[1M] Komputer pokładowy

Wszystko o elektryce w aucie
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Scyzor
Forumowicz
Posty: 134
Rejestracja: 08 lis 2011, 14:54
Auto: VW Golf 3 Variant
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Belgia

MFA : nie nalicza przejechanego dystansu

Post autor: Scyzor »

Witam,

Po podlaczeniu prostownika do akumulatora, odpaleniu silnika i zostawieniu ladowania na noc pojawily sie 2 problemy :

1. MFA nie nalicza kilometrow, pokazuje ciagle zerowy pokonany dystans, dlatego tez srednie spalanie wynosi 99.9l/100km. Dodam ze wszystkie inne funkcje MFA dzialaja prawidlowo.

Zdziwilo mnie tylko to ze po przejechaniu 100km MFA pokazalo dystans 5km i srednie spalanie na poziomie 35l/100km. Po wejsciu w tryb serwisowy MFA, pokazuje on prawidlowe chwilowe spalanie.

2. Kontrolka ladowania Airbaga nie gasnie.

Zdjecie klemy akumulotora nic nie zaskutkowalo. Czyzby byly to bledy wywolane po przez wysokie napiecie rozruchu prostownika? Podpiecie VAGa wydaje sie byc nie uniknione.

Z gory dziekuje za mozliwe podpowiedzi i wasze opinie na ten temat.
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1M] Komputer pokładowy

Post autor: szymekgd »

2. Sprobuj w vagu skasowac blad poduszek,pewnie sterownik zapamietal skok napiecia.
siemionek78
Forumowicz
Posty: 119
Rejestracja: 30 paź 2010, 20:44

[1M] Komputer pokładowy

Post autor: siemionek78 »

sproboj przeczytac regulamin i przedstaw sie w odpowiednim dziale powinno pomoc, prawda Panowie :roll:
Bartosz_n
Forumowicz
Posty: 728
Rejestracja: 13 wrz 2011, 16:32
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9.TDI
Skąd?: Warszawa

[1M] Komputer pokładowy

Post autor: Bartosz_n »

tak tak na początek należało by się przywitać w odpowiednim dziale
czajniq
Forumowicz
Posty: 3
Rejestracja: 08 lis 2011, 14:55

[1M] Komputer pokładowy

Post autor: czajniq »

Misja zakończona powodzeniem, dziękuję za zwrócenie uwagi, doceniam.

Wracajac do tematu


czajniq pisze:Siemanko, do dziś komputerek w toledzinie mi śmigał pięknie ale strzeliła mi rolka napinacza, wymienilem rolkę, pasek i olej i teraz wyświetla tylko godzinę. Cóż to może byc Panowie? Mechanik co to robił "nie ma pojęcia"
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1M] Komputer pokładowy

Post autor: szymekgd »

czajniq, moze mechanik rozpial/poluzowal zlacza w wiazsce?
siwy_a1
Forumowicz
Posty: 326
Rejestracja: 25 lis 2009, 01:25

[1M] Komputer pokładowy

Post autor: siwy_a1 »

Scyzor ładowałeś akumulator na odpalonym silniku???
siwy_a1
Awatar użytkownika
Kitaj
Forumowicz
Posty: 2816
Rejestracja: 01 lip 2008, 23:52
Auto: E46 330xd/A6 C5 2.8
Model: M57D30/2.8 ALG
Skąd?: Okolice Oławy

[1M] Komputer pokładowy

Post autor: Kitaj »

siwy_a1 pisze:Scyzor ładowałeś akumulator na odpalonym silniku???


to tak sie wgl da ? :shock: bez komentarza...
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1M] Komputer pokładowy

Post autor: szymekgd »

Wg. mnie kolega nie mogl odpalic i uzyl urzadzenia rozruchowego.
Awatar użytkownika
Scyzor
Forumowicz
Posty: 134
Rejestracja: 08 lis 2011, 14:54
Auto: VW Golf 3 Variant
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Belgia

[1M] Komputer pokładowy

Post autor: Scyzor »

siwy_a1 pisze:Scyzor ładowałeś akumulator na odpalonym silniku???


Absolutnie ze nie.

Dokladnie jak mowi szymekgd, auto odpalalo ciezko na rozgrzanym silniku. Podlaczylem prostownik i ustaliwem na rozruch. Auto odpalilo za raz.

Zgasilem auto i zostawilem na noc prostownik na 30A.
ODPOWIEDZ