[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
damikr
Forumowicz
Posty: 57
Rejestracja: 06 maja 2011, 11:19

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: damikr »

Witam!
mam taki problem iż osotanio jak mechanik wymieniał mi tarcze z tyłu i ręczny to powiedział że auto ma strasznego muła (ja zbytnio tego nie odczuwam bo poprzednio miałem Corse z 45Konnym silnikiem) ale może rzeczywiście te 110KM jakieś słabe...Co może być temu winne. (Jak wracałem z Łodzi to na osiągłem tylko ok.150km/h...a pedał w podłodze...)
Słyszałem że jak turbo to się silnik nie wkręca powyżej 3000 obr./min a ja z tym nie mam problemu...Co to może być Moze ten zawór N75 jak tak to gdzie to jest i czy to pomoże ?

Pozdro.
Awatar użytkownika
peter174
Zasłużony
Posty: 634
Rejestracja: 01 sie 2008, 13:24
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASZ
Skąd?: Białystok

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: peter174 »

150 to deko małowato ..warto podpiac pod VAG i zrobic logi dynamiczne wowczas mozna bedzie cos wiecej powiedziec
[center][you] jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to[/center]
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: Sony »

damikr, ja obstawiam przepływomierz. Miałem podobnie, V-ty bieg i max 160-170... Z tym, że obroty miałem max rzędu ok. 3400 ;)

Po wymianie jak ręką odjął.
Awatar użytkownika
damikr
Forumowicz
Posty: 57
Rejestracja: 06 maja 2011, 11:19

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: damikr »

No i podłączyłem go pod kompa i...
NIC komputer nie pokazał mi żadnego błędu z czego się trochę ciesze lecz... dlaczego auto się wolno zbiera ? Może mam założony jakiś kaganiec czy cuś...
Pozdro
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: Sony »

damikr, robiłeś logi statyczne i dynamiczne ?
Awatar użytkownika
damikr
Forumowicz
Posty: 57
Rejestracja: 06 maja 2011, 11:19

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: damikr »

Powiem ci tak: szczerze powiedziawszy nie wiem :) bo pod kompa mi go podłączał zaprzyjaźniony mechanik bo ja póki co nie mam możliwości podłączenia auta.
Jutro się go spytam czy to robił a jak nie żeby to zrobił to wtedy coś więcej napiszę.
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: Sony »

damikr, jeśli nie ruszał się nigdzie autem to wątpię żeby to sprawdził. Logi dynamiczne robi się a trakcie jazdy...
luki44
Forumowicz
Posty: 31
Rejestracja: 16 wrz 2009, 19:55

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: luki44 »

Witam
koledzy mam następujące problemy

po pierwsze samochód jakby zamulał czasami, np. raz jade 1500 obr. na 3 czy 4 i gdy cisne to słabo idzie, a raz te 1500 na 5 i ładnie się zbiera. Czemu tak jest?


Cut by Tony - jeden problem jeden post!



Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 16 sie 2011, 08:45 przez luki44, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: Sony »

luki44, w sprawie tych obrotów to najlepiej porób logi statyczne i dynamiczne :)
Ja nie radzę dawać gaz w podłogę przy niskich obrotach, bo cierpi na tym koło dwumasowe.
Ostatnio zmieniony 16 sie 2011, 08:46 przez Sony, łącznie zmieniany 1 raz.
luki44
Forumowicz
Posty: 31
Rejestracja: 16 wrz 2009, 19:55

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: luki44 »

Sony, gazu w podłogę nie daje, tylko po prostu czuje, że raz samochód jest bardziej dynamiczny, a raz mniej.
ODPOWIEDZ