[1M] Rozszczelnianie się układu dolotowego

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
K
Kuba ARL
Forumowicz
Posty: 5
Rejestracja: 23 sty 2011, 02:29

[1M] Rozszczelnianie się układu dolotowego

Post autor: Kuba ARL »

Witam,
Silnik 1,9 TDI ARL 150 KM, dolot turbiny przy wyższych obrotach rozłącza się na łączeniach... W momencie uszczelnienia całego układu pękł plastik przy intercoolerze... Czy ktoś wie jaka może być tego przyczyna??
Ostatnio zmieniony 08 lut 2011, 00:12 przez Kuba ARL, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
bartek
Forumowicz
Posty: 2115
Rejestracja: 04 lis 2008, 21:12
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Olsztyn

[1M] Rozszczelnianie się układu dolotowego

Post autor: bartek »

zlogować auto, może przeładowuje :-?
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
www.rbauto.eu
Zapraszamy
K
Kuba ARL
Forumowicz
Posty: 5
Rejestracja: 23 sty 2011, 02:29

[1M] Rozszczelnianie się układu dolotowego

Post autor: Kuba ARL »

podczas jazdy z podpietym laptopem pokazywalo max doladowania ponad 2,6 bara czy to normalne??

[ Dodano: 2011-01-23, 12:42 ]
wykres z komputera...
Awatar użytkownika
Kitaj
Forumowicz
Posty: 2816
Rejestracja: 01 lip 2008, 23:52
Auto: E46 330xd/A6 C5 2.8
Model: M57D30/2.8 ALG
Lokalizacja: Okolice Oławy

[1M] Rozszczelnianie się układu dolotowego

Post autor: Kitaj »

Nie wiem ile tam ma być optymalnie ale wydaje mi sie ze te 2.6 to duzo za duzo. Przynajmniej kiedys słyszałem ze ciśnienie doładowania w benzynach to 0.5 a w dieslach 1.0 (chodzi o fabryczne ustawienia)
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1M] Rozszczelnianie się układu dolotowego

Post autor: szymekgd »

Ten pomiar robiony byl na biegu jalowym? Do oceny doladowania przydalby sie log dynamiczny 010 i 011.

Sprawdzales czy przewdy i intercooler jest drozny?

Kitaj pisze:Nie wiem ile tam ma być optymalnie ale wydaje mi sie ze te 2.6 to duzo za duzo. Przynajmniej kiedys słyszałem ze ciśnienie doładowania w benzynach to 0.5 a w dieslach 1.0 (chodzi o fabryczne ustawienia)


A to nie jest tak, ze cisnienie doladowania liczymy do cisnienia atmosferycznego i wtedy: 2600/1000=2,6 i jest w normie?
K
Kuba ARL
Forumowicz
Posty: 5
Rejestracja: 23 sty 2011, 02:29

[1M] Rozszczelnianie się układu dolotowego

Post autor: Kuba ARL »

pomiar byl robiony podczas jazdy... zaraz po tym jak uszczelnilem caly dolot... po czym na koncu wycieczki z laptopem na kolanach pekl plastik przy intercoolerze i teraz tam dostaje lewego powietrza...
Awatar użytkownika
rafrut6
Forumowicz
Posty: 1401
Rejestracja: 23 lut 2010, 21:30
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 2.3 V5
Lokalizacja: Olsztyn-LW

[1M] Rozszczelnianie się układu dolotowego

Post autor: rafrut6 »

wg mnie to przeładowuje w arl to chyba 2,5 max :shock: tak gdzies kiedy wyczytałem ale pewny nie jestem, mysle ze turbo do czyszczenia
Awatar użytkownika
Kitaj
Forumowicz
Posty: 2816
Rejestracja: 01 lip 2008, 23:52
Auto: E46 330xd/A6 C5 2.8
Model: M57D30/2.8 ALG
Lokalizacja: Okolice Oławy

[1M] Rozszczelnianie się układu dolotowego

Post autor: Kitaj »

No ale przeciez powinien komputer przechodzic w tryb awaryjny wlasnie zeby czegoś nie rozsadziło tak jak u naszego nowego kolegi
K
Kuba ARL
Forumowicz
Posty: 5
Rejestracja: 23 sty 2011, 02:29

[1M] Rozszczelnianie się układu dolotowego

Post autor: Kuba ARL »

No właśnie a u mnie nic nie pokazuje.... już nie mam pomysłów....
Ostatnio zmieniony 23 sty 2011, 18:28 przez Kuba ARL, łącznie zmieniany 1 raz.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1M] Rozszczelnianie się układu dolotowego

Post autor: szymekgd »

rafrut6 pisze:wg mnie to przeładowuje w arl to chyba 2,5 max :shock: tak gdzies kiedy wyczytałem ale pewny nie jestem, mysle ze turbo do czyszczenia


150KM to seria czy wirus?
ODPOWIEDZ