kornat pisze:A ja mam takie pytanie. Po zaślepieniu turbina szybciej się kręci, czy się szybciej nie zużyje? a ja chciałem dla testu zaślepić ten wężyk który idzie od N18 do EGR ale nie wiem czy w taki sposób coś się zmieni. Co o tym myślicie?
Kurde dopiero teraz doczytałem Możesz jakieś fotki zapodać o którym wężyku mowa ?szymekgd pisze:Dobra, wyciagnalem z trojnika zasilanie podcisnieniem n18, wlozylem zaslepiony odcinek wezyka i nastala bloga cisza Jednym slowem, po zaslepieniu egr'a dodatkowo robimy powyzsza czynnosc i nie zauwazamy zmiany.
szymekgd pisze:Jezeli masz szczelny zawor egr to po zdjeciu z niego i zaslepieniu wezyka z n18 teoretycznie masz odlaczona recyrkulacje spalin,
kornat pisze:szymekgd pisze:Jezeli masz szczelny zawor egr to po zdjeciu z niego i zaslepieniu wezyka z n18 teoretycznie masz odlaczona recyrkulacje spalin,
Właśnie teoretycznie niby tak ale po coś się zaślepia jeszcze na łączeniu EGR z turbiną. Spróbuję i sprawdzę co z tego wyjdzie jak się pogoda poprawi.
Sony pisze:Kurde dopiero teraz doczytałem Możesz jakieś fotki zapodać o którym wężyku mowa ?szymekgd pisze:Dobra, wyciagnalem z trojnika zasilanie podcisnieniem n18, wlozylem zaslepiony odcinek wezyka i nastala bloga cisza Jednym slowem, po zaslepieniu egr'a dodatkowo robimy powyzsza czynnosc i nie zauwazamy zmiany.