[1M] Centralny z kluczyka kaput

Wszystko o elektryce w aucie
ODPOWIEDZ
b
blaze85

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: blaze85 »

OMEGA pisze:
blaze85 pisze:
OMEGA pisze:
blaze85 pisze:Witam,

Podpinam się pod temat. Od jakiegoś czasu przestał mi działać pilot. Zaznaczę że jakieś pół roku temu kluczyk spadł z 3 pietra :) i odpadł rezonator kwarcowy. Przylutowałem go i wszystko było ok. Obecnie na pilocie miga dioda ale nic się nie dzieje. Próbowałem programować pilota zgodnie z opisem z książki Seata ale to nic nie pomogło. Chciałem wymienić pilota ale na pilocie widnieje częstotliwość 433MHz, a pod baterią znalazłem karteczkę zieloną na której jest 434MHz. Czy ktoś jest mi w stanie podpowiedzieć jaka jest częstotliwość pilota dla podanego modułu?

Po numerze modułu sądzę ze 433MHz-433.92 MHz-434.42 Mhz
Możesz kupić pilot o nr. 1J0 959 753 DA (180PLN). U ciebie w pilocie padł pewnie kwarc (na złej częstotliwości nadaje), zapewne 13,575MHz możesz kupić 13,560MHz (433.92 MHz będzie) i powinno działać ( sam muszę zamówić sobie ;-) ) bo tego pierwszego nigdzie nie znajdziesz.


Czyli jeśli jest 13,575MHz to na bank będzie 433MHz? W jaki sposób się to oblicza?
Dodam jeszcze że kupiłem takiego pilota http://moto.allegro.pl/pilot-obudowa-pi ... 55489.html i nie udało się go zaprogramować.

Raczej tak ja mam taki kwarc (praktycznie nie do kupienia) i na pilocie jest 433MHz, z kwarcem 13,560MHz powinno być 433.92 (tak jest w datasheet) innemu użytkownikowi tolka padł kwarc 13.575 i zamontował 13,560MHz, jemu działa choć zasięg działania pilota się zmniejszył, ja dla siebie zamówiłem dopiero więc jak za działa dam znać.
Co do tego pilota co kupiłeś nie wszystkie piloty będą działać na częstotliwości 434MHz (nie wiem czemu może coś z kodowaniem), pilot o nr. 1 JO 959 753 DA 434MHz na pewno będzie działać u ciebie, użytkownik TCP marcinenergy mam właśnie taki moduł konfortu (to chyba głownie od tego zależy) i kluczyk (działąją mu trze przyciski).

Też na LCP jest o pilocie info
Znalazłem jeszcze takie coś:

HLO IJO 959 753 A - All vw's from 1997 - 2000. HLO 1JO 959 753 N is usable and superceeds the older oval key used previously!
HLO 1J0 959 753 AG - vw golf's only 2000-2004. HLO 1JO 959 753 CT now superceeds the older part number hlo 1jo 959 753 AG.
HLO 1JO 959 753 AH - vw passat's/bora's generally. HLO IJO 959 753 DA superceeds the older AH.
HLO 1JO 959 753 CT - newer vw transporters vans. Also many of the newer vehicle's including the skoda/seat's (SUPERCEEDS THE AG)
HLO 1JO 959 753 DA - vw polo's and some vw passat's. Also compatable with other models (skoda/seat's)
HLO 1J0 959 753 G - vw caddy vans . Now widely in use on a number of vehicle's as also superceeds
HLO 1K0 959 753 - vw golf's/touran 2004 onwards. Now superceeded by the HLO 1KO 959 753 G
7M3 959 753 - vw,s sharan's,alhambras, etc only. Now superceeded by the 7M3 959 753 F
HLO 2E0 959 753 A - vw/merc crafter vans etc only

Z tego co piszesz wynika że faktycznie ten pilot którego kupiłem może nie działać. Narazie wstrzymam się jeszcze z zakupem tego za 159zł do czasu aż wymienisz u siebie kwarc. Jeśli u Ciebie zadziała to jeszcze tego spróbuje bo przyznam że trochę lipa jest bez pilota.

