Ostatnio dużo się pisało odnośnie płynów w aucie. Szukałem, ale nigdzie nie było niczego o płynie hamulcowym. Może popadam w skrajności, ale diabeł tkwi w szczegółach Jest jakaś różnica pomiędzy tańszym a droższym. W zasadzie jedno zalanie starcza na bardzo długo, więc chyba nie ma co się zbytnio nas tym rozczulać. Nie wiem więc pytam
Czy sądzisz ze płyn hamulcowy jest inny w dieslu co w benzynie??????????? Nie sądze, dlatego nie wiem co ten temat robi w tym dziale jego jedyne miejsce jest w dziale technicznym zakładce ogólone CYRULIK
Ostatnio zmieniony 30 sty 2012, 23:03 przez sebol89, łącznie zmieniany 3 razy.
Dokładnie brałbym jakiś lepszy zdecydowanie. Na hamulcach nie ma co oszczędzać.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
a co sądzicie nt. przejścia z DOT 4 na DOT 5.1???? czytałem, że 5.1 jest lepszy... ma wyższą temperaturę wrzenia i takie tam... tylko czy jest mi to potrzebne przy zwykłej codziennej jeździe...?? jak sądzicie? mam zamiar niedługo wymienić i nie wiem czy 4 czy może ten 5.1
Jeżeli nie uprawiasz sportowego stylu jazdy nie zwiększasz hamulców myślę że w zupełności DOT-4 starczy.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Czytalem tez na forum nie jestem specem zeby jednoznacznie stwierdzic, iz lepszy jest ten konkretny i koniec. poza tym cena 5.1 to 30 zl, a 4 20 ( oba po 0,5 l) tak wiec przy litrze roznica jest znikoma wiec jesli moglbym to wolalbym miec lepszy
Ostatnio zmieniony 19 mar 2011, 17:44 przez martimer, łącznie zmieniany 1 raz.
No to jak wolisz mieć lepszy a 20 zł to różnica znikoma więc sam sobie odpowiedziałeś co wybrać.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb