zamek juz odebrałem tyle tylko ze jest nowszej generacji i inaczej sie go mocuje trzeba go wcisnąć mocniej ja tego niewiedziałem i wypadła mi taka metalowa częśc co trzyma wkładke i musiałem rozebrać drzwi zeby to wyjąć ale cos zle poskładałem i działa tylko drzwi nieotwiera ale w wolnej chwil znowu rozbiore
witam!
mam problem z zamkiem,padł mi mikrostyk(czesta przypadłosc w naszych autach...)
bede musiał wyminic,tutaj u mnie w miescinie za uzywany wołaja 150zł,ale znalazłem na allegro fabrycznie nowy zamek za 119zł (cos tanio)
http://www.allegro.pl/item753480966_now ... rakow.html w zwiazku z tym mam pytanko-czy ktos juz montował te zamki/czy one sa cos warte?czy to tandetna podroba?i lepiej kupic uzywany?
pozdrawiam!
dzieki!ale tez mam po przekreceniu kluczyka w zamku-zamykaja sie tylko drzwi kierowcy ,natomiast z pilota zamykaja sie wszystkie drzwi!pewnie to wina zamka!?,dlatego zastanawiam sie nad wymiana zamka!?
mirekb pisze:dzieki!ale tez mam po przekreceniu kluczyka w zamku-zamykaja sie tylko drzwi kierowcy ,natomiast z pilota zamykaja sie wszystkie drzwi!pewnie to wina zamka!?,dlatego zastanawiam sie nad wymiana zamka!?
to tez może być micro. U mnie co jakiś czas micro zadziałało i wtedy kluczyk w zamku zamykał wszystkie drzwi i domykał szyby. Teraz mogę to zrobić tylko z pilota, bo micro padło na amen
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50 www.rbauto.eu
Zapraszamy
Problemem zamków w naszych tolkach jest wilgoć, która dostaje się do środka zamka. W obudowie zamka znajdują się mikrostyki, ( ich budowa to raczej jak konstrukcja cepa i rzadko trzeba je wymieniać ) ale również i płytka drukowana ze ścieżkami elektrycznymi. Ścieżki te murszeją i przestają przewodzić sygnały ze styków ( czujników ) do modułu komfortu. Wystarczy po powierzchni płytki poprowadzić cienkim drutem ( ze względu na małą ilość miejsca ) np. srebrzanką, połączenia między punktami początkowymi i końcowymi ścieżek.
Przewody można zalać lakierem do paznokci lub cienką warstwą silikonu, w celu zabezpieczenia przed ewentualnym zwarciem i wilgocią.
Wykonałem w ten sposób naprawę 2 przednich zamków w swoim autku i wszystko działa jak nowe. Powodzenia.
imnh pisze:Problemem zamków w naszych tolkach jest wilgoć, która dostaje się do środka zamka. W obudowie zamka znajdują się mikrostyki, ( ich budowa to raczej jak konstrukcja cepa i rzadko trzeba je wymieniać ) ale również i płytka drukowana ze ścieżkami elektrycznymi. Ścieżki te murszeją i przestają przewodzić sygnały ze styków ( czujników ) do modułu komfortu. Wystarczy po powierzchni płytki poprowadzić cienkim drutem ( ze względu na małą ilość miejsca ) np. srebrzanką, połączenia między punktami początkowymi i końcowymi ścieżek. Przewody można zalać lakierem do paznokci lub cienką warstwą silikonu, w celu zabezpieczenia przed ewentualnym zwarciem i wilgocią. Wykonałem w ten sposób naprawę 2 przednich zamków w swoim autku i wszystko działa jak nowe. Powodzenia.
Zamiast cienkich drucików można użyć kleju na bazie srebra (lub innego metalu). To ten sam patent co z "ołówkiem grafitowym" (jak ktoś siedzi w informatyce to wie o co chodzi - kupuje sie tańszy (wolniejszy) procek, łączy, lub rozłącza odpowiednie ścieżki i mamy ten szybszy )
dzieki!dzieki! sprobuje cos pokombinowac z tym nieszczesnym zamkiem!
a do tego zamka nowego na allegro(link powyzej),moze ktos cos wie,na ile sa one dobre?
pozdrawiam!