....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Nie trybu awaryjnego nie łapie ale pompuje jak głupie . Ja robiłem softa w TUne up w Gdansku-900zł(soft i hamowanie) i tam wyszło ze turbo przeładowuje dlatego program jest tymczasowy. Zostaje wyczyscic turbo ale uwazam ze nie warto i wsadze wieksze od ASZ. Na samo hamowanie mozesz jechac do Olsztyna do V-techu to jeszcze potrafia zrobic dobrze koszt 100zł;-)
http://www.rbauto.eu
POLECAM
Było Toledo ALH 165/350NM
Było S1 -180/400 NM
Jest Toledo 2.3 AGZ 150
dokładnie tak jak mówi Sony, koszt będzie taki sam tej turbawki a większy potencjał na przyszłość, jak by brakowało kiedyś mocy (a na pewno to nastąpi)
- Miałeś kiedyś marzenia ??
- Tak miałem zostać kierowcą rajdowym
- I co ?
- I zostałem piratem drogowym
Z tego co Robert mowił to ori garet ARL 2800zł a dobra od ASZ za 1000zł. Chciałem od Arl-a ale regenerowne to wiekszosc na chinolach składana . Tylko czy przy ostrym bucie nie pojdze z dymem . Jeszce pomysle a mocy to wiadomo ze zawsze bedzie mało
http://www.rbauto.eu
POLECAM
Było Toledo ALH 165/350NM
Było S1 -180/400 NM
Jest Toledo 2.3 AGZ 150
nie warto ładować sie w przeróbke vp.. szkoda tak dobrego i żywotnego silnika. choc sam sie zastanawiam czy nie wpakować 216, G60 i pojechać na korekte:D tylko czy te 15KM i parenascie Nm za 1500 zl sie opłaca.. przyrost bedzie pewnie srednio odczuwalny za to spalanie wzrosnie, turbo poleci na granicy no i w dolocie pewnie bedzie afryka wiec bez fmic sie nie obejdzie a to kolejne 1500..
no i sam sobie odpowiedzialem na swoje pytanie:) wole komplet nowych amorków, eibachy i nowe heble:)