Rozebrałem tego pilota z allegro i w środku jest kwarc 13.575 więc chyba go przelutuje :)
Awatar użytkownika
OMEGA
Forumowicz
Posty: 344
Rejestracja: 24 maja 2011, 03:35
Auto: 1M
Model: ARL
Lokalizacja: Okolice Krakowa

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: OMEGA »

blaze85 pisze:
OMEGA pisze:
blaze85 pisze:
OMEGA pisze:
blaze85 pisze:Witam,

Podpinam się pod temat. Od jakiegoś czasu przestał mi działać pilot. Zaznaczę że jakieś pół roku temu kluczyk spadł z 3 pietra :) i odpadł rezonator kwarcowy. Przylutowałem go i wszystko było ok. Obecnie na pilocie miga dioda ale nic się nie dzieje. Próbowałem programować pilota zgodnie z opisem z książki Seata ale to nic nie pomogło. Chciałem wymienić pilota ale na pilocie widnieje częstotliwość 433MHz, a pod baterią znalazłem karteczkę zieloną na której jest 434MHz. Czy ktoś jest mi w stanie podpowiedzieć jaka jest częstotliwość pilota dla podanego modułu?

Po numerze modułu sądzę ze 433MHz-433.92 MHz-434.42 Mhz
Możesz kupić pilot o nr. 1J0 959 753 DA (180PLN). U ciebie w pilocie padł pewnie kwarc (na złej częstotliwości nadaje), zapewne 13,575MHz możesz kupić 13,560MHz (433.92 MHz będzie) i powinno działać ( sam muszę zamówić sobie ;-) ) bo tego pierwszego nigdzie nie znajdziesz.


Czyli jeśli jest 13,575MHz to na bank będzie 433MHz? W jaki sposób się to oblicza?
Dodam jeszcze że kupiłem takiego pilota http://moto.allegro.pl/pilot-obudowa-pi ... 55489.html i nie udało się go zaprogramować.

Raczej tak ja mam taki kwarc (praktycznie nie do kupienia) i na pilocie jest 433MHz, z kwarcem 13,560MHz powinno być 433.92 (tak jest w datasheet) innemu użytkownikowi tolka padł kwarc 13.575 i zamontował 13,560MHz, jemu działa choć zasięg działania pilota się zmniejszył, ja dla siebie zamówiłem dopiero więc jak za działa dam znać.
Co do tego pilota co kupiłeś nie wszystkie piloty będą działać na częstotliwości 434MHz (nie wiem czemu może coś z kodowaniem), pilot o nr. 1 JO 959 753 DA 434MHz na pewno będzie działać u ciebie, użytkownik TCP marcinenergy mam właśnie taki moduł konfortu (to chyba głownie od tego zależy) i kluczyk (działąją mu trze przyciski).

Też na LCP jest o pilocie info
Znalazłem jeszcze takie coś:

HLO IJO 959 753 A - All vw's from 1997 - 2000. HLO 1JO 959 753 N is usable and superceeds the older oval key used previously!
HLO 1J0 959 753 AG - vw golf's only 2000-2004. HLO 1JO 959 753 CT now superceeds the older part number hlo 1jo 959 753 AG.
HLO 1JO 959 753 AH - vw passat's/bora's generally. HLO IJO 959 753 DA superceeds the older AH.
HLO 1JO 959 753 CT - newer vw transporters vans. Also many of the newer vehicle's including the skoda/seat's (SUPERCEEDS THE AG)
HLO 1JO 959 753 DA - vw polo's and some vw passat's. Also compatable with other models (skoda/seat's)
HLO 1J0 959 753 G - vw caddy vans . Now widely in use on a number of vehicle's as also superceeds
HLO 1K0 959 753 - vw golf's/touran 2004 onwards. Now superceeded by the HLO 1KO 959 753 G
7M3 959 753 - vw,s sharan's,alhambras, etc only. Now superceeded by the 7M3 959 753 F
HLO 2E0 959 753 A - vw/merc crafter vans etc only

Z tego co piszesz wynika że faktycznie ten pilot którego kupiłem może nie działać. Narazie wstrzymam się jeszcze z zakupem tego za 159zł do czasu aż wymienisz u siebie kwarc. Jeśli u Ciebie zadziała to jeszcze tego spróbuje bo przyznam że trochę lipa jest bez pilota.

Rozebrałem tego pilota z allegro i w środku jest kwarc 13.575 więc chyba go przelutuje :)

Hehe, anie lepiej go sprzedać pilot i kupić kwarc za 1.6zł 2 sztuki, bo tak to trochę strata kasy :-)
Pod koniec przyszłego tyg. powinienem mieć zmontowanego

PS. mógł byś mi podać nr z scalaków (albo zdjęcie w dobre jakości ich) z tego nowego pilota który kupiłeś(chciałbym zobaczyć sobie datasheet).
b
blaze85

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: blaze85 »

Zdjecia płytki:
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Awatar użytkownika
OMEGA
Forumowicz
Posty: 344
Rejestracja: 24 maja 2011, 03:35
Auto: 1M
Model: ARL
Lokalizacja: Okolice Krakowa

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: OMEGA »

b
barneyoss

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: barneyoss »

a ja wczoraj napisałem posta na temat kodowania kluczyka, dostałem nawet odpowiedź po czym strona zrobiła "kaput" i wszystko zniknęło :-|
Ponawiam pytanko: jak zakodować kluczyk w Toledo z 2001r z kluczykiem z dwoma przyciskami?? Znalazłem co najmniej 10 patentów, ale każdy inny.. Jedni piszą, że kluczyk w stacyjce i ma być zapłon włączony, inni, że silnik ma chodzić, inna wersja, że szyby otwarte, kolejna, że zamknięte-jednym słowem totalny chaos! A mi się nie chce na zimnie stać i kombinować po kolei. Dodam, że pilot mruga, bateria nowa, elektronika przelutowana. VAGiem próbowałem ale nie idzie i wywala błąd coś "key programming incorrect". Wkurza mnie otwieranie auta bagażnikiem i chciałbym to zrobić. Jak do tej pory pilot działał, czasami musiałem aby doginać blaszki i działało. Proszę o konkretną pomoc.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: szymekgd »

Poszukaj moze w instrukcji, ponizej wklejam jak to wyglada w 1L.

Obrazek
b
barneyoss

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: barneyoss »

oj chyba nie da rady tym sposobem, bo już próbowałem. Sposób ten działał bodajże w mojej poprzedniej Cordobie z 96r.
b
blaze85

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: blaze85 »

barneyoss pisze:a ja wczoraj napisałem posta na temat kodowania kluczyka, dostałem nawet odpowiedź po czym strona zrobiła "kaput" i wszystko zniknęło :-|
Ponawiam pytanko: jak zakodować kluczyk w Toledo z 2001r z kluczykiem z dwoma przyciskami?? Znalazłem co najmniej 10 patentów, ale każdy inny.. Jedni piszą, że kluczyk w stacyjce i ma być zapłon włączony, inni, że silnik ma chodzić, inna wersja, że szyby otwarte, kolejna, że zamknięte-jednym słowem totalny chaos! A mi się nie chce na zimnie stać i kombinować po kolei. Dodam, że pilot mruga, bateria nowa, elektronika przelutowana. VAGiem próbowałem ale nie idzie i wywala błąd coś "key programming incorrect". Wkurza mnie otwieranie auta bagażnikiem i chciałbym to zrobić. Jak do tej pory pilot działał, czasami musiałem aby doginać blaszki i działało. Proszę o konkretną pomoc.

Jaką wersją VAGa próbowałeś?
b
barneyoss

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: barneyoss »

Próbowałem Vag-Com 311, bo polskim Vagiem nie szło.
b
blaze85

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: blaze85 »

W którym momencie pojawia Ci się "key programming incorrect" i jakim sposobem próbowałeś przez VAG?
ODPOWIEDZ