Przebiegi

Luźne gadki o wszystkim
r
rs-32
Forumowicz
Posty: 20
Rejestracja: 19 gru 2010, 19:01
Auto: -
Model: -
Lokalizacja: Mielec

Przebiegi

Post autor: rs-32 »

192 000km i po stanie wnętrza można twierdzić że pewnie tyle ma :lol:
Awatar użytkownika
rysiekkk1
Forumowicz
Posty: 318
Rejestracja: 09 paź 2010, 01:29

Przebiegi

Post autor: rysiekkk1 »

Skąd ta pewność? Wiesz, diesel od 9 lat na szosie i 145tyś.km. Kierownica chyba dość gładka i chyba po lewej stronie przetarta skórka. Ale może go dostałeś od taty, który kupił go w salonie? ;-)

Nie dostałem go, ale mam książkę serwisową i faktury niemieckie (2 lata stał w autohausie plus pierwsza rejestracja 10.2002) no i stan silnika i wnętrza, pewności nie mam ale wierze, że oryginalny :-)
P.s. Kierownice wymieniałem bo była gumowa. A że gładka to chyba dobrze, powinna być szorstka?
r
rafik
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 28 lis 2010, 20:02

Przebiegi

Post autor: rafik »

rysiekkk1 pisze:
P.s. Kierownice wymieniałem bo była gumowa. A że gładka to chyba dobrze, powinna być szorstka?


Nie chciałem napisać "łysa" :-P Powinna być lekko porowata, no ale wiadomo, taka tylko do 200tyś.km! Jeżeli uznacz, że pszyszedł czas na zmiany i tolka pogonisz na allegro, ta kierownica może dać do myślenia potęcjalnemu kupującemu.. Pozdro ;-)
Awatar użytkownika
rysiekkk1
Forumowicz
Posty: 318
Rejestracja: 09 paź 2010, 01:29

Przebiegi

Post autor: rysiekkk1 »

Nie wiedziałem, że powinna być porowata, moja jest całkowicie gładka w każdym miejscu, taką już kupiłem ale nie ma żadnych przetarć więc myślałem, że taka ma być. Bo nie raz widzę takie wytarcia na kierownicach a moja jest cała błyszcząca, twarda i wręcz śliska.
r
rafik
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 28 lis 2010, 20:02

Przebiegi

Post autor: rafik »

rysiekkk1 pisze:Nie wiedziałem, że powinna być porowata, moja jest całkowicie gładka w każdym miejscu, taką już kupiłem ale nie ma żadnych przetarć więc myślałem, że taka ma być. Bo nie raz widzę takie wytarcia na kierownicach a moja jest cała błyszcząca, twarda i wręcz śliska.


Tak to wygląda do 100tyś. ;-) (zdjecie poniżej)
A tu kierka po 100 http://allegro.pl/kierownica-seat-leon- ... 92139.html
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Przebiegi

Post autor: Sony »

rafik, ta po 100tyś również jest "porowata"... Może w troszkę mniejszym stopniu, ale jest.
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4524
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Lokalizacja: Zabrze

Przebiegi

Post autor: Roxon40 »

No dobra porowata porowatością. Moja nie jest porowata bo chyba jest skórzana. A dziś pykło 144000 :)
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
Awatar użytkownika
tony
Zasłużony
Posty: 2725
Rejestracja: 18 maja 2008, 20:26

Przebiegi

Post autor: tony »

170 000 km rozrząd wkrótce do wymiany :/
Pozdrawiam użytkowników Seata Toledo. Dziękuję wam za dobroć i za modlitwy. Z serca wam błogosławię.
Serdetschnje posdrawjam Toledziakuf
Tony
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4524
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Lokalizacja: Zabrze

Przebiegi

Post autor: Roxon40 »

Tony pocieszę cię mój za jakieś 6000 także :-/
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
D
Domelek
Forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 26 lis 2010, 17:30

Przebiegi

Post autor: Domelek »

Mój ma już 200 000 km.
ODPOWIEDZ