Dlaczego chcemy wywalić EGR?

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kitaj
Forumowicz
Posty: 2816
Rejestracja: 01 lip 2008, 23:52
Auto: E46 330xd/A6 C5 2.8
Model: M57D30/2.8 ALG
Lokalizacja: Okolice Oławy

Dlaczego chcemy wywalić EGR?

Post autor: Kitaj »

Wsadz w niego kulke z łozyska ;-)
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Dlaczego chcemy wywalić EGR?

Post autor: szymekgd »

Albo zdejmij koncowke z N18 ;)
Awatar użytkownika
strus90
Forumowicz
Posty: 69
Rejestracja: 29 mar 2011, 08:12
Auto: Daewoo Lanos
Model: 2.0 Turbo
Lokalizacja: Nasielsk

Dlaczego chcemy wywalić EGR?

Post autor: strus90 »

Ja zaslepialem EGR w moim DU bo szarpal mi jak jechalem stala predkoscie ponizej 2tys. Mechanik sprawdzal go na komputerze i nic nie mogl poradzic (twierdzil ze cos z przeplywomierzem). Po zaslepieniu wszystko jest OK. Znajomy mowil ze to nie prawdza, za zaslepienie EGR nie daje efektu... Moze nie daje pod warunkiem ze zawor jest sprawny, ale napewno nie zaszkodzi.

Jesli ktos ma mozliwosc to prosze o fotke ktora pokazuje gdzie znajde EGR w Toledo I 1.9 90-konny. Bo widzialem zdj w tym temacie ale to chyba silnik 110konny.
Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Daewoo Leganza 2.5v6 205KM & 245NM -> Opel Vectra GTS 3.2v6 211KM & 300NM
Seat Toledo II 1.9TDI 200KM & 400NM -> VW Pasat B6 1.9TDI ~175KM & 350NM
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4524
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Lokalizacja: Zabrze

Dlaczego chcemy wywalić EGR?

Post autor: Roxon40 »

No to jak mowa o DU to u mnie na szczęście tego ustrojstwa jeszcze nie było :)
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
S
Szymek08
Forumowicz
Posty: 1687
Rejestracja: 22 sie 2009, 17:18
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF+
Lokalizacja: Piła

Dlaczego chcemy wywalić EGR?

Post autor: Szymek08 »

ERG w 1.9 TDI 90KM AGR jest dokładnie w tym samym miejscu co w 110KM ASV i AHF. Przynajmniej z tej wiedzy ktorą ja posiadam.
Awatar użytkownika
Radar
Forumowicz
Posty: 226
Rejestracja: 13 wrz 2010, 21:27
Auto: Toledo
Model: 1L
Lokalizacja: Międzyzdroje

Dlaczego chcemy wywalić EGR?

Post autor: Radar »

Zawór EGR zaślepiony,jedyne co zauważyłem to wolniejsze nagrzewanie się silnika.Ekologia to ZŁO.
Był Tolek 1L AFN jest Tolek 1M AHF
a
adamwwy

Dlaczego chcemy wywalić EGR?

Post autor: adamwwy »

Miałem nieprzyjemność czyścić kolektor dolotowy w Vento 1.9 1Y z przebiegiem prawie 290kkm. Garście tego syfu wybierałem... Nie myślałem, że aż tak może być zabrudzony. Różnice po czyszczeniu i zaślepieniu są talko takie, że głośniej pracuje i jak mu docisnę to lepiej przyśpiesza. Zaślepiłem to jak najszybciej i zrobię to w każdym aucie jakie będę miał.
Awatar użytkownika
Wyplosz
Forumowicz
Posty: 868
Rejestracja: 11 cze 2010, 12:01
Auto: TOLEDO 1M
Model: AGZ
Lokalizacja: Krosno / Rzeszów / Stalowa Wola

Dlaczego chcemy wywalić EGR?

Post autor: Wyplosz »

lepiej przyśpiesza bo wyczyściłeś kolektor, a po drugie nie 1Y tylko 1Z ;-)
- Miałeś kiedyś marzenia ??
- Tak miałem zostać kierowcą rajdowym
- I co ?
- I zostałem piratem drogowym :D
B
Bonbini
Forumowicz
Posty: 955
Rejestracja: 11 paź 2009, 02:38
Auto: Był 1L
Model: 1.9 1Y
Lokalizacja: Gdynia

Dlaczego chcemy wywalić EGR?

Post autor: Bonbini »

Wyplosz pisze:lepiej przyśpiesza bo wyczyściłeś kolektor, a po drugie nie 1Y tylko 1Z


1Y to u mnie ;-) Mój mechanik stwierdził, że u mnie nie ma sesnsu czyścić kolektora wylotowego za silnikiem, bo nic tam się nie zbiera i ma to znikomy wpływ na dynamikę wolnossaka z 16V :mrgreen:
Awatar użytkownika
Wyplosz
Forumowicz
Posty: 868
Rejestracja: 11 cze 2010, 12:01
Auto: TOLEDO 1M
Model: AGZ
Lokalizacja: Krosno / Rzeszów / Stalowa Wola

Dlaczego chcemy wywalić EGR?

Post autor: Wyplosz »

Bonbini, więc 1Y to silnik diesla bez turbo tak??
- Miałeś kiedyś marzenia ??
- Tak miałem zostać kierowcą rajdowym
- I co ?
- I zostałem piratem drogowym :D
ODPOWIEDZ