Po podlaczeniu prostownika do akumulatora, odpaleniu silnika i zostawieniu ladowania na noc pojawily sie 2 problemy :
1. MFA nie nalicza kilometrow, pokazuje ciagle zerowy pokonany dystans, dlatego tez srednie spalanie wynosi 99.9l/100km. Dodam ze wszystkie inne funkcje MFA dzialaja prawidlowo.
Zdziwilo mnie tylko to ze po przejechaniu 100km MFA pokazalo dystans 5km i srednie spalanie na poziomie 35l/100km. Po wejsciu w tryb serwisowy MFA, pokazuje on prawidlowe chwilowe spalanie.
2. Kontrolka ladowania Airbaga nie gasnie.
Zdjecie klemy akumulotora nic nie zaskutkowalo. Czyzby byly to bledy wywolane po przez wysokie napiecie rozruchu prostownika? Podpiecie VAGa wydaje sie byc nie uniknione.
Z gory dziekuje za mozliwe podpowiedzi i wasze opinie na ten temat.
Misja zakończona powodzeniem, dziękuję za zwrócenie uwagi, doceniam.
Wracajac do tematu
czajniq pisze:Siemanko, do dziś komputerek w toledzinie mi śmigał pięknie ale strzeliła mi rolka napinacza, wymienilem rolkę, pasek i olej i teraz wyświetla tylko godzinę. Cóż to może byc Panowie? Mechanik co to robił "nie ma pojęcia"