Nim kupisz nową baterię sprawdz jeszcze ten gruby przewód który idzie od + baterii do rozrusznika bo on też może sprawiać problemy.Sąsiad ma 1M 1.6 benz.i też mu gorzej palił jak zaczeło się robić wilgotno na dworze ale tylko jak postał pod chmurką nawet bez mrozu a po całej nocy w garażu zapalał lepiej niż pod Biedronką po półgodzinnych zakupach.Po krótkiej rozmowie przypomniał sobie że miał ten przewód sztukowany bo przy próbie przekrencenia kluczyka gasły kontrolki i zacholowali go do warsztatu i tam na szybko stwierdzili "złamanie" przewodu ale nie mieli czasu i materiału na wymiane całości i zesztukowli w jakiś nieznany mi sposób ten przewód a sąsiad o tym zapomniał (ma swoje lata) ale ja mu na szczęście o tym przypomniałem i dziś pali mu tolek na dotyk.Przepraszam za OTgolotheone pisze:bo aktualnie,chciałem wyjechać i..........2 razy pokręcił i zgasły kontrolki,druga próba i to samo,i to nie po raz pierwszy mialem więc teraz go ładuje i czeka mnie kupno nowego,bo przy tych mrozach to non stop będe ładował.
piotrek148 pisze:Ok dzięki Maestro
A czy po zakończonym cyklu ładowania mam auto odpalić i czekać aż np osiagnie temperature roboczą, etc. ??
Bo słyszałem ze powinno się tak zrobić zeby komputer sie ustawił czy coś....