Grzebanie nasze codzienne

Luźne gadki o wszystkim
Awatar użytkownika
mlody158
Forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 22 lis 2008, 17:59

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: mlody158 »

Dziś naprawa kierunkowskazów, winny był przełącznik zespolony-wymieniłem na nowszy od Leona "ślizgowo-stykowy" produkcji niemieckiej, zamontowany był stykowy brytyjski. Problem pojawił się jakiś czas temu z efektem nie włączania się kierunku lewego tylko bzyczał przekaźnik w przerywaczu w prawo działało. Jeździłem jakiś czas z dorobionym guzikiem koło tunelu środkowego, ale powiedziałem dziś dosyć. Do tego montaż plastików, przerywacza, radia itp. Przy okazji wymiana kierownicy na skórzaną.

Obrazek
Awatar użytkownika
bartekmk
Forumowicz
Posty: 1669
Rejestracja: 05 mar 2011, 20:55
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV++
Skąd?: Katowice

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: bartekmk »

wymiana czujnika temperatury plus dolewka płynu g12, miało sie wylać 200ml a wylało sie ponad pół litra:D ale wskazówka przynajmniej działa jak powinna ;]
kuba88w
Forumowicz
Posty: 535
Rejestracja: 10 sty 2011, 16:40
Auto: Lexus IS 200
Model: 2.0 R6
Skąd?: Ustrzyki Dln.

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: kuba88w »

Wymiana filtrów powietrza na MANN i przeciwpyłkowy na MANN z węglem aktywnym
Awatar użytkownika
Regi83
Forumowicz
Posty: 87
Rejestracja: 02 cze 2010, 17:23

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Regi83 »

Wymiana klocków tył, reperatorki zacisków i wymieniony płyn hamulcowy.
Awatar użytkownika
koti
Zasłużony
Posty: 1394
Rejestracja: 04 sie 2008, 16:50
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Grójec

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: koti »

Sprawdzenie i napełnienie klimatyzacji - 120 zł.
Seat Toledo II, 1.9 TDI 110 KM ASV, 2000r.
Awatar użytkownika
Wyplosz
Forumowicz
Posty: 868
Rejestracja: 11 cze 2010, 12:01
Auto: TOLEDO 1M
Model: AGZ
Skąd?: Krosno / Rzeszów / Stalowa Wola

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Wyplosz »

wstępne zestrojenie Tolka po drobnych modach <zygi>

[ Dodano: 2011-05-21, 18:55 ]
wyczyszczenie chłodnicy z kamienia, wymiana płynu chłodzącego na dynagel, lekkie podreperowanie osłony spodniej, wymiana części wężyków podciśnienia reszta w najbliższym wolnym czasie,
- Miałeś kiedyś marzenia ??
- Tak miałem zostać kierowcą rajdowym
- I co ?
- I zostałem piratem drogowym :D
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Sony »

Ja dziś zawitałem na stację diagnostyczną celem sprawdzenia zawieszenia, bo za jakiś 1.000 km czeka mnie grubsza wizyta u mechanika i chciałem wiedzieć czy w zawieszeniu również coś będę miał do wymiany.

Przejechałem już ok. 33.000km Tolkiem, a w zawieszeniu wymieniałem jedynie gumy na stabilizatorze, więc ciekaw byłem co diagnosta powie.

Ku mojemu pozytywnemu zaskoczeniu do wymiany mam jedynie tuleję lewego wahacza, która delikatnie już zaczęła na obrzeżach pękać :) Reszta w najlepszym porządku, amortyzatory wyszły mi ponad 80% 8-)

Koszt diagnostyki -> 30 PLN :P
Świadomość, że zawieszenie jest w dobrym stanie -> BEZCENNE :D
Awatar użytkownika
remiq
Zasłużony
Posty: 2973
Rejestracja: 04 kwie 2009, 21:55
Auto: Passat B5/Octavia 1U
Model: 1,9TDI AJM/1,9TDI AGR
Skąd?: Świętochłowice

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: remiq »

Dałem wymienić tuleję przednią prawego wahacza i łącznik stabilizatora. Reszta OK. Teraz czeka mnie przegląd. Myślę, że przejdzie bez problemów.
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ

Były: Seat Toledo 1/,6i=>1,9D '94 |Audi 80 B4 2,0E '91 | Citroen Saxo 1,5D '99
Jest: Volkswagen Passat B5 1,9TDI '00 | Skoda Octavia 1U 1,9TDI '99
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: szymekgd »

Nie uwazacie, ze wymiany jednej tuleji to wyrzucanie kasy w bloto? W ten sposob duzo szybciej dobija sie druga i pozniej ta sama robota i nastepne ustawianie zbieznosci. Dla mnie min. wymiana to obydwie tuleje, sworzen i lacznik...
Awatar użytkownika
remiq
Zasłużony
Posty: 2973
Rejestracja: 04 kwie 2009, 21:55
Auto: Passat B5/Octavia 1U
Model: 1,9TDI AJM/1,9TDI AGR
Skąd?: Świętochłowice

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: remiq »

U mnie po raz trzeci od kupna padła ta sama tuleja pomimo robienia zbieżności... Jak będzie czas, to rozbiorę całe zawieszenie i powymieniam wszystko, albo pojadę, żeby mi punkty kontrolne sprawdzili w ASO, bo to jest jedyny element zawieszenia, który się u mnie regularnie zużywa.
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ

Były: Seat Toledo 1/,6i=>1,9D '94 |Audi 80 B4 2,0E '91 | Citroen Saxo 1,5D '99
Jest: Volkswagen Passat B5 1,9TDI '00 | Skoda Octavia 1U 1,9TDI '99
ODPOWIEDZ