[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: Sony »

Wracając do właściwego tematu, zrób logi VAGiem, wrzuć do odpowiedniego wątku na forum i wtedy będzie można coś więcej powiedzieć czemu raz auto dynamiczniej przyśpiesza, a innym razem mniej dynamicznie.
Ostatnio zmieniony 16 sie 2011, 08:48 przez Sony, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
dominik
Forumowicz
Posty: 1167
Rejestracja: 04 cze 2009, 21:35
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Kraków

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: dominik »

Witam. Poszukuję podpowiedzi.... mój tolek od jakiegoś dawnego czasu łapie muła.... nie jest to jakiś wielki muł ale dla kierowcy odczywalny. Przyspieszenie jest nie takie jak powinno być, silnik w kabinie słychać głośniej i spalanie idzie w góre. Czasami jest ok, auto ma powera i fajnie idzie i jest cicho. Wyczyściłem już dolot, zmieniłem przepływke, filtry, sprawdziłem turbo i dmucha dobrze i dalej tak jest.... gdzie jeszcze mogę szukać przyczyny??
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: szymekgd »

Wtryski, zawor przestawiajacy kat wtrysku w pompie ?
Awatar użytkownika
dominik
Forumowicz
Posty: 1167
Rejestracja: 04 cze 2009, 21:35
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Kraków

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: dominik »

a jak by coś z wtryskami było to niepowinien czasem kopcić ??
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: szymekgd »

dominik, niekoniecznie, moze jakis syf je przytyka.
Awatar użytkownika
dominik
Forumowicz
Posty: 1167
Rejestracja: 04 cze 2009, 21:35
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Kraków

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: dominik »

szymekgd, byłem u gościa i pomysł jego taki: wtryski lub sterowanie pompy paliwa. Mówił że lubią się tam jakieś opiłki dostać i się zacina sterowanie. Narazie zainwestowałem w preparat do czyszczenia wtrysków. A co do wszystkich parametrów to były w normie ale akurat w ten dzień tolkowi chciało się jeździć.
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: szymekgd »

Pompa steruje nastawnik,jest on podatny na opilki i syf w paliwie,ale objawy do konca nie pasuja,silnik powinien raczej przerywac, a nie ´lapac mula´.

ps. chyba,ze mechanik myslal o zaworze n109, ten mozna smialo przeczyscic, a odpowiada za odcinanie paliwa.
Awatar użytkownika
Dayanka
Forumowicz
Posty: 89
Rejestracja: 04 sty 2009, 12:54

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: Dayanka »

hej. a u mnie co może być? jakieś 5 miesięcy temu, właśnie miałam objawy takiego przerywania podczas przyśpieszania, jakby duszenia się auta, szarpania? i oczywiście brak też mocy.... Została wyczyszczona wtedy turbina, i było pięknie ładnie, ale znowu zaczęło się to samo dziać.
Diabła Wart Ten Mężczyzna, Który Nie Wie Czego Chce!
Awatar użytkownika
Maestro_86
Forumowicz
Posty: 574
Rejestracja: 16 mar 2011, 18:40
Auto: Audi A4 B6
Model: 1.9 TDI AWX
Skąd?: Kielce

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: Maestro_86 »

Dayanka,
Przyczyn może być mnóstwo.
Zacznij od najprostszych.
-filtr paliwa
-filtr powietrza
-przepływomierz
-zawór N75

Najlepiej podpiąć pod VAG i odczytać wartości.
Fuck false, true love, and enjoy life ! ;
Moja Seacina :) http://toledoclubpolska.pl/viewtopic.php?t=4758
I Audiczka... http://toledoclubpolska.pl/viewtopic.php?t=7432
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: szymekgd »

Dayanka, po czyszczeniu jezdzilas dynamicznie, czy uprawialas PSJ? Mysle, ze turbo do ponownego czyszczenia lub regeneracji...Czasami czyszczenie pomaga na krotko, a przy nie zaslepionym egrze nawet na bardzo...
ODPOWIEDZ