Poszukaj na forum uzytkownika z Krakowa ktory posiada interfejs, podlaczenie i zczytanie bledow to kilka minut, a do zlogowania auta potrzebny jest tylko prosty odcinek drogi..
ps. jezeli nie ma nawrotow "choroby" to zapomnij o sprawie
szymekgd, bo podłączałem pod vag-a i pokazał zbyt wysokie ciśnienie doładowania, N75 podmieniałem i jest ok, węzyki nowe, grucha była wymieniana a turbo czyszczone co jescze moze tam siedzieć?
lukasz070788: Robiles log dynamiczny 011? Ja bym zrobil, porownal do poprawnego i nastepnie wyregulowal sztange gruszki, tak jak wczesniej pisalem, do prawidlowych. cisnien. Ew. zlogowal dynam. 011 przy odlaczonym cisnieniu od gruchy (min dolad) i podlaczonym bezposrednio z serwa (max dolad) i ocenil zakres pracy kierownic.
Sam czysciles kierownice? Podobno jak w plaszczyznie po ktorej "chodza" kierownice sa wyzlobienia to nalezy je idealnie zeszlifowac, w innym przypadku lopatka/i moga nie do konca sie skladac i auto czasmi potrafi zlapac awaryjny.
szymekgd, właśnie możesz mi wytłumaczyć krok po kroku jak zrobić ten log dynamiczny? bo mam dostęp do vaga... Czy gruszka mogła się sama rozregulować skoro działała wcześniej ok? kierownice czyściłem sam, w gorącej części muszli faktycznie były minimalne wyżłobienia od kierownic, czym je mogę zeszlifować?
Witam 3 miechy temu nabyłem Toledo 19 TDI 110 km auto sprowadzone zadbane ,zresztą bardzo wybrzydzałem i trafiłem . Miałem kolesia z kompem i czujnikiem lakieru ,FURMANKA JAK SIĘ PATRZY. wiadomo pełna obsługa , wymiana płynów oleju cały rozrząd ,napinacze rolki prowadzące ,filtry . no i w trasę i co pierwsze skrzyżowanie pedał w podłogę włączam się do ruchu nagle kupa białego dymu brak mocy .K...a!!!!
pierwsza myśl pasek rozrządu , zjechałem na bok zgasiłem i po chwili wszystko gra telefon do mechaniora oględziny i mówi nie wiem dał pare kontaktów do tych co polonezy mają w jednym palcu . Diagnoza u jednego na bank turbo drugi pompa . wiec sprawy trzeba wziąć w swoje ręce i wam to radze .
1 sprawdzić zawór zwrotny od zasilania w tzw pompie paliwa ,u mnie się zawiesił tak że niepuszczał paliwa całym zakresem ani go nie trzyamał
[ Dodano: 2011-06-20, 10:57 ] 2 Sprawdzić czy paliwo w przewodzie przezroczystym nie jest z pęcherzykami powietrza. jeśli jest tam powietrze to na pewno jest to zawór zwrotny w pompie paliwa lub w co wątpię przewody od magistrali do pompy są walnięte
3 Na zgaszonym silniku ściągamy wybiorczo te małe przewody gumowe od sterowania zaworami np. N75 i za pomocą zapałki sprawdzamy ich czystość białym do środka jeśli jest syfek kupujemy 2 metry odpowiednich przewodów tniemy na wymiar wymieniamy wszystkie.
4 bierzemy WD40 lub inny środek byle nie H2SO4 i obficie kąpiemy zawór N75 ja to zrobiłem na starych przewodach jest mały problem z odpaleniem ale po chwili odpala jest mała zadyma małe obroty bez gazu aż się uspokoi i jedziemy na trasę rozgrzewamy silnik powoli z sercem gdy pokarze 90 stopni na 3 biegu ja wracałem go do 4,999 obrotów i pompujemy gazem podłoga ,noga z gazu ja zrobiłem tak 40 km
[ Dodano: 2011-06-20, 11:20 ] wymieniłem przewody i cud jestem do przodu za turbinę pompę i robociznę znachorów
5 Potrzebny jest gość z komputerem tylko taki co potrafi go używać mały reset trasa z nim i pełna diagnoza , koleś podpinał się przed moimi zabiegami i stwierdzał to co w większości opisanych przez was przypadków . Po drugim po drugim podpięci auto miało normalne wskazania i jest git
ps. zapomniałem trzeba też sprawdzić paluchami czy dźwignia od zmiany geotermij łopatek turbiny , da się poruszać w pełnym zakresie bez większego wysiłku boi mogą być przypadki strasznie Z......o turbo ale to się rzadko zdarza lub jeśli są wielkie przebiegi
POWTARZAM RÓBCIE TO Z GŁOWĄ A UDA SIĘ
POZDRAWIAM I ŻYCZĘ POWODZENIA
[ Dodano: 2011-06-20, 11:23 ] TZW .POMPA PALIWA CHODZI MI O TĄ W ZBIORNIKU PALIWA
Witam i przepraszam pisałem pełen dumy z siebie , swoich czynów i w afekcie nie przewitałem się z WAMI
Nie ukrywam że studiowałem długo to co pisaliście i powiem z całą pewnością , warto się z wami kumplować
POZDRO DLA WSZYSTKICH CO ŚMIGAJĄ SEACIORAMI A W SZCZEGÓLNOŚCI TOLKAMI
JAK COŚ TO ŚMIGAJCIE DO MNIE JAK COŚ WIEM TO PODPOWIEM
GRZANA