Witam. A ja zupełnie z innej beczki.
Mam problem ze śrubami mocującymi kasetkę zamka. Mianowicie tam są śruby Torx'y i z jednej strony nie miałem zaślepki i jest ona zardzewiała i za cholerę nie chce się odkręcić a z drugiej jest zaślepka ale mimo wszystko przy odkręcaniu to "oczko" w śrubie się wyrobiło i gdy kręcę to się ślizga . Macie jakieś pomysły co z tym zrobić żeby można było to spokojnie odkręcać? myślałem żeby zalać klej do tego oczka włożyć śrubokręt i poczekać aż to wszystko zastygnie i wtedy próbować. Co mi możenie poradzić innego. Nie wiem jak się dobrać do tego.
Następnym razem znajdź odpowiedni temat i dopisz się do niego zamiast pisać gdzie popadnie.
Ostatnio zmieniony 14 wrz 2011, 00:24 przez agamiarz, łącznie zmieniany 1 raz.
Kolego ja miałem podobny problem tyle że ze śrubami mocującymi rygiel od zamka. Też mi się oczko w śrubie wyrobiło bo to jest śruba spline i klucz do niej powinien mieć 12 wypustek a torx ma tylko 6. Po wielu próbach jedynym odpowiednim i zarazem działającym sposobem okazał się sprawdzony młotek i płaski śrubokręt - taki z miejscem na płaski klucz żeby go obrócić. Bierzesz płaski śrubokręt troszkę szerszy niż oczko w śrubie i najprościej mówiąc wbijasz go w śrubę a potem bierzesz klucz na ten śrubokręt i nie ma bata musi puścić (a do tego trochę WD40)
Ja tez dołączam sie do pytania. U mnie okazało sie,że dlatego nie wykrywało otwartych drzwi i centralka nie zamykała drzwi kierowcy od środka jak siedziałem bo płytka, która jest w środku zamka była cała "skisła". Polutowałem wszystkie połączenia itd ale czuje ze nie starczy to na lata i trzeba nowy zamek zakupić
Ja kupiłem taki: http://allegro.pl/vw-passat-b5-golf-iv- ... 50033.html i hula aż miło. Działa oświetlenie drzwi i wnętrza po otwarciu. Zamek zamyka i otwiera tak z kluczyka jak i z pilota. Ja dodatkowo przed wymianą, nowy zamek uszczelniłem silikonem na krawędziach plastikowej obudowy, żeby wilgoć nie dostała się do płytki z krańcówkami