Ja zaslepialem EGR w moim DU bo szarpal mi jak jechalem stala predkoscie ponizej 2tys. Mechanik sprawdzal go na komputerze i nic nie mogl poradzic (twierdzil ze cos z przeplywomierzem). Po zaslepieniu wszystko jest OK. Znajomy mowil ze to nie prawdza, za zaslepienie EGR nie daje efektu... Moze nie daje pod warunkiem ze zawor jest sprawny, ale napewno nie zaszkodzi.
Jesli ktos ma mozliwosc to prosze o fotke ktora pokazuje gdzie znajde EGR w Toledo I 1.9 90-konny. Bo widzialem zdj w tym temacie ale to chyba silnik 110konny.
No to jak mowa o DU to u mnie na szczęście tego ustrojstwa jeszcze nie było
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Miałem nieprzyjemność czyścić kolektor dolotowy w Vento 1.9 1Y z przebiegiem prawie 290kkm. Garście tego syfu wybierałem... Nie myślałem, że aż tak może być zabrudzony. Różnice po czyszczeniu i zaślepieniu są talko takie, że głośniej pracuje i jak mu docisnę to lepiej przyśpiesza. Zaślepiłem to jak najszybciej i zrobię to w każdym aucie jakie będę miał.
Wyplosz pisze:lepiej przyśpiesza bo wyczyściłeś kolektor, a po drugie nie 1Y tylko 1Z
1Y to u mnie Mój mechanik stwierdził, że u mnie nie ma sesnsu czyścić kolektora wylotowego za silnikiem, bo nic tam się nie zbiera i ma to znikomy wpływ na dynamikę wolnossaka z 16V