Zdajesz sobie sprawę, że pomiędzy gotowcem a napisanym programem nie ma praktycznie różnicy. Wgranie map bez hamowania można za przeproszeniem o dupę rozbić.
No ale każdy robi jak uważa.
witam
U mnie natomiast dzisiaj pięknie ładnie się odpaliło,pojechałem na myjke,umyłem auto i nagle chce go odpalić i cisza,znaczy kręci,odpali i po sekundzie gaśnie,i tak w kółko.
Po jakimś niedługim czasie kręce znowu i się tylko kręci i nawet na sekunde nie odpali.
Po dłuższym czasie kręcenia go,też mi się kontrolki ABS i TCS zapalają i to wina słabego aku.
I pytanie moje,czemu nie chce się odpalić????? Musiałem go zholować.
Z tym zapłonem to chyba raczej nie,ponieważ kolega ma civica VI i też kręciło i nie odpalało,ale u mnie zostają kontrolki,a u niego całkowicie gasły (aku miał sprawny).
Już zgupłem do reszty co to może być......
I tu się pojawia pytanie odnośnie elektryki......bo dosłownie wszystko działa,tylko nie chce się odpalić.
Dzisiaj będe ładował aku,bo być może ma za małą moc,żeby odpalić i jutro dam znać jak coś.
dzięki panie kolego,jak będę miał możliwość to podepnę go pod waga.
[ Dodano: 2011-04-04, 21:58 ] Chyba znalazłem problem.
Byłem dzisiaj u mechanika i za bardzo nie wiedział co może być przyczyna,bo wszystko co możliwe z dopalaniem było sprawne,więc wyciągnął główny sterownik z podszybia i co się okazało.......już kiedyś ktoś w nim kręcił,a jak go odkręcił to wyleciało troche płynu do spryskiwaczy(kiedyś odpiął się kabelek i leciało śrdokiem,przy komputerze) i były mocno zaśnieżałe niektóre styki.
A pytanie moje,czy może mieć to coś wspólnego z odpalaniem i turbiną???
klubowicze mam problem ze swoim Tolkiem od niedawna jestem posiadaczem Tolka sprowadzanego z Holandii 2002 rok 1.9TDI 110 koników problem polega na tym iż gdy go odpalam łapię przez chwile większe obroty z 9 tys na 10-11tys/0br/min i trzyma przez jakiś czas nie ma znaczenia czy ciepły czy zimny silnik ma takie momenty ze zwiększa obroty powiedzcie co to możne być za zjawisko?? czyżby tzw Ssanie???