[ALL] Wykresy z hamowni

Czyli szeroko pojęte modyfikacje naszych aut.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
bartek
Forumowicz
Posty: 2115
Rejestracja: 04 lis 2008, 21:12
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Olsztyn

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: bartek »

Coraz bliżej mojego "czarnucha" ;-)
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
www.rbauto.eu
Zapraszamy
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4524
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Lokalizacja: Zabrze

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: Roxon40 »

No Rafał nieźle, nieźle :)
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
K
K@mil
Forumowicz
Posty: 140
Rejestracja: 29 lip 2011, 19:11
Auto: Toledo
Model: 1M
Lokalizacja: Toruń

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: K@mil »

rafrut6 pisze:Niuton obciety bo turbo przełądowuje


a jakie mogą byc powody przeładowywania ?
Awatar użytkownika
rafrut6
Forumowicz
Posty: 1401
Rejestracja: 23 lut 2010, 21:30
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 2.3 V5
Lokalizacja: Olsztyn-LW

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: rafrut6 »

Powod jeden turbo do czyszczenia zapieczona geometria :-/
http://www.rbauto.eu
POLECAM
:)
Było Toledo ALH 165/350NM
Było S1 -180/400 NM
Jest Toledo 2.3 AGZ 150
K
K@mil
Forumowicz
Posty: 140
Rejestracja: 29 lip 2011, 19:11
Auto: Toledo
Model: 1M
Lokalizacja: Toruń

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: K@mil »

rafrut6 pisze:Powod jeden turbo do czyszczenia zapieczona geometria :-/


ale łapie Ci awaryjny ?
Widze jestes z Olsztyna powiedz mi ile płaciłes na hamownie ? Moze jakaś hamownia grupowa cos organizujecie ?
Awatar użytkownika
rafrut6
Forumowicz
Posty: 1401
Rejestracja: 23 lut 2010, 21:30
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 2.3 V5
Lokalizacja: Olsztyn-LW

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: rafrut6 »

Nie trybu awaryjnego nie łapie ale pompuje jak głupie :-P . Ja robiłem softa w TUne up w Gdansku-900zł(soft i hamowanie) i tam wyszło ze turbo przeładowuje dlatego program jest tymczasowy. Zostaje wyczyscic turbo ale uwazam ze nie warto i wsadze wieksze od ASZ. Na samo hamowanie mozesz jechac do Olsztyna do V-techu to jeszcze potrafia zrobic dobrze koszt 100zł;-)
http://www.rbauto.eu
POLECAM
:)
Było Toledo ALH 165/350NM
Było S1 -180/400 NM
Jest Toledo 2.3 AGZ 150
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: Sony »

rafrut6, rafrut6, super wykresik :)

Ładuj turbinę od ARLa od razu a nie ;)
Awatar użytkownika
Wyplosz
Forumowicz
Posty: 868
Rejestracja: 11 cze 2010, 12:01
Auto: TOLEDO 1M
Model: AGZ
Lokalizacja: Krosno / Rzeszów / Stalowa Wola

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: Wyplosz »

dokładnie tak jak mówi Sony, koszt będzie taki sam tej turbawki a większy potencjał na przyszłość, jak by brakowało kiedyś mocy (a na pewno to nastąpi)
- Miałeś kiedyś marzenia ??
- Tak miałem zostać kierowcą rajdowym
- I co ?
- I zostałem piratem drogowym :D
Awatar użytkownika
rafrut6
Forumowicz
Posty: 1401
Rejestracja: 23 lut 2010, 21:30
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 2.3 V5
Lokalizacja: Olsztyn-LW

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: rafrut6 »

Z tego co Robert mowił to ori garet ARL 2800zł a dobra od ASZ za 1000zł. Chciałem od Arl-a ale regenerowne to wiekszosc na chinolach składana . Tylko czy przy ostrym bucie nie pojdze z dymem :-/ . Jeszce pomysle ;-) a mocy to wiadomo ze zawsze bedzie mało :mrgreen:
http://www.rbauto.eu
POLECAM
:)
Było Toledo ALH 165/350NM
Było S1 -180/400 NM
Jest Toledo 2.3 AGZ 150
Awatar użytkownika
bartekmk
Forumowicz
Posty: 1669
Rejestracja: 05 mar 2011, 20:55
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV++
Lokalizacja: Katowice

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: bartekmk »

nie warto ładować sie w przeróbke vp.. szkoda tak dobrego i żywotnego silnika. choc sam sie zastanawiam czy nie wpakować 216, G60 i pojechać na korekte:D tylko czy te 15KM i parenascie Nm za 1500 zl sie opłaca.. przyrost bedzie pewnie srednio odczuwalny za to spalanie wzrosnie, turbo poleci na granicy no i w dolocie pewnie bedzie afryka wiec bez fmic sie nie obejdzie a to kolejne 1500..

no i sam sobie odpowiedzialem na swoje pytanie:) wole komplet nowych amorków, eibachy i nowe heble:)
ODPOWIEDZ