FA 007 680. Teraz powiedzcie mi czy dobrze kombinuje? Chce kupić kluczyk używany na allegro o takich samych numerach i tylko przełożyć elektronikę i zaprogramować. Coś takiego: http://allegro.pl/kluczyk-seat-dwa-przy ... 30929.html
Zadziała to?? Bo chyba mogę dopasować scyzora, ale wtedy dochodzi rzeźba z nowym grotem, a poza tym nie wiem jaki model szukać, żeby zadziałał z moim modułem.
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: szymekgd »

OMEGA, piszac pojemnosci mialem na mysli kondensatory, nie wiem jaki uklad jest w pilocie, ale pods. uklad generatora to kwarc, 2 kondensatory i chyba jakis rezystor, jaki problem zamiast jednego kondensatora dac trymer pojemnosciowy i ustalac nim czestotliwosc drgan ukladu? Zreszta w instrukcji jest chyba napisane, ze trymerem mozna dostroic czestotliwosc pilota do odbiornika w aucie.
Awatar użytkownika
OMEGA
Forumowicz
Posty: 344
Rejestracja: 24 maja 2011, 03:35
Auto: 1M
Model: ARL
Skąd?: Okolice Krakowa

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: OMEGA »

barneyoss pisze:No i niestety muszę szukać pilota.. :-| Mój moduł komfortu to 1J0 959 799 AH, zaś pilot jest 2-przyciskowy Hella 433MHz 5FA 007 680. Teraz powiedzcie mi czy dobrze kombinuje? Chce kupić kluczyk używany na allegro o takich samych numerach i tylko przełożyć elektronikę i zaprogramować. Coś takiego: http://allegro.pl/kluczyk-seat-dwa-przy ... 30929.html
Zadziała to?? Bo chyba mogę dopasować scyzora, ale wtedy dochodzi rzeźba z nowym grotem, a poza tym nie wiem jaki model szukać, żeby zadziałał z moim modułem.

Tak wystarczy elektronie przełożyć i zaprogramować (tylko jak długo podziała taka używka).

[ Dodano: 2011-11-27, 05:26 ]
szymekgd pisze:OMEGA, piszac pojemnosci mialem na mysli kondensatory, nie wiem jaki uklad jest w pilocie, ale pods. uklad generatora to kwarc, 2 kondensatory i chyba jakis rezystor, jaki problem zamiast jednego kondensatora dac trymer pojemnosciowy i ustalac nim czestotliwosc drgan ukladu? Zreszta w instrukcji jest chyba napisane, ze trymerem mozna dostroic czestotliwosc pilota do odbiornika w aucie.

tak, tylko jak bardzo się "rozkalibrował" i czy trymer wystarczy do tego by go zestroić.
Black gold
blaze85

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: blaze85 »

Napisałem do sprzedawcy i odpisał że katalogowo ten pilot pasuje do mojego Seata http://allegro.pl/pilot-hlo-1jo959753ct ... 64629.html
Awatar użytkownika
piotrek148
Forumowicz
Posty: 263
Rejestracja: 28 mar 2011, 21:25
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 tdi AHF
Skąd?: Nowa Sól

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: piotrek148 »

Ja również nie mogę zakodować kluczyka.
Próbowałem Vagiem zakodować ale sie nie udało. Po tej operacji jak wszedłem w "Błędy" to mi również wyskoczył key programming incorrect.
Zastanawiam się czy wogóle mój Tolek jest wyposażony w centralny otwierany z pilota. Każde toledo 1M miało centralny z pilota w standardzie? Gdzie w toledo jest obiornik sygnału z pilota? Przy lusterku nic nie widze......

Zastanawiam się czy nie dokupić nieoryginalny sterownik centralnego zamka z pilotem ale minus tego jest taki ze pilot będzie w breloku, nie w pilocie.

Chyba że.... jak kupie taki zestaw http://moto.allegro.pl/sterownik-seat-i ... 70570.html to oprócz dorobienia grotu kluczyka i przełożenia ze starego pilota "pastylki" od imobilajzera bede musiał jeszcze jakoś imobilajzer kodować w nowym pilocie?
Awatar użytkownika
Exotic
Forumowicz
Posty: 168
Rejestracja: 17 maja 2010, 15:44

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: Exotic »

piotrek148, frezujesz grot, przekładasz pastylkę od imo i śmiga.
"Kiedy wydaje Ci się, że jesteś bardzo dobrym kierowcą, który wie już wszystko o jeździe i drogach, sprzedaj jak najszybciej swój pojazd i nigdy więcej nie siadaj za kierownicą. Cmentarze są pełne grobów bardzo dobrych kierowców".
Awatar użytkownika
piotrek148
Forumowicz
Posty: 263
Rejestracja: 28 mar 2011, 21:25
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 tdi AHF
Skąd?: Nowa Sól

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: piotrek148 »

Wystarczy przełozyć? Napewno nie trzeba imobilajzera na nowo kodować ( tymbardziej w ASO) ?
Jestem bardziej skłonny kupić taki nieoryginalny sterownik ze scyzorykiem, i dorobić grot bo chce mieć pewność że będzie działać.
ODPOWIEDZ