[1L] Nie chce odpalać

Wszystko o silnikach benzynowych
ODPOWIEDZ
kriss
Forumowicz
Posty: 22
Rejestracja: 22 sie 2011, 13:17

[1L] Nie chce odpalać

Post autor: kriss »

Zreperowany. Padła jakaś pamięć w zegarach, gdzie jest kod. Większość z Was i tak wie, o co chodzi, więc nie będę wchodził w szczegóły. Koszt 500.
Awatar użytkownika
pushq
Forumowicz
Posty: 110
Rejestracja: 13 wrz 2010, 18:16

[1L] Nie chce odpalać

Post autor: pushq »

Witam,
to ja takie pytanko. Ostatnio miałem problemy z zapalaniem (zaczal dlugo krecic), stwierdzilem ze wymienie swiece. I teraz nie wiem ktore wybrac, bo znalazlem 2 rodzaje. NGK i oryginalne VAG. Które wybrac?

http://allegro.pl/swiece-zaplonowa-vw-s ... 97573.html

http://allegro.pl/swieca-zaplonowa-v-li ... 37259.html

Niby te oryginalne to tez NGK, ale czy warto doplacac do nich, czy brac zwykle NGK?
Awatar użytkownika
peter174
Zasłużony
Posty: 634
Rejestracja: 01 sie 2008, 13:24
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASZ
Skąd?: Białystok

[1L] Nie chce odpalać

Post autor: peter174 »

skoro to samo to po co przepłacac 8-) ...
[center][you] jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to[/center]
[center]Obrazek[/center]
malark
Forumowicz
Posty: 162
Rejestracja: 15 maja 2011, 14:36

[1L] Nie chce odpalać

Post autor: malark »

Ja mam w swoim Tolku te NGK-i zwykłe jestem bardzo zadowolony wczesniej miałem oryginalne i nie czuje roznicy miedzy Vag oryginał a NGK
Awatar użytkownika
pushq
Forumowicz
Posty: 110
Rejestracja: 13 wrz 2010, 18:16

[1L] Nie chce odpalać

Post autor: pushq »

Dzieki za odpowiedzi.
Jednak ostatnio zauważyłem coś dziwnego, i nie wiem czy to jednak będzie kwestia świec.
Jak samochód postoi przez noc, to na drugi dzień słabo odpala. Kręci i kręci zanim zaskoczy. Ale zaraz po tym jak odpali, to od razu samochód gaszę, i zapalam spowrotem, i w tym momencie odpala już idealnie, po 2 obrotach. A więc już nie wiem - czy to będą świece, czy jednak zwyczajnie coś się zawiesza?
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L] Nie chce odpalać

Post autor: szymekgd »

pushq, a przypadkiem po dluzszym postoju nie zapowietrza sie uklad paliwowy? Wstaw zaworek bezzwrotny na wejsciu filtra paliwa i sprawdz rezultat.
Awatar użytkownika
pushq
Forumowicz
Posty: 110
Rejestracja: 13 wrz 2010, 18:16

[1L] Nie chce odpalać

Post autor: pushq »

a w ktorym miejscu go znajde? i dostane go w kazdym motoryzacyjnym?
i to nie jest po dluzszym postoju, tylko na drugi dzien. I jak byly wyzsze temperatury to nie bylo tego problemu.
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L] Nie chce odpalać

Post autor: szymekgd »

pushq, oryginalnie zaworek jest w pompie, kupujesz w motoryzacyjnym i montujesz przy filtrze, na przewodzie doprowadzajacym paliwo z baku, dodatkowy zawor moze pomoc, a na pewno nie zaszkodzi...
Awatar użytkownika
Radar
Forumowicz
Posty: 226
Rejestracja: 13 wrz 2010, 21:27
Auto: Toledo
Model: 1L
Skąd?: Międzyzdroje

[1L] Nie chce odpalać

Post autor: Radar »

Szymek a nie montuję się go na wyjściu paliwa do pompy, tak żeby paliwo z pompy nie schodziło.Ja tak zrobiłem ale po twoich słowach:
kupujesz w motoryzacyjnym i montujesz przy filtrze, na przewodzie doprowadzajacym paliwo z baku

to nie wiem czy nie schrzaniłem sprawy, ale widziałem w kilku autach taki zaworek i był na wyjściu paliwa do pompy.
Był Tolek 1L AFN jest Tolek 1M AHF
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L] Nie chce odpalać

Post autor: szymekgd »

Radar, zawor jest faktycznie w pompie, nie powinno byc roznicy, ale jak umiesci sie na wejsciu, to paliwo z pompy i filtra nie zejdzie, w Twojej wersji teoretycznie moze z filtra zejsc...Pomoglo?
ODPOWIEDZ