Roxon40 pisze:No za to ja mam odwrotny problem. Jak zabrać się za montaż. Mam wszystkie potrzebne części i najważniejsze to jak zabrać się za montaż tej łapy? Czy muszę cały tunel ściągać czy jakoś go poluzować ?
Jak nie masz w tunelu tej podstawy podłokietnika , która zamontowana jest na 3 śrubach to obawiam się że bez zdejmowania tunelu sie nie obejdzie. A jak podstawa jest, to wystarczy wcisnąć tam łapę (nogę) podłokietnika i od strony zapalniczki dokręcić taki ruchomy zaczep za pomocą śruby, ja tam akurat imbus ale gwint wygląda na 10-12. Ciężko to opisać bo to dość skomplikowane, zanim to rozkręciłem to troche mi zeszło, ale jak już dojdziesz o co tam biega to naprawdę proste... wstaw jakieś foto to może lepiej uda mi sie pomóc... ja mówię oczywiście o oryginalnym podłokietniku....
[ Dodano: 2011-04-13, 14:13 ]Już go wyciągnąłem, zdjąłem gumowa osłonke, rozsunąłem zatrzaski plastykowej obudowy nogi i utknąłem, nie moge zdjąć tej plastykowej osłony nogi i nie da sie złożyć do pozycji prostopadłej.
Zadnych śrubek do odkręcenia, boje sie troche dalej tak na siłe probowac zdjąć tą osłonke tymbardziej ze widze ze juz coś pękać w środku zaczyna...
Jak teraz wybrnąć?
Czerwone strzałki wskazują osłonę, którą musisz zdjąć. To są dwie połówki w środku połączone takimi słabymi zatrzaskami, jak dobrze pokombinujesz to uda się ją zdjąć. Mi za trzecim razem jeden zatrzask pękł ale kropelka czyni cuda, zresztą po złożeniu wszytko razem ładnie sie trzyma! Także jak strzeli to nie pękaj. Jak zdejmiesz osłonkę to pokażą się takie dwa zawiasy, które trzeba podważyć jednym śrubokrętem a drugim przyblokować żeby sie nie zatrzasnął i to samo z drugiej strony. Jak masz odgięte dwa naraz to możesz ustawić podłokietnik do pozycji prostopadłej. Jak znajde chwilę to zdemontuje swój i zrobie foto...