witam. Panowie mam problem z lewym zaciskiem z tyłu(chyba). Ogólnie wygląda to tak: zaczęło mi trzymać lewe koło z tyłu i postanowiłem się za to zabrać bo dodatkowo piszczało... gdy rozebrałem prawy tył było wszystko ok ale już po lewej stronie porażka. zaśniedziały te blaszki co się klocek po nich ślizga i efekt był taki że wewnętrznego klocka zjechało do zera a zewnętrznego pół ścięło. więc założyłem nowe klocki, oryginalne i już nie trzyma koła ale jak się tarcza zagrzeje to do póki nie rozpędzę się do 50km/h to cholernie piszczy. Dodam że przy skręcaniu w np lewo wycisza się to i już po manewrze dalej piszczy. Myślicie że tarcza się przypociła i daje takie odgłosy?? jakie macie pomysły?
no to masz malutki problem. mogla tarcza dostac ;/ ja mam taki problem w 1l ze nie moge wkrecic prawego tłoczka zeby zalozyc nowe klocki i tez nie wiem co zrobic ;/
witam ja się nie znam na tym . ale też mam kłopot z lewym zaciskiem nie chce odbijać tarcza się grzeje i postanowiłem wymienić cały zacisk a w związku z tym pytanie czym się różni zacisk toledo II a polo z 2009 wizualnie niczym czy może średnicą tłoczka .pozdrawiam
Sprawdźcie linki od ręcznego bo często osnowa się uszkadza i pancerz rdzewieje, widać to po zgrubieniach na lince. Ja mam właśnie linkę do wymiany u siebie i można zauważyć, że tylna prawa tarcza jest wyraźnie cieplejsza od innych.
Witam, a ja mam taki problem, wsiadam któregoś pięknego dnia do auta (toledo II 1,6, 100 km) i zaczynam ruszać po czym hamuje i pedał hamulca wpadł prawie do podłogi, ale jak go naciskam to rośnie, tak też jest na zimnym silniku wysiadłem i odkręciłem zbiorniczek z płynem płyn jest, możecie zasugerować co może być ?
kolego moim zdaniem zapowietrzyl się Tobie układ hamulcowy. Podjedż do mechanika to ci go odpowietrzy albo jak masz checi i z 20 minut czasu to mozesz to sam zrobic