OMEGA pisze:blaze85 pisze:OMEGA pisze:blaze85 pisze:Witam,
Podpinam się pod temat. Od jakiegoś czasu przestał mi działać pilot. Zaznaczę że jakieś pół roku temu kluczyk spadł z 3 pietra i odpadł rezonator kwarcowy. Przylutowałem go i wszystko było ok. Obecnie na pilocie miga dioda ale nic się nie dzieje. Próbowałem programować pilota zgodnie z opisem z książki Seata ale to nic nie pomogło. Chciałem wymienić pilota ale na pilocie widnieje częstotliwość 433MHz, a pod baterią znalazłem karteczkę zieloną na której jest 434MHz. Czy ktoś jest mi w stanie podpowiedzieć jaka jest częstotliwość pilota dla podanego modułu?
Po numerze modułu sądzę ze 433MHz-433.92 MHz-434.42 Mhz
Możesz kupić pilot o nr. 1J0 959 753 DA (180PLN). U ciebie w pilocie padł pewnie kwarc (na złej częstotliwości nadaje), zapewne 13,575MHz możesz kupić 13,560MHz (433.92 MHz będzie) i powinno działać ( sam muszę zamówić sobie ) bo tego pierwszego nigdzie nie znajdziesz.
Czyli jeśli jest 13,575MHz to na bank będzie 433MHz? W jaki sposób się to oblicza?
Dodam jeszcze że kupiłem takiego pilota http://moto.allegro.pl/pilot-obudowa-pi ... 55489.html i nie udało się go zaprogramować.
Raczej tak ja mam taki kwarc (praktycznie nie do kupienia) i na pilocie jest 433MHz, z kwarcem 13,560MHz powinno być 433.92 (tak jest w datasheet) innemu użytkownikowi tolka padł kwarc 13.575 i zamontował 13,560MHz, jemu działa choć zasięg działania pilota się zmniejszył, ja dla siebie zamówiłem dopiero więc jak za działa dam znać.
Co do tego pilota co kupiłeś nie wszystkie piloty będą działać na częstotliwości 434MHz (nie wiem czemu może coś z kodowaniem), pilot o nr. 1 JO 959 753 DA 434MHz na pewno będzie działać u ciebie, użytkownik TCP marcinenergy mam właśnie taki moduł konfortu (to chyba głownie od tego zależy) i kluczyk (działąją mu trze przyciski).
Też na LCP jest o pilocie info
Znalazłem jeszcze takie coś:
HLO IJO 959 753 A - All vw's from 1997 - 2000. HLO 1JO 959 753 N is usable and superceeds the older oval key used previously!
HLO 1J0 959 753 AG - vw golf's only 2000-2004. HLO 1JO 959 753 CT now superceeds the older part number hlo 1jo 959 753 AG.
HLO 1JO 959 753 AH - vw passat's/bora's generally. HLO IJO 959 753 DA superceeds the older AH.
HLO 1JO 959 753 CT - newer vw transporters vans. Also many of the newer vehicle's including the skoda/seat's (SUPERCEEDS THE AG)
HLO 1JO 959 753 DA - vw polo's and some vw passat's. Also compatable with other models (skoda/seat's)
HLO 1J0 959 753 G - vw caddy vans . Now widely in use on a number of vehicle's as also superceeds
HLO 1K0 959 753 - vw golf's/touran 2004 onwards. Now superceeded by the HLO 1KO 959 753 G
7M3 959 753 - vw,s sharan's,alhambras, etc only. Now superceeded by the 7M3 959 753 F
HLO 2E0 959 753 A - vw/merc crafter vans etc only
Z tego co piszesz wynika że faktycznie ten pilot którego kupiłem może nie działać. Narazie wstrzymam się jeszcze z zakupem tego za 159zł do czasu aż wymienisz u siebie kwarc. Jeśli u Ciebie zadziała to jeszcze tego spróbuje bo przyznam że trochę lipa jest bez pilota.
Rozebrałem tego pilota z allegro i w środku jest kwarc 13.575 więc chyba go przelutuje