OK. Nigdy tego nie robiłem ale mam kumpla co mi pożyczy kabelek to spróbuję coś zrobić.
Exotic napisz mi tylko jakieś wskazówki odnośnie tych logów. Jakieś kanały czy coś, bo jestem z tego tematu zupełnie zielonkawy... Z tego co gdzieś tam wyczytałem to muszę na III biegu od 1500rpm do 4200 z gazem w podłodze. Logi statyczne też mam zrobić?
Witam,
miałem problemy z przeładowaniem turbo po regeneracji turbinki wymianie zaworka N75 oraz wymianie gruszki od turbo (stara przerdzewiała) sprawa z przeładowaniem zapomniana ale zauważyłem że w pewnych zakresach obrotów nie czuć że by turbo śmigało w pełni swoich możliwości - autko nie przyspiesza i strach na trasie czasem brać się za wyprzedzanie. Nasuwa się pytanie czy cięgno gruszki powinno być wyregulowane i ewentualnie gdzie mógłbym taką regulację przeprowadzić najlepiej Lublin, okolice ??
Jarek z Lublina, nowa gruszka powinno byc wyregulowana do turbiny, mozesz samemu to zrobic, logujesz dynam. kanal 011, analizujesz wartosci dolad. i wspolcz wyplen. n75, w razie potrzeby skracasz ciegno i robisz ponowny log, o niuanse techniczne pytaj kolege Sznurek ma duze doswiadczenie
Jarek z Lublina, Zanim coś kręcić musisz się podpiąć pod komputer i dynamiczne logi porobić, by mieć jakiś zarys co jest nie tak z samochodem twoim, bez tego możemy gdybać, więc zanim tego nie uczynisz to nie warto wkręcać-skręcać sztangi.
witam mam pytanie wyskakuje mi przeladowanie turbiny i bede sie umawiac z mechanikiem na jej czyszczenie obiawy sa typowe ze w 4 biegu przy wysokich obrotach i osiagnieciu 130 -150 ja odcina ale jest jeszcze jedna sprawa ze niekiedy z pierwszych biegow zabiera ladnie i przyspiesza niezle a niekiedy niema takiego przyspieszenia moze to byc sprawa tych zapieczonych lopatek ??:)
W takiej sytuacji pozostaje Ci zapytać jej
Powinna wiedzieć coś więcej na ten temat, szklana kula prawdę powie
A tak poważnie to podstawą są logi, bo tak to można obstawiać gruszkę, zaworek N75 bądź j/w zapieczona geometria